Motos actuals o classiques??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Motos actuals o classiques??

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 22, 2010 9:18 am

Les motos actuals amb tota les noves tecnologies que porten son infinitament més segures que les antigues.
Son motos que ens permeten frenar més i millor. Que tenen molta més estabilitat. Menys avaries, .....

Pero , no se si us pasa a tots, o sols a mi.
Jo em giro per veure qualsevol moto que senti , pero quant veieu que la moto per la que us heu girat es una moto amb uns anys, uns km's,...
A Arguis, estava ple de motos noves (la meva una d´elles) pero us asseguro que disfrutava molt mirant les ST750,Guzzi's classiques,K75,Tenere,..q no miran les ST1200,GS1200,..

SI poguessiu no us comprarieu alguna d´aquestes per tenirla al vostre garatge??? JO SI
ImatgeImatge
ImatgeImatge

....
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Motos Actuals O Classiques??

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 22, 2010 9:37 am

Jo SSSIIIIII!!!!
És més, em continuo mirant les Bonneville o Moto Guzzi V7 classic com a única moto. L'etern dilema, una moto que realment m'agradi estèticament, o una que em resulti pràctica :roll:
En quant a les més o menys clàssiques, buff, si pogués:
Honda CB 750 sevenfifty, kawasaki zephyr (550,750 o 1100), altres tipus cb 1300, ZRX 1200, XJR1300, etc, etc.
En resum, una de cada. :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dc. des. 22, 2010 10:07 am

Jo també i seria una llista de motos una mica llarga, em sembla que es un sentiment general.
L'únic "problema" seria decidir cada matí quina treus a passejar.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 22, 2010 11:00 am

:twisted: Una de cada
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

I més, moooltes més... :roll:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 11:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Contacta:

Re: Motos actuals o classiques??

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 22, 2010 11:04 am

Grum..jo parlo de motos classiques, no de motos Retro.
Em refereixo a veure una moto que porta mes de 20 anys fent km's.
Una R65, una Africa Twin, una R80GS,una XT750Z, .....
NO una reedicio d´una moto
Ex ...moltes coses

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dc. des. 22, 2010 11:09 am

a mi encara em saltan les llagrimes quant veig una africa,fa poc mes d´un any que la tenia,estaba perfecte amb 34mil km :crys

[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/6929/p8270125.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. des. 22, 2010 11:51 am

Fa gràcia tenir-ne alguna, però essent-ne molt conscient de que els anys passen per a tothom, també per a les motos.

Explico una anècdota: Poc després de re-incorporar-me a les motos i fent la revisió de la R1200RT, al taller hi havia una R100RS del 1982, idèntica a la que havia tingut en el seu moment. Amb el meu amic mecànic vam començar a fer-la petar i jo insistia en que no n'hi havia per tant amb les millores introduïdes amb els anys. Vaig cometre l'error d'acceptar la invitació a provar la R100RS. Va ser una volta curta però suficient per adonar-me de que el record de bons moment m'havien fet mitificar aquella moto. Hi havia voltat mitja europa i ara la veia petita, inestable i no frenava. Lo dit, ojalà no l'hagués provat. ;) Salut,

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 22, 2010 12:13 pm

en Siso te tota la rao,ja que estem d'anecdotes us explicare una,ara fa poc va caure a las meves mans una Honda XL 200,bastant maca l'amo l'anava a donar de baixa per un plan Moto e,tot plegat 1000 euros,vaig estar a punt de quedarme-la,al probarla li van sortir tots els defectes pero el mes fort va ser que la vaig anar a arrancar SENSE ESTARI A SOBRE i tenia una marxa posada amb la pota de cabra posada ,sortint disparada i caient al terra ,aixo amb una moto actual no pasa ni amb una moto xinesa,per altre banda si tingues espai m'agradaria tenir-ne mes d'una com la VF 750 F que va ser la primera gran que vaig tenir o una GPZ 900 R,pero fer-les servir la veritat es que es contraproduent,jajajajajajaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. des. 22, 2010 1:18 pm

Suposo que em passa com a molts de vosaltres, que tanta passió hi ha, a les motos de sempre, com per que setmana si, i setmana també, estigui mirant a “motos.net”, motos d’ocasió vellotes per pocs diners, per tenir-ne dues, amb l’excusa de que si trobo una Trail lleugera per a dues persones, rotllo Dominator, faria més trail autèntic que el que faig amb la meva, la qual serveix per casi tot però no és la ideal per cap especialització concreta.

Ah! I a part de una trail, si pogués també una custom o una V-max com la que vaig tenir, per passejar amb estil, també de les d’abans…
Ah! I una “RR” més modernota, per entrar de tant en tant a fer tandes.
Ah! I una Enduro 2T per fer el cabra i cremar adrenalina…
Ah! I una Touring amb uns quants anys, però còmode per viatjar…
I un altre “Ah!”,i un altre ¡Ah!” , i un altre més…

Cada cop que xerro amb el Sacot, li pregunto quantes en té, només per la satisfacció que em dona imaginar-me el seu garatge... :oops:

Resum: Entenent que anem amb màquines molt més que coherents i òbviament més que suficients, no serà...que com hi ha persones que son addictes a les compres, jo i tants d’altres com jo estem malalts per les motos (parlo per mi, eh?)

-Fa més de 15 anys que CADA setmana compro el motociclismo i m’ho lleguiexo TOT (Si per vacances marxo de viatge faig que el meu germà me’l compri).
-Em giro amb diferència més, per mirar una moto normal i corrent que a una dona espectacular (això la Gemma no s’ho creurà, però així és)
-M’Agraden totes les motos. Totes. Fins i tot els scotters. Responent al títol del post, m’agraden molt les antigues, però també totes les modernes!!!
-Quan entro a casa, només 1 de cada 3 vegades aconsegueixo no obrir la porta de garatge per mirar-la (a la moto, no a la Gemma, tot i que també et trobo molt bonica, Gemma, eh? jeje)
-Passo indecents quantitats de temps rumiant com millorar això, com millorar allò...

Crec que innegablement, bastants hi tenim certa obsessió, amb aquest mon motard, però per altre banda, també penso: “El que defineix una obsessió, és cóm et limita en el teu dia a dia"; però en el nostre cas, el que rebo a canvi de tant pensar-hi és plaer, i més plaer; tant quan vaig en moto, com quan hi penso.

Per tant..malaltia? Passió? Vocació?

Com diuen els de Galícia: “Oi qui séi!!!” (penso que vol dir quelcom tipus “jo que sé!!!”).

Disculpeu la poca relació del contingut d’això amb l’origen del post, però se’m ha anat el cap cap aquí, jeje.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 1:23 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Steelman
Presentats
Contacta:

Re: Motos actuals o classiques??

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 22, 2010 1:33 pm

OS3 Joan!!
Que t´has fumat avui? JAJAJAJAJJAAJ

Ara en serio el que has dit es el que penso jo.
Ja se que els motos antigues no son com les d´avui en dia, ja ho he dit d´un principi pero...tenen aquell no se que, que les fa tant i tant especials
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 22, 2010 1:56 pm

[quote user="Kpeps" post="150720"]................. pero el mes fort va ser que la vaig anar a arrancar SENSE ESTARI A SOBRE i tenia una marxa posada amb la pota de cabra posada ,sortint disparada i caient al terra...........[/quote]

Imatge

Ah!!!! Jo em tornaria a comprar aquesta XJ-600 :

Imatge

O aquesta Yamaha XS-1100:

Imatge

Però potser amb la que més disfrutaria seria amb aquesta, la XT-600 E:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. des. 22, 2010 2:43 pm

Ah!!
Hoaveu vist?
Hoaveu vist?
Ho sabia!! Estem malalts...d'amor per aquestes bèsties pardes amb aquest enorme parell de....cilindres!!! (no Gemma, reina, no ets tu...parlo de les motos... tranquil·la, que no és el mateix...és millor!!!) :D
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 2:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. des. 22, 2010 3:23 pm

Buenas!!!!

Tenim mitificades les motos antigues (i que consti que la meva té més de deu anys). Us posaré un exemple molt i molt clar: Algún de vosaltres avui dia es compraría un 1430??? o un R12???. I us estic parlant d'uns cotxes que en el seu moment eren de gama mitja-alta. A no ser que vulguis fer més lluiment que una altra cosa, ho dubto molt. Doncs el mateis: Una Norton Comando és preciosa, però no la vull com a moto de dia a dia.

El que si que podem estar d'acord és en l'estètica. Avui en dia és difícil distingir un model d'un altre (cosa que també passa en molts cotxes), i hi han poques motos "normals" al mercat, d'aquí crec jo l'èxit dels estils retro. I en això també penso que les marques europees no es deixen portar tant pels dissenys mangacòmic japonesos.
Jo de vegades també em pregunto per què no fan una cb750 actual, una Varadero actual una Teneré actual (ho sento steel, però estéticament la teva em sembla un bunyol, però és que la petita és directament de jutjat de guardia) o unes Zephyr actuals.

Ara, també tinc clar que si d'aquí vint anys aquest foro continua, i nosaltres també, algú dirà: "us enrecordeu aquelles r1200rt??? o aquelles 1200teneré... allò si que eren motos...."
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dc. des. 22, 2010 5:56 pm

[quote user="Vicenç" post="150755"]Buenas!!!!

Tenim mitificades les motos antigues (i que consti que la meva té més de deu anys). Us posaré un exemple molt i molt clar: Algún de vosaltres avui dia es compraría un 1430??? o un R12???. I us estic parlant d'uns cotxes que en el seu moment eren de gama mitja-alta. A no ser que vulguis fer més lluiment que una altra cosa, ho dubto molt. Doncs el mateis: Una Norton Comando és preciosa, però no la vull com a moto de dia a dia.

[/quote]

Doncs jo no tinc cap moto antiga, però si que tinc un Renault 5 que ara al novembre a fet 26 anyets. Després per el dia a dia alterno el Renault Clio amb la moto.

T'aseguro que el cotxe amb 26 anys, li dona mil patades al actual, sempre hi quan facis el que hagis de fer, que es gaudir d'una bona passejada amb el cotxe un cap de setmana o be gaudir del turbo que ara sembla que tornen a introduir amb els cotxes benzina. Les sensacions que dona aquell cotxe no les trobes en cotxes d'avui en dia. T'agradaràn o no, però sens dubte son diferents.

Ara, per anar a treballar o anar a comprar no agafaré el R5, es més còmode, eficaç i econòmic un cotxe actual.

Doncs igual per la moto. :D

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. des. 22, 2010 7:20 pm

[quote user="Molinenc" post="150784"]
Doncs jo no tinc cap moto antiga, però si que tinc un Renault 5 que ara al novembre a fet 26 anyets. Després per el dia a dia alterno el Renault Clio amb la moto.

T'aseguro que el cotxe amb 26 anys, li dona mil patades al actual, sempre hi quan facis el que hagis de fer, que es gaudir d'una bona passejada amb el cotxe un cap de setmana o be gaudir del turbo que ara sembla que tornen a introduir amb els cotxes benzina. Les sensacions que dona aquell cotxe no les trobes en cotxes d'avui en dia. T'agradaràn o no, però sens dubte son diferents.

Ara, per anar a treballar o anar a comprar no agafaré el R5, es més còmode, eficaç i econòmic un cotxe actual.

Doncs igual per la moto. :D[/quote]

Buenas!!!

Tu mateix et respons. El R5 el tens per donar una volteta i gaudir/lluir.

I tens la sort de poder disfrutar de dos cotxes i d'una o més motos.

Jo només tinc una moto i l'he de fer servir cada dia. No em veig amb una moto amb frens de tambor, una forquilla de ves a saber com i un motor al que hagi d'estar cada cap de setmana repassant-lo.

Però insisteixo, en l'estètica si que trobo que ens donaven mil patades.

Edito. Llegint l'anècdota d'en Siso m'ha vingut al cap una comparativa que fa anys vaig llegir en el Solomoto per en Dennis Noyes... es titula "Mirando atrás sin ira" i ja comenta les grans diferències que troba del comportament d'una R100RS amb les "noves" k100 i k75.

http://epll.no-ip.com/pruebas/revistas/BMW234.htm

Per cert... que bé que escriu en Noyes.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Lobo Estepario
Presentats
Entrades: 41
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 2:41 pm
Ubicació: Viladecans (Barcelona)

Entrada Autor: Lobo Estepario » dc. des. 22, 2010 7:28 pm

I les Kawasaki ZZR?; ¿podrien considerarse com a clàsiques? ... jo sempre me las miro ... soc un enamorat de la ZZR 600
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. des. 22, 2010 7:33 pm

Una moto que fa 20 anys em treia la son !!! La HONDA VFR RC30 ... i no em faria res provar-la

Imatge

Aquesta seria la succesora, si no estiguéssim en moments de recessió

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 22, 2010 7:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. des. 23, 2010 10:30 am

Un altre màquina que em feia patxoca .. i que també m'agradaria testar !!! La BMW K1 :mrgreen: ... un prodigi de l'aerodinàmica !!!

Imatge

V'sss :cool:
GeSus

PD: Encara que jo hem quedo amb les màquines actuals ;)
Gas a la burra!!!

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dj. des. 23, 2010 11:16 am

A mi també se me'n van els ulls cap a les motos clàssiques. Tinc aquesta BMW R 65 del 1988, cedida a un oncle capellà (que la fa servir de tant en tant) i la trobo preciosa.

Imatge

Amb aquesta moto, la que m'hagués volgut comprar fa anys i no vaig haver, tancava un buit motorístic. Em va servir per tornar a un món oblidat i vaig veure que les coses havien canviat molt. Patia per seguir els companys amb motos noves: ni per potència, ni per frenada, ni per estabilitat, ni per suspensions... estava a l'alçada. Era realment perillós. Al final vaig adquirir una R 1150 R. L'estètica és una mica clàssica; m'encanten els fars rodons, per exemple.

De tant en tant vaig a alguna sortida de clàssiques i la meva R 65 és la més jove del geriàtric; no em guanya ningú. Però n'hi ha de molt més maques. Una clàssica de debò ha de tenir raids i frens de tambor. La meva preferida, la R 75 dels anys 70.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. des. 23, 2010 11:41 am

Ha ha ha... ja veig que tots plegats estem una mica malalts.

Jo, quan em vaig comprar la R1200RT vaig dir-li a la Dolors que ens vendriem la K75RT (ja amb 100.000 km).
Però mai trobava el moment de posar un anunci... mai acabava telefonant a aquell conegut que m'havia dit que en buscava una... mai vaig trucar a l'assegurança per dir que no em renovessin la pòlissa...

En fi... que encara tinc la K75RT i la trec a passejar de tant entant, netejant-la escruplosament si se m'embruta amb les carreteres salades, i comparant-la (costat a costat) amb la R1200RT. Les dues son maques... l'una amb més tecnologia, potència i seguretat i l'altra amb més "experiència" a la carretera.

Que per molts anys pugui mantenir les dues, tot i que tal com està el pati, potser finalment hauré de fer un pensament. :(

EDITO: I quins records, Ricmel, aquesta R65. Nosaltres amb una idèntica a la teva, però R45, vàrem voltar per mig Europa, fins a Vienna !!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 23, 2010 11:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Respon

Torna a “General”