Entrada
Autor: Llagasta » dc. feb. 02, 2011 10:50 am
[quote user="Albert_KTM" post="155963"][quote user="LLAGASTA" post="155962"]
que vol dir que no em tindrás en compte aquesta frase ????
[/quote]
Em refereixo a aquesta :
[quote user="LLAGASTA" post="155921"]
t´imagines la teva KTM amb el motor de la RC 8 descafeinat, tot un 1148 cc ??., la veritat la KTM ADV. amb aquest motor , sria una verdadera bomba i una competencia real a la GS. un cop tastat un motor amb uns Bons Sòtans producte de unes bones galledes, costa apreciar un motor amb Baixos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Em sembla intuir, deduir, endevinar .... que no consideres la KTM Adv. com una "bona" rival de la GS. Com si fos millor una que l'altra pel simple fet de que l'Alemanya té més baixos que l'Austriaca.
Efectivament és així, la cilindrida és determinant en aquests casos, però tot i això jo considero la KTM Adventure una seriosa rival a la GS i en alguns punts superior a aquesta ( per mi, molts cassos :mrgreen: )
És clar que a mi tampoc em faria res tenir una Gs, cada cop que n'he portat una m'ha agradat molt el comportament, però continuo pensant que les SENSACIONS ( així, en majúscules ) que aporta la KTM, no les pot transmetre un sistema de Telever/Paralever tan efectiu, però tant ..... tant ...... mmmm com dir-ho snese ofendre ningú ..... tant "filtrador"
Vaja, que no descarto anar a buscar jo també la versió refrigerada per aigua el 2012 :mrgreen: però que de moment em quedo amb la meva :mrgreen: :mrgreen:
A veure si coincidim un dia i fem un intercanvi de motos ;)[/quote]
Si que es una rival directa la KTM Adv. envers la GS ADV , però hi provat la KTM ADV. 990 Rtot un matí ben aprofitat per bona part de pistes i camins del Bages i la vaig apreciar més rival de la BMW Gs 800.... que també hi provat, de fet abans de comprar la Gs actual vaig estar a punt de canviar la Gs 2006 que tenía per una KTM Adv.R doncs una gran part de les sortides que faig, procuro convinar carreteres amb pistes i/0 camins, però al final vaig decidir repetir marca i model i també el concessionari m´agafa massa lluny de casa. :roll:
Pel que fa a la KTM , la vaig notar bastant mes apte per camins que la Gs , sobretot per suspensions, pero en el global m´agrada més la Gs. i si, els 200 cc. de més es noten i també crec que gastava bastant més benzina ( si es que algú no es compra una moto pel consum )
La Gs guanya sobretot per carretera i la seva fantastica suspensio alternativa, a més a més amb aquestes motos amb forquilla convencional i amb bastant recorregut, en circulació esportiva per revolts amb tant amunt i avall, arribo a marejar-me com una sopa, será cosa dels anys :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 11:12 am, en total s’ha editat 7 vegades.