Fotos espia de les noves GS refrigerades per aigua???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Fotos Espia De Les Noves GS Refrigerades Per Aigua???

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 02, 2011 11:30 am

[quote user="Fjodor" post="155975"]Mmmmmm... la GS i la ADV rivals???? :shock:

No, amics, no. Son molt diferentes. MOLT.
I el perfil d'usuari TAMBE es molt diferent. Fixeuvos-hi i ho veureu.

Salut
:D
Imatge[/quote]

hi resumit el teu missatje a aquestes dues frases. :roll: i estic d´acord amb tú
hi han mil factors que et fan decantar per una moto o una altre.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 02, 2011 11:56 am

Home !!!

Un altre "sonat" amb una KTM Adv. :mrgreen:

Que bé Fjodor, sempre som minoria a tot arreu ... dona gust veure'n més :D

De tota manera estem desviant una mica el post original :oops: :oops:

Un dia n'harem de fer un en d'exclusiu GS Vs KTM :mrgreen:

Permeteu-me un ultim apunt. Pel fet que les dues motos siguin força diferents, no per això deixen de ser rivals. Si fossin exactament iguals no tindria gràcia.
Precisament per això tenim aquest tipus de motos, perquè són especials, perquè no n'hi ha daltres al mercat com elles, les dues amb les seves coses tenen especificacions uniques que les diferencien de les altres motos "similars" , però n per això es poden considerar que estan enfocades al mateix ninxol de mercat i a uns usuaris bastant similars (salvant les diferencies de cadescú que fan que un es decanti per una o per l'altra)

Jo no sóc "l'usuari tipus" de les KTM's en el sentit que no vinc del fang, les meves anteriors motos eran basicament de carretera, però quasi sempre amb possibilitats off.

O sigui, que m'agrada fer pistes com el que més, però quasi sempre les faig en plan madiquita :mrgreen: , fugint de les trialeres i zones molt dificils. No tinc ni l'embergadura ni la traça per disfrutar fent això :oops: , per tant a mi em serviria perfectament una GS per l'ús que l'hi dono.

És per això que dic que encara que cadescú entenem la moto d'una manera diferent, som força els usuaris que podríem tenir perfectament qualsevol de les dues i donar la mateixa utilitat a totes elles.

Apa, salut i gassssssss per tothom

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 02, 2011 12:11 pm

Hola Albert!!!
Si, ser minoria per mi sempre ha estat un privilegi... en certes coses.
Reconeixem que la KTM no es i sera mai una moto de majories. NO ES per a tots els publics. Es una moto molt particular amb un public molt particular.
Per a mi, el decantament de la balança màxima es que ES EL QUE MES S'ASSEMBLA A UNA MOTO DE COMPETICIÓ. I es una moto NASCUDA DIRECTAMENT DE LA COMPETICIO.
I aixo, en comportament, pilotatge i prestacions es nota.

A veure quin dia fem una sortideta... :mrgreen:

Imatge

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 02, 2011 12:28 pm

Fet !!

El 13 en fem una que segur t'agradarà.

Et passo un MP.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 02, 2011 12:47 pm

OK, gracies Albert.
De moment espero a que m'"acceptin"... i mirare el què...

Pero em sembla que el 13 tinc alguna cosa i ara no se què és...
:lol:

Salut en taronja

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 02, 2011 2:38 pm

Retornem al fil original :oops:

Aquí les fotos "espia"

Imatge

Imatge
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 2:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 02, 2011 2:43 pm

[quote user="LLAGASTA" post="155971"]
Si que es una rival directa la KTM Adv. envers la GS ADV , però hi provat la KTM ADV. 990 Rtot un matí ben aprofitat per bona part de pistes i camins del Bages i la vaig apreciar més rival de la BMW Gs 800.... [/quote]

homeeee,algu que es veu sap de que parla,la 800 es mes fineta tota ella que la bestiota 990,pero si que el concepte vol ser el mateix (salvant las distancies i al public al que van dirigides,es clar) una KTM ADV no es pot comparar amb la GS ADV,perque no tenen res a veure,nomes el cognom, en acavat son un mercat completament diferent,el tacte del una i de l'altre tampoc tenen res a veure ni en general res,amb aixo no vull dir que un sigui millor ni pitjor que l'altre.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 02, 2011 3:31 pm

[quote user="Fjodor" post="155979"]

Imatge[/quote]

Una pregunta: la moto que hi ha al fons és una GS? :shock:

P.D: com tenieu que disfrutar, amb una trail i per neu!!! :form
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 02, 2011 3:59 pm

Eps Randy!! No és la meva!
la meva es una 2006!
Es una foto que vaig pillar d'una web. Em va agradar.

Em sembla que si que es una GS "allò" que es veu al darrera... amb les defenses que porta sembla una Harley de la bòfia d'Arizona... :lol: :lol:

L'any passat si que vaig anar a rodar per la neu, a França... muntanya russa!!!

En el transcurs de la meva vida esportiva si que he fet tot tipus de terrenys.. i el pitjor es el gel... ssssssiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
La neu et permet anar força be. Quan més recent, millor!

Salut!! :D

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 02, 2011 6:44 pm

Fjodor: Quan Qms. portes a la KTM ???? :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 02, 2011 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 02, 2011 7:59 pm

[quote user="Randy-650" post="155998"][quote user="Fjodor" post="155979"]
Imatge[/quote]
Una pregunta: la moto que hi ha al fons és una GS? :shock:
[/quote]

sembla una GS ,pero la F mono.
aquests motors LC ,jo mes aviat crec que sortiran cap a finals del 2012,amb increment notable de potencia,BMW es una marca que no para d'innovar i agradi o no amb un public potencial que no deixaran pasar de llarg,es parla de moltes novetats: scooters :crys :crys inclus electrtrics,customs :eyes :eyes ,nakeds radicals :mrgreen: :mrgreen: i coses inimaginables,ja veig venir que sera un ''vivir para ver''.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 03, 2011 9:30 am

Amb la Katé porto 56.000 km.
una delícia... ;)

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. feb. 03, 2011 10:13 am

[quote user="Fjodor" post="156063"]Amb la Katé porto 56.000 km.
una delícia... ;)[/quote]

deu n´hi do.

explican´s si has tingut alguna incidencia ( avaries ) o quin manteniment l´hi fas. :roll: :roll:

crec que desconeixem una mica aquestes motos.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 03, 2011 10:17 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 03, 2011 10:58 am

La KTM Adventure 990.
Es una moto derivada de la competició. Vol dir que el que la compra JA SAP el què compra. Vol dir una moto amb unes prestacions úniques, amb unes sensacions úniques (que per molt que diguin altres, crec que NO HI HA cap moto com ella en la seva categoria, si es que pertany a alguna... es la categoria 990 adventure, de KTM)... hahà.
Be, aixo vol dir que has d'estar-hi un xic més a sobre. les KTM s'han de mimar si vols que vagin com han d'anar. Gasten un xic més d'aigua, d'oli... només s'ha de saber. però el motor es una bomba, empeny des d'abaix i no s'acaba. Té una recuperació bestial i és molt nerviós. L'injecció és super precisa i fiable. Es una moto que quan ets a sobre, sembla que estiguis en una 250... aixo ens agrada especialment als que fem enduro i motocross... Que passa? que et sens i pots pilotar una moto de 250 cc i es una... 990!!!!
En asfalt et permet anar realment molt ràpid i agafar les traçades amb agressivitat, nervi i agilitat, el xassis es super estable i versàtil. Pots arribar a una corba apurant i tombar la moto com en un circuit, sense miraments. Amb les suspensions (de sèrie) ben regulades i tarades amb el teu pes i tipus de conducció vas perfecte i responen al límit. Això si, BEN tarades amb pes i conducció.
Per pistes i camins (i corriols estrets i revirats, en veu baixa...) et permet un bon marge d'error, però alerta amb el pes... i la inercia... això ja es cosa de la destresa de cadascú... desconnectes l'ABS i... Gassssssssssssssssssssss... el motor empeny sense arrugar-se i t'obliga a tenir tacte amb el gas si no vols anar cuejant a dreta i esquerra... A més, amb els Akrapovic guanyes nervi i alegria, i sobretot, la moto no s'escalfa tant (de sèrie es una central calefactora), pesen molt menys que els escapes de sèrie (son un mort). Jo els recomano OBLIGATÒRIAMENT. EL motor esta pensat per funcionar amb Akras, i és amb ells com se sent més lliure i desofegat.
Problemes? com TOTES les 950 i 990 Adventure, la bomba de l'aigua es fatiga i s'ha de canviar (carta rebuda per KTM Austria als concessionaris, trucada, taller i canvi en garantia); KTM va descobrir que la proximitat del latiguillo del fre posterior a l'escape evaporava el líquid i el fre de darrera era deficient (carta rebuda per KTM Austria als concessionaris, trucada, taller i canvi en garantia)... no problem... el demés... manteniment normal. Portar oli al dia (molt important), tenir tot ben greixat i de tant en tant revisar les suspensions. Revisions al dia i... a rular! :D

Salut!

El cor de la bèstia
Imatge

Respon

Torna a “General”