Entrada
Autor: Fjodor » dc. feb. 16, 2011 9:11 am
Bonesssssss...
No, jo he escollit KTM perque és el que més m'agrada i va bastant amb el meu esperit...
Abans era molt Yamaheru... en la mala època de KTM, recordeu? les verdes i blanques i liles i carbasses...
Però quan KTM va fer el canvi de mentalitat i hi va haver injecció de pastarrufa... per mi son el numero 1, sobretot en Off... tot i que... he probat la RC8 i us asseguro que dona unes sensacions increíbles.
Jo sepre he estat pilot de 2T. De fet, totes les meves curses les he fet en 2T, excepte algunes de resistència amb alguna 4T. Estic acostumat a la reaccio 2T, tant de tracció com de derrapada, etc. En aquests últims anys els 4T han millorat increiblement, ténen una potencia brutal, retenen molt en llocs lents i et permeten mes "marge" que les 2T (ara que, en mans d'un fora de serie o professional, tant s'hi val, borinot o zeppelin...). Per un aficionat com jo noto les diferències, vaig a passar-ho bé, ara ja no haig de guanyar res, senzillament em mantinc en forma i gaudeixo de la moto, igual que la BTT.
Vull dir que es cosa de cadascú. Et sentiras be amb una 4T d'avui, son increibles. Et sentiras be amb una 2T, per hauras d'anar alerta amb les reaccions, son mes nervioses en general. Però, repeteixo, tot depen de cadascú.
Si, el tema de la 300 EXC ja fa temps que em volta per la cervellera... es la moto ideal: potent, enduro 100% i... 2T!!!!! par motor brutal i potencia sobradíssima.
Una de les coses que m'agraden de les 2T es que el manteniment te'l fas a casa, a no ser que sigui una cosa seriosa. A les 4T has d'estar molt a sobre de les valvules i pim pam... estan mes apretades -normal-... jo puc aixecar un cilindre i desmuntar un motor d'una 2T al garatge de casa... amb una 4T... :roll:
Seguim gaudint mentre poguem!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssss