L'ALTRA NENA MIMADA...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

L'ALTRA NENA MIMADA...

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 15, 2011 5:49 pm

Aqui teniu la meva altra bomba...

per descarregar l'adrenalina. :lol: :lol: :lol: :lol:

Imatge

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: L'ALTRA NENA MIMADA...

Entrada Autor: Javihospitalet » dt. feb. 15, 2011 5:54 pm

Que gupa Me encanta esta 250 :eyes :eyes

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 15, 2011 5:56 pm

Esta en venda. Me la vull canviar. Va de nassos, pero ara vaig per unaltra. No tinc pressa, si surt be, i si no tambe!

Vaig per aquesta:

Imatge

Salut!

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dt. feb. 15, 2011 7:10 pm

Maquinón !!!

osti, la nova KTM 300cc de 2 temps ha de ser una cosa mooolt sèria.

Aquests darrers dos mesos que he estat buscant enduro he tingut "males idees" amb les noves KTM, però el pressupost no m'ha deixat gaires alternatives.

Si fas el canvi volem fotos !!

Salut.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. feb. 15, 2011 11:44 pm

Joé, però a tu et paguen els de KTM per comprar motos? ;)

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dc. feb. 16, 2011 12:41 am

Ja que ara tens 2t i pel què vas posar en un altre post has tingut diverses 4t, què en pots dir de cadascun dels 2 tipus per us enduro?

Sobre cilindrades en 4t. Creus que menys és mes per off? 250 vs 450cc? Rendiment en alts o en baixos-mitjos?

Merci

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 16, 2011 9:11 am

Bonesssssss...

No, jo he escollit KTM perque és el que més m'agrada i va bastant amb el meu esperit...
Abans era molt Yamaheru... en la mala època de KTM, recordeu? les verdes i blanques i liles i carbasses...
Però quan KTM va fer el canvi de mentalitat i hi va haver injecció de pastarrufa... per mi son el numero 1, sobretot en Off... tot i que... he probat la RC8 i us asseguro que dona unes sensacions increíbles.

Jo sepre he estat pilot de 2T. De fet, totes les meves curses les he fet en 2T, excepte algunes de resistència amb alguna 4T. Estic acostumat a la reaccio 2T, tant de tracció com de derrapada, etc. En aquests últims anys els 4T han millorat increiblement, ténen una potencia brutal, retenen molt en llocs lents i et permeten mes "marge" que les 2T (ara que, en mans d'un fora de serie o professional, tant s'hi val, borinot o zeppelin...). Per un aficionat com jo noto les diferències, vaig a passar-ho bé, ara ja no haig de guanyar res, senzillament em mantinc en forma i gaudeixo de la moto, igual que la BTT.
Vull dir que es cosa de cadascú. Et sentiras be amb una 4T d'avui, son increibles. Et sentiras be amb una 2T, per hauras d'anar alerta amb les reaccions, son mes nervioses en general. Però, repeteixo, tot depen de cadascú.
Si, el tema de la 300 EXC ja fa temps que em volta per la cervellera... es la moto ideal: potent, enduro 100% i... 2T!!!!! par motor brutal i potencia sobradíssima.
Una de les coses que m'agraden de les 2T es que el manteniment te'l fas a casa, a no ser que sigui una cosa seriosa. A les 4T has d'estar molt a sobre de les valvules i pim pam... estan mes apretades -normal-... jo puc aixecar un cilindre i desmuntar un motor d'una 2T al garatge de casa... amb una 4T... :roll:

Seguim gaudint mentre poguem!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssss

Caganer
Presentats

Entrada Autor: Caganer » dc. feb. 16, 2011 10:17 am

Tens raó que la senzillesa del 2t no té comparació.

Però no creus que ambdós motors 2t i 4t, en igualtat de condicions de manteniment diari, nivells, vàlvules (no és més d'1h de feina i amb la configuració actual de molts motors, són fàcilment accesibles i simples d'ajustar), ús no competició, el 4t és més robust? Es a dir, mantenir una enduro 4t com si fos una trail mixte?

En canvi el 2t vulguis o no, va sempre més escanyat i necessita si o si, obrir motor cada X hores?

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 16, 2011 10:26 am

No. El 4T necessita molt mes compte. I estan molt mes escanyats. Hi ha mes problemes per desgast en una 4T que no en una 2T. Ep! sempre parlant d'una moto de cros o enduro. El trail enduro ja es unaltra cosa. Quan parles de trail enduro et refereixes a una moto tipus DRZ, WR 450 (que no 250), XR o KLR... motos de carrer per us on-off... aquests motors estan molt mes sobrats i desofegats. Jo parlo per la meva experiencia. Jo se que a casa puc desmuntar un motor de 2T sense problemes. Si ets mecanic suposo que tant et dona, pero jo amb les valvules i balancins m'hi perdria una mica... :???: :???:

Salut!

Caganer
Presentats

Entrada Autor: Caganer » dc. feb. 16, 2011 10:36 am

[quote user="Fjodor" post="158055"]Jo se que a casa puc desmuntar un motor de 2T sense problemes. Si ets mecanic suposo que tant et dona, pero jo amb les valvules i balancins m'hi perdria una mica... :???: :???: [/quote]
Si saps desmuntar un motor 2t, estic convençut que sabries fer vàlvules:

[youtube]kYzMg8WiAzA[/youtube]

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 16, 2011 10:48 am

Hahahaha... molt be! suposo que es ficar-s'hi... potser algun dia ho provare... amb la 990!!!!!!!!!!!!!!!!

Gràcies pel video!

Respon

Torna a “General”