Fotos espia de les noves GS refrigerades per aigua???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Fotos espia de les noves GS refrigerades per aigua???

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 31, 2011 7:12 pm

Al Solo Moto d´aquesta setmana parlen, de que han caçat algun prototip en proves de la nova GS..
Imatge

Solo Moto

Per altra banda, en algun blog japonés han vist tambe alguna nova imatge del que podria ser la GS..de totes maneres el motor es veu com l´actual (sense la refrigeració per aigua)
Imatge

Blog Japonés
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Fotos Espia De Les Noves GS Refrigerades Per Aigua???

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 31, 2011 8:06 pm

aixo si es veritat :eyes :eyes si que ho trobo una desgracia,aigua vol dir,bombas,manguitos,etc,etc,suposso que tard o d'hora te que arrivar fa molt temps que s'en parla,perooooooo.........els romantics hi han coses que no las soportem :crys :halfcry :crys :halfcry
Imatge

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dl. gen. 31, 2011 8:32 pm

Quan a Can BMW se'ls va acudir treure les primeres K (aquelles que en deien K100 i que se'n van derivar altres fantàstiques motos com les K75 (*)) algun espavilat va anunciar la fi del boxer. L'espavilat en qüestió ja no treballa a Can BMW :mrgreen: :mrgreen:

(*) Les k75 han estat unes grans motos que compartien un gran problema amb les Laverda: Els paquets de bugies es venen de quatre en quatre :mrgreen: (ho sento, avui estic collonetes :lol: :lol: )

pd: BMW, crec, no cometerà l'errada de fabricar un boxer refrigerat per aigua quan, precissament, la justificació de la disposició boxer és la refrigeració per aire.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Fotos espia de les noves GS refrigerades per aigua???

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 31, 2011 8:33 pm

Fa temps que se'n parla, dons el model actual no passa la normativa Euro4 que serà vigent el 2012.

Aleshores el bóxer guanyarà en potència i finura, tal i com va passar amb les Bandit. :D

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 31, 2011 8:37 pm

[quote user="Randy-650" post="155782"]Fa temps que se'n parla, dons el model actual no passa la normativa Euro4 que serà vigent el 2012.

Aleshores el bóxer guanyarà en potència i finura, tal i com va passar amb les Bandit. :D

Imatge[/quote]

:b9 :b9 :b9 ... Susuki al poder !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 31, 2011 8:42 pm

[quote user="SisoRT" post="155780"]

pd: BMW, crec, no cometerà l'errada de fabricar un boxer refrigerat per aigua quan, precissament, la justificació de la disposició boxer és la refrigeració per aire.[/quote]

Doncs el Porsche 911 i el Subaru Impreza porten motor bóxer refrigerat per aigua. :roll:

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 31, 2011 8:44 pm

[quote user="Jesus GS" post="155785"]

:b9 :b9 :b9 ... Susuki al poder !!! :mrgreen:[/quote]

La meva Bandy és la millor per mi! :mrgreen:

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 31, 2011 8:48 pm

[quote user="Randy-650" post="155794"][quote user="Jesus GS" post="155785"]

:b9 :b9 :b9 ... Susuki al poder !!! :mrgreen:[/quote]

La meva Bandy és la millor per mi! :mrgreen:[/quote]

Ke si, Ke si ... com allò que diuen de: "a nadie le huelen sus pedos ... ni sus hijos le son feos " ;) ... :mrgreen: ... wapo :ksss
Gas a la burra!!!

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dl. gen. 31, 2011 9:05 pm

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote user="Randy-650" post="155791"][quote user="SisoRT" post="155780"]

pd: BMW, crec, no cometerà l'errada de fabricar un boxer refrigerat per aigua quan, precissament, la justificació de la disposició boxer és la refrigeració per aire.[/quote]

Doncs el Porsche 911 i el Subaru Impreza porten motor bóxer refrigerat per aigua. :roll:[/quote]

Apreciat Randy: Amagat sota d'un capó. Per això, entre altres raons, dels cotxes en diem llaunes :mrgreen:

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 31, 2011 9:12 pm

[quote user="SisoRT" post="155804"]:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [quote user="Randy-650" post="155791"][quote user="SisoRT" post="155780"]

Doncs el Porsche 911 i el Subaru Impreza porten motor bóxer refrigerat per aigua. :roll:[/quote]

Apreciat Randy: Amagat sota d'un capó. Per això, entre altres raons, dels cotxes en diem llaunes :mrgreen:[/quote]

:b9 :b9 :b9

Ara seriosament, com bé dius, jo també havia llegit alguna cosa sobre que el bóxer és la disposició dels cilindres més eficient en un motor refrigerat per aire ( o aire-oli com és el cas de les BMW ) ... en una moto :mrgreen:

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 31, 2011 9:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. gen. 31, 2011 10:01 pm

Em sembla que al radiador de les BMW's se'ls hi ha de posar "Aigua del Carme" o aigua de litinés (La genuïna del Dr. Gustin) perquè sinó ja sabem com acaben. (Quina enveja que us tinc!!!!!!!!) :enfaduu :enfaduu

Jordi "Prony"

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. gen. 31, 2011 10:03 pm

[quote user="Prony" post="155820"]Em sembla que al radiador de les BMW's se'ls hi ha de posar "Aigua del Carme" o aigua de litinés (La genuïna del Dr. Gustin) perquè sinó ja sabem com acaben. (Quina enveja que us tinc!!!!!!!!) :enfaduu :enfaduu

Jordi "Prony"[/quote]

De la bona ... o de la dolenta ??? :roll: ... ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 31, 2011 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dl. gen. 31, 2011 11:45 pm

I quan diuen que treuran la K1300GS? :cool:

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. feb. 01, 2011 5:27 pm

Una Gs amb refrigeració liquida no em sembla mala resposta a l'escalada de potencia inciada per Ducati , amb la Multistrada .....

Al cap i a la fi, crec que deuen estar bastant al limit de potencia per aquesta configuració de motor, mantenint la fiabilitat (tot i que ultimament aquest tema .... )

El que no entenc és el perquè de 1.300 cc ?? :eyes :eyes

Amb un motor de 1.000 cc i refrigerada per aigua tindrien suficient potència per aquest tipus de moto, penso jo.

Es que disfruten fent que la gent pagui més impost de circulació i assegurança :crys

En fi, esperarem a veure que surt.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 01, 2011 6:54 pm

[quote user="Albert_KTM" post="155915"]Una Gs amb refrigeració liquida no em sembla mala resposta a l'escalada de potencia inciada per Ducati , amb la Multistrada .....

Al cap i a la fi, crec que deuen estar bastant al limit de potencia per aquesta configuració de motor, mantenint la fiabilitat (tot i que ultimament aquest tema .... )

El que no entenc és el perquè de 1.300 cc ?? :eyes :eyes

Amb un motor de 1.000 cc i refrigerada per aigua tindrien suficient potència per aquest tipus de moto, penso jo.

Es que disfruten fent que la gent pagui més impost de circulació i assegurança :crys

En fi, esperarem a veure que surt.[/quote]

La Gs amb refrigeració per aigua, crec que no está a les prioritats immediates de BMW amb les gs i boxer amb general, penseu que per la seva configuració, necesitaria duplicar molts elements de la refrigeració i potser seria encara més ample el motor, a més a més ¿ on colocar el radiador(s) ? i també encariria més la moto,sense comptar en l´augment del pès en 20 0 25 Kgs. més, pel que fá a les normes EURO compleix sense problemes gracies a la electronica ( ara Euro 4 ) i tampoc el " perillòs " que seria en cas de una caiguda i arrossegada del cilindre per terra. :???: vaja seria fer un motor totalment nou .

Tampoc crec que hauria de baixar la cilindrada , per no reduir els Cavalls , es necessitaria girar més alt de voltes i tampoc el Par motor seria el que té ara ( 12,6 Nm. al banc )

a més a més canibalitzaria amb 1000 cc. amb la seva germana GS 800 ( molt semblant de resposta al motor Boxer ) la prova es que des de la G/S 100 , no han fet mai una moto amb el mateix motor però amb inferior cilindrada.

t´imagines la teva KTM amb el motor de la RC 8 descafeinat, tot un 1148 cc ??., la veritat la KTM ADV. amb aquest motor , sria una verdadera bomba i una competencia real a la GS. un cop tastat un motor amb uns Bons Sòtans producte de unes bones galledes, costa apreciar un motor amb Baixos :mrgreen: :mrgreen:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 11:02 am, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 02, 2011 8:20 am

No et tindré en compte aquesta ultima frase , amic Llagasta :mrgreen: :mrgreen:

Però precisament ahir llegia la revista Motociclismo i diuen que la GS amb refrigeració liquida la tenen quasi a punt. Es parla de entrar en producció de cara al Setembre, per treure-la al mercat de cara a primers del 2012 :eyes

És clar que altres "mentides" s'han llegit :mrgreen:

Referent al radiador, doncs anirà muntat per sobre i davant del motor, amagat entre plàstics i defenses.
Estèticament el motor canvia molt poc, amb "simularos" d'aletes de refrigeració , que fa que quedi molt igual.

El cardan passarà per l'esquerra i el tub d'escapament per la dreta, justament al contrari que ara :shock:

El frontal lleugerament diferent, més semblant a la GS800 que a la 1.200 actual (això ho diuen, perquè en les fotos espia no es veu )

En fi .... a veure si aquest vespre us penjo una escanejada de la revista i ho veiem junts.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 02, 2011 9:40 am

[quote user="Albert_KTM" post="155960"]No et tindré en compte aquesta ultima frase , amic Llagasta :mrgreen: :mrgreen:

Però precisament ahir llegia la revista Motociclismo i diuen que la GS amb refrigeració liquida la tenen quasi a punt. Es parla de entrar en producció de cara al Setembre, per treure-la al mercat de cara a primers del 2012 :eyes

És clar que altres "mentides" s'han llegit :mrgreen:

Referent al radiador, doncs anirà muntat per sobre i davant del motor, amagat entre plàstics i defenses.
Estèticament el motor canvia molt poc, amb "simularos" d'aletes de refrigeració , que fa que quedi molt igual.

El cardan passarà per l'esquerra i el tub d'escapament per la dreta, justament al contrari que ara :shock:

El frontal lleugerament diferent, més semblant a la GS800 que a la 1.200 actual (això ho diuen, perquè en les fotos espia no es veu )

En fi .... a veure si aquest vespre us penjo una escanejada de la revista i ho veiem junts.[/quote]

Hola Albert: ( som uns quans Alberts a aquest forum :-o )que vol dir que no em tindrás en compte aquesta frase ????

Hi comprat el Solo Moto expresament per veure les fotos ( ???? ) d´aquesta - diuen - nova Gs 1200 liquid cooled, només una cosa : esperem veure unes fotos amb condicions o un primer reportatje per part de can BMW.

si es així, que surt l´any 2012 la nova GS........aniré corrents al concessionari a .....demanar-na una !!!!!! :roll:
Imatge

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 02, 2011 10:17 am

[quote user="LLAGASTA" post="155962"]

que vol dir que no em tindrás en compte aquesta frase ????
[/quote]

Em refereixo a aquesta :

[quote user="LLAGASTA" post="155921"]

t´imagines la teva KTM amb el motor de la RC 8 descafeinat, tot un 1148 cc ??., la veritat la KTM ADV. amb aquest motor , sria una verdadera bomba i una competencia real a la GS. un cop tastat un motor amb uns Bons Sòtans producte de unes bones galledes, costa apreciar un motor amb Baixos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Em sembla intuir, deduir, endevinar .... que no consideres la KTM Adv. com una "bona" rival de la GS. Com si fos millor una que l'altra pel simple fet de que l'Alemanya té més baixos que l'Austriaca.

Efectivament és així, la cilindrida és determinant en aquests casos, però tot i això jo considero la KTM Adventure una seriosa rival a la GS i en alguns punts superior a aquesta ( per mi, molts cassos :mrgreen: )

És clar que a mi tampoc em faria res tenir una Gs, cada cop que n'he portat una m'ha agradat molt el comportament, però continuo pensant que les SENSACIONS ( així, en majúscules ) que aporta la KTM, no les pot transmetre un sistema de Telever/Paralever tan efectiu, però tant ..... tant ...... mmmm com dir-ho snese ofendre ningú ..... tant "filtrador"

Vaja, que no descarto anar a buscar jo també la versió refrigerada per aigua el 2012 :mrgreen: però que de moment em quedo amb la meva :mrgreen: :mrgreen:

A veure si coincidim un dia i fem un intercanvi de motos ;)

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 02, 2011 10:50 am

[quote user="Albert_KTM" post="155963"][quote user="LLAGASTA" post="155962"]

que vol dir que no em tindrás en compte aquesta frase ????
[/quote]

Em refereixo a aquesta :

[quote user="LLAGASTA" post="155921"]

t´imagines la teva KTM amb el motor de la RC 8 descafeinat, tot un 1148 cc ??., la veritat la KTM ADV. amb aquest motor , sria una verdadera bomba i una competencia real a la GS. un cop tastat un motor amb uns Bons Sòtans producte de unes bones galledes, costa apreciar un motor amb Baixos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Em sembla intuir, deduir, endevinar .... que no consideres la KTM Adv. com una "bona" rival de la GS. Com si fos millor una que l'altra pel simple fet de que l'Alemanya té més baixos que l'Austriaca.

Efectivament és així, la cilindrida és determinant en aquests casos, però tot i això jo considero la KTM Adventure una seriosa rival a la GS i en alguns punts superior a aquesta ( per mi, molts cassos :mrgreen: )

És clar que a mi tampoc em faria res tenir una Gs, cada cop que n'he portat una m'ha agradat molt el comportament, però continuo pensant que les SENSACIONS ( així, en majúscules ) que aporta la KTM, no les pot transmetre un sistema de Telever/Paralever tan efectiu, però tant ..... tant ...... mmmm com dir-ho snese ofendre ningú ..... tant "filtrador"

Vaja, que no descarto anar a buscar jo també la versió refrigerada per aigua el 2012 :mrgreen: però que de moment em quedo amb la meva :mrgreen: :mrgreen:

A veure si coincidim un dia i fem un intercanvi de motos ;)[/quote]

Si que es una rival directa la KTM Adv. envers la GS ADV , però hi provat la KTM ADV. 990 Rtot un matí ben aprofitat per bona part de pistes i camins del Bages i la vaig apreciar més rival de la BMW Gs 800.... que també hi provat, de fet abans de comprar la Gs actual vaig estar a punt de canviar la Gs 2006 que tenía per una KTM Adv.R doncs una gran part de les sortides que faig, procuro convinar carreteres amb pistes i/0 camins, però al final vaig decidir repetir marca i model i també el concessionari m´agafa massa lluny de casa. :roll:

Pel que fa a la KTM , la vaig notar bastant mes apte per camins que la Gs , sobretot per suspensions, pero en el global m´agrada més la Gs. i si, els 200 cc. de més es noten i també crec que gastava bastant més benzina ( si es que algú no es compra una moto pel consum )
La Gs guanya sobretot per carretera i la seva fantastica suspensio alternativa, a més a més amb aquestes motos amb forquilla convencional i amb bastant recorregut, en circulació esportiva per revolts amb tant amunt i avall, arribo a marejar-me com una sopa, será cosa dels anys :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 11:12 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 02, 2011 11:24 am

Mmmmmm... la GS i la ADV rivals???? :shock:

No, amics, no. Son molt diferentes. MOLT.
I el perfil d'usuari TAMBE es molt diferent. Fixeuvos-hi i ho veureu.
Les comparacions son odioses... cada moto té les seves qualitats i errades...
I cadascú escull el seu cami.
Jo vaig escollir la 990 ADV perque vinc de l'enduro i m'agraden les sensacions fortes... i el tipus de pilotatge i posició de conducció i comportament van fer de la Orange la moto que jo esperava fa temps i que 3 Super Teneres no em van acabar de donar...
Vaig provar BMWs (GS, HP02...), Triumphs, i tot el que hi ha... i res no em va donar el que té la ADV... pero es tema de cadascú. Jo també faig viatges llargs, vaig anar fa dos anys a Creta, he fet Corsega, França, Italia... potser amb la GS hagues anat un pèl més còmode... pero.. no em donarà mai la sensacions de la meva Orange... No m'acostumaria MAI al boxer dansant... pero, es una opcio.
Ah! crec que si fos rutero 100% segurament em compraria la nova MULTISTRADA.. vaja bellesa!

Salut
:D
Imatge

Respon

Torna a “General”