1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Millor Que Una Bona Sessió De Sexe Bmw K1600 Gt

Entrada Autor: Eva » dc. maig 04, 2011 10:23 pm

Angela, María i Josep :eyes :eyes :eyes :eyes

ImatgeImatgeImatgeImatge

Sres. de BMW .... Bravo i Bravo per la nova bmw K1600Gt.

La moto que a nivell de pilot més m´ha fet disfrutar en ruta .

De veritat que penjaré fotos i el que penso......

se m´acumula la feina.... a veura si demà puc penjar algo .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 04, 2011 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dc. maig 04, 2011 11:09 pm

Les imatges

[youtube]gVtPCZ-ifbA[/youtube]

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dj. maig 05, 2011 7:23 am

Ostres Eva! :shock: m'has ben enganxat a aquest fil... sembla ben bé una revista de motos a l'estil Empordanés. Potser hauré de portar encara que no toqui, la moto a revisió per que em deixin la F800R... sempre m'ha agradat com a moto "utilitaria" per anar a treballar i fer encàrrecs. Tu que havies tingut una F800GS ja coneixies el motor encara que segons diuen entrega la potencia de manera diferent. Es un detall que posin els escarxofics a les motos de prova, la 1200GS que em van deixar per provar també el portava.

Pos ale a seguir fent proves i a escriure... que ens tens tots enganxats :lol:

Salut!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 05, 2011 8:51 am

La veritat que la K-1600 fa per tu. :D
I ara deixe'm fer-te una pregunta: realment creus que et vols
canviar la Gs per una Honda , quan a BMW et tracten com una
reina? a Honda dubto que es portin tan bé.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Piris
Presentats
Entrades: 34
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
Ubicació: Figueres

Entrada Autor: Piris » dj. maig 05, 2011 9:16 am

Ella mateixa si no no podra venir amb nosaltres on ella ja sap.
! a mes si parla tambe de las BMW no ve segur :lol: :enfaduu

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 12:26 pm

[quote user="Randy-650" post="168095"]I ara deixe'm fer-te una pregunta: realment creus que et vols
canviar la Gs per una Honda , quan a BMW et tracten com una
reina? a Honda dubto que es portin tan be.... :roll:[/quote]

Randy, a Honda JA EM TRACTEN MOLT I MOLT BÉ , t´ho asseguro :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Actualment he estat contenplant la posibilitat de canviar la gs per la ADV i entre una i l´altre m´han deixat provar la K1600GT.

Per cert, estic esperant la crosstourer , però aquesta moto no estarà físicament a casa, sino que estarà voltant per TOT EL MON.

Així dons , al garatge de casa continuaré tinguent ..... crec que bmw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 05, 2011 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. maig 05, 2011 12:41 pm

Aquest matí ens hem creuat a Medinyà!
;) ;) ;) ;)

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 05, 2011 3:02 pm

[quote user="Mareta" post="168068"]
Imatge[/quote]

pero Eva,si estas d'anunci !!!!!!! ja sabia jo que a aquesta moto li faltava alguna cosa :kiss :kiss
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. maig 05, 2011 3:19 pm

[poeta]Una pregunta, Mareta,
quan portaves la moto,
has posat musiqueta?
O sols has fet fotos?[/poeta]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dj. maig 05, 2011 6:55 pm

Una Crostourer voltant per tot el mon??
Una ADV al garatge de casa???
Eva, comences a fer por de veritat :mrgreen:
Per cert, segueix provant que així ens alegres les tristes jornades de treball a alguns, bé, si més no a mi segur!! ;)
Ja friso per saber amb quina prova ens sorprens la propera vegada...
...potser una KTM, una Triumph o una d'elèctrica :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 8:58 pm

[quote user="Fjodor" post="168126"]Aquest matí ens hem creuat a Medinyà!
;) ;) ;) ;)[/quote]

Peró anaves amb moto ????? Amb la de repartidor de butà ???? ( ja saps que es broma :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 9:00 pm

[quote user="Randy-650" post="168156"][poeta]Una pregunta, Mareta,
quan portaves la moto,
has posat musiqueta?
O sols has fet fotos?[/poeta][/quote]

Al principi sense música per poguer deleitar-me del soroll del motor de la moto.
Després .... música a TOT gas :mrgreen:

I quant la Mar va pujar a la moto....... adivina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 9:09 pm

[quote user="GRUM" post="168202"]Una Crostourer voltant per tot el mon??
Una ADV al garatge de casa???
Eva, comences a fer por de veritat :mrgreen:
Per cert, segueix provant que així ens alegres les tristes jornades de treball a alguns, bé, si més no a mi segur!! ;)
Ja friso per saber amb quina prova ens sorprens la propera vegada...
...potser una KTM, una Triumph o una d'elèctrica :roll:[/quote]

Aleix, la propera setmana , en principi toca KTM ;)

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. maig 05, 2011 9:24 pm

:twisted: :twisted: :twisted:
Ja no caldra que provis res mes...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 10:33 pm

Bmw K1600GT.

Imatge

Fa poc que ha sortit al mercat i ni en el millor dels meus somnis m’hauria esperat puguer estrenar aquesta moto.
Només cal estar en el lloc oportú en el moment ideal. I crec que ahir jo hi era.

Total que en menys de 5 minuts em varen entregar les claus de una flamant K1600Gt ( la moto tenia escassament 300 km). No m´ho podia creure.
Ni per un moment em vaig imaginar que era massa per a mi.

Al veure-la de lluny i en un cop d’ull em va semblar una Rt1200. El que més em va impressionar en un principi va ésser el soroll que fa aquesta moto.
Jo estic acostumada al tractor bavarès i aquesta moto se sembla més a una japonesa.
Quina finura de soroll.

En Roger em va dir :

Eva compte amb el gas

Amb el gas ???? Oi tant que s’ha d’anar en compte !!!!!!!! l’has de tractar amb molta i molta cura i suavitat sinó s’enfila com un molinet de Café.

Sense pensar-m’ho em vaig enfilar dalt la moto .

La primera sensació va ésser molt i molt bona:

POSICIÓ DALT LA MOTO:

Imatge

En parat :

La meva altura 1,73. Aquesta moto es molt i molt baixa i malgrat els seus 400 kg de pes en cap moment s´em va descontrolar ni vaig patir.
El pes de la moto està excepcionalment situat molt i molt baix i permet un control perfecte de la moto sense patir de por de que caigui la moto al terra.
A diferencia de la K1300 la posició és molt més recte i el braços en una posició en L que permet un relax TOTAL de canells i braços.
Les cervicals , com a la gs , no pateixen gens. Amb la gs, per exemple, en segons quins moments em costa tocar a terra i llavors , si la moto et venç ja ets al terra. Amb aquesta això no passa, en parat els peus estan perfectament col•locats a adbos costats de la moto sense patir de pensar que tens molt de pes entre les cames.
Imatge

En moviment:

La moto disposa d’un megaseient. En un principi em vaig situar molt acoplada al dipòsit, però vaig veure que hem sobrava molt d’espai lliure en el seient del pilot. Vaig pensar que tenia que adoptar una posició més R dalt de la moto, però em vaig sentir francament incòmode al provar-ho.
En Carles ( cap del taller) em va comentar que al ésser una moto per grans rutes, la mobilitat desprès de 300 km és important dalt la moto i que està també adaptada a les mides dels conductors alemanys on els homes son XXL.
El copilot està en un altre nivell més alt.
Important, les cames en cap cas estan massa flexionades, molt per el contrari, queden perfectament adaptades al crenat que les protegeix .

Posem la moto en marxa :
..... continuarà.... (toi en ello jeje)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 5:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 10:58 pm

Possem la moto en marxa :

[youtube]gDsiSGZgpuc[/youtube]

Finura absoluta i cap vibració

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 10:59 pm

El panell de control

Imatge

Tenim que mirar-nos bé el panell de control de la moto. Es tant simple que vaig pensar que hi faltava algo.... bueno.... no hi falta res de res.
La seva simplicitat només denota una acurada posta en escena d’aquesta gran moto.

Un lloc preferent l’ocupen els altaveus. La música sona perfecte fins i tot a velocitats il•legals fins i tot a velocitats de garjola .

En el centre el compte kilòmetres i el compte revolucions que sembla que no es mogui mai de la part més baixa....... La finura anterior dona pas a un petit quadre on només veig llums de colors que m’indiquen moltes i moltes coses.....

Com sempre l’ordinador d´abord et dona fins i tot la recepta de la truita de patates i no la cuina perquè no li don la gana i punt.

Molt i molt divertit i súper fàcil una vegada ho esbrines es el comandament per apujar el volum de la música: es troba en el puny de l´embrague. Es una mena de roda de goma que a part de rodar, es pot doblegar per acceptar qualsevol opció que demanis al ordinador de la moto..... jo que soc de pagès .... totes aquestes megapijades em fan gracia.... als tractors i a la granja..... d’això no en tenim ..... bueno.... potser tot arribarà.

Una vegada vaig descobrir que l’ordinador es una passada vaig pensar...... els retrovisors ... I perquè els retrovisors ?????? Perquè soc cegata i sinó hi ha un bon retrovisor.... al darrera no veig res.... i a la Rt el que més vaig criticar va ésser la posició dels retrovisors..... a més a la que mires ... el primer que veus son els michelins... i ara que anem cap a l’estiu.... dona un mal rotllo..... Total que a aquesta moto, no només la posició dels retrovisors, sinó la forma i les dimensions del retrovisor SON IDEALS :
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 6:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. maig 05, 2011 11:00 pm

Vinga ... posem la moto en marxa.

Aquí vaig al•lucinar, com a la GW, l’ordinador d´abordo et dona la benvinguda, al mateix moment que els llums fan un reset i s’eleven i busquen el seu posicionament.

De veritat que els faros son..... brutals :

1.-La llum de les llargues il•lumina fins a Terol
2.- Els faros tenen un no sé que central.... com una espècie de pèndol i veu la inclinació que porta la moto si l’inclines cap a la dreta, vol dir que gires cap a la dreta i els llums il•luminen cap a la dreta per a veure millor l’entrada de la corba.... ei.... ES VERITAT JO HO VAIG COMPROBAR !!!!! Sembla que portis un Xino enganxat al davant i que et mostri el camí .....Una pasada !!!!!!

Tenim la posició correcte i comencem a conèixer la moto...... i el motor .... ????!!!!!!!

No fa soroll .. bòxer no és...... només m’han dit que és un 6 cilindres... però a mi com si hem parlen de trobades a la tercera fase..... em sona més a motor de cotxe que a motor de moto... això si.... de soroll.... res de res.....

Imatge
Amb molta i molta cura vaig sortir del pàrking i de seguida em vaig sentir a gust ... la pantalla puja i baixa i et guarda a la memòria l’última posició en cas de que paris la moto....

M’agrada més aquesta pantalla que la de la RT, veus molt millor les coses i para molt millor el vent.

A la primera rodona , va entrar com si res... de fet quant més conduïa més bé es comportava.... ni reduint de marxes em va fer cap lleig. Cap , cap lleig. La gs de vegades si pretens reduir massa, la roda de darrera et dona un susto, però mira que la vaig apretar i provar... mai, mai, cap tonteria.

Una cosa... no te cable d’embragament ... és electrònic. I la moto ja surt ràpida al accelerar, però té molt i molt de repris.

En quant a voltes a 4.000 anava a 180 km/h, i a 5.000 a 200 km/h..... a 8.000 ni ho vaig provar....

Un altre cosa, al tornar la moto al taller vaig comentar que l’embrague anava malament i em varen explicar que hi ha una mena d’engranatge que malgrat tu redueixis, si a ella no li convé , s’espera i desprès canvia de marxa quant li ve més bé.... és com una mena de intel•ligència retardada ( per dir algo).

El pes de la moto està excepcionalment situat baix de tot:
Imatge

Els frens excepcionals:

Imatge

Una cosa que crec s´ha de criticar :

la capacitat de les maletes, per anar sol, cap problema, però per anar acompanyat, es queda una mica curta i si has de portar una adolescent amb la planxa per els cabells, el notebook, la càmera de fotos i un parell de sabates de taló..... no hi queb de cap de les maneres....

Senzillament la moto em va encantar i es la primera vegada que m’ha sapigut greu tenir que tornar- la al taller.

De veritat que probar aquesta moto es enamorar-se d´ella... cuidado que pot ésser altament perjudicial ......

Abans que m´ho demaneu... no me la compraré per :
1.- el preu
2.- no es tant polivalent com la gs.

Que m´ha quedat per fer amb aquesta moto: PROVAR-LA DINS A CIRCUIT PER VEURE COM ES COMPORTA A LES CORBES A ALTES VELOCITATS.

No em vull oblidar de mencionar:
1.- ja sabeu el meu nivell de coneixament técnic... és molt penós, no per aixó deixaré d´explicar el meu parer sobre les motos que provo.
2.- escric amb la més profunda de les meves humiltats.

A totes i tots , gracies per llegir-me :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 6:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. maig 06, 2011 9:46 am

[quote user="Mareta" post="168252"]Possem la moto en marxa :
Finura absoluta i cap vibració[/quote]
I això de que cada vegada que poses el contacte et surti una tia que diu "Hey Jonny, La gente esta muy loca" es una opció o ve de sèrie? :b9 :b9 :b9

Jordi "Prony"

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. maig 06, 2011 6:38 pm

[quote user="Prony" post="168300"][quote user="Mareta" post="168252"]Possem la moto en marxa :
Finura absoluta i cap vibració[/quote]
I això de que cada vegada que poses el contacte et surti una tia que diu "Hey Jonny, La gente esta muy loca" es una opció o ve de sèrie? :b9 :b9 :b9

Jordi "Prony"[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Respon

Torna a “General”