Vinga ... posem la moto en marxa.
Aquí vaig al•lucinar, com a la GW, l’ordinador d´abordo et dona la benvinguda, al mateix moment que els llums fan un reset i s’eleven i busquen el seu posicionament.
De veritat que els
faros son..... brutals :
1.-La llum de les llargues il•lumina fins a Terol
2.- Els faros tenen un no sé que central.... com una espècie de pèndol i veu la inclinació que porta la moto si l’inclines cap a la dreta, vol dir que gires cap a la dreta i els llums il•luminen cap a la dreta per a veure millor l’entrada de la corba.... ei.... ES VERITAT JO HO VAIG COMPROBAR !!!!! Sembla que portis un Xino enganxat al davant i que et mostri el camí .....Una pasada !!!!!!
Tenim la posició correcte i comencem a conèixer la moto...... i el motor .... ????!!!!!!!
No fa soroll .. bòxer no és...... només m’han dit que és un
6 cilindres... però a mi com si hem parlen de trobades a la tercera fase..... em sona més a motor de cotxe que a motor de moto... això si.... de soroll.... res de res.....

Amb molta i molta cura vaig sortir del pàrking i de seguida em vaig sentir a gust ... la pantalla puja i baixa i et guarda a la memòria l’última posició en cas de que paris la moto....
M’agrada més aquesta pantalla que la de la RT, veus molt millor les coses i para molt millor el vent.
A la primera rodona , va entrar com si res... de fet quant més conduïa més bé es comportava.... ni reduint de marxes em va fer cap lleig. Cap , cap lleig. La gs de vegades si pretens reduir massa, la roda de darrera et dona un susto, però mira que la vaig apretar i provar... mai, mai, cap tonteria.
Una cosa... no te cable d’embragament ... és electrònic. I la moto ja surt ràpida al accelerar, però té molt i molt de repris.
En quant a voltes a 4.000 anava a 180 km/h, i a 5.000 a 200 km/h..... a 8.000 ni ho vaig provar....
Un altre cosa, al tornar la moto al taller vaig comentar que
l’embrague anava malament i em varen explicar que hi ha una mena d’engranatge que malgrat tu redueixis, si a ella no li convé , s’espera i desprès canvia de marxa quant li ve més bé.... és com una mena de intel•ligència retardada ( per dir algo).
El
pes de la moto està excepcionalment situat baix de tot:
Els frens excepcionals:
Una cosa que crec s´ha de criticar :
la capacitat de les maletes, per anar sol, cap problema, però per anar acompanyat, es queda una mica curta i si has de portar una adolescent amb la planxa per els cabells, el notebook, la càmera de fotos i un parell de sabates de taló..... no hi queb de cap de les maneres....
Senzillament la moto em va encantar i es la primera vegada que m’ha sapigut greu tenir que tornar- la al taller.
De veritat que probar aquesta moto es enamorar-se d´ella... cuidado que pot ésser altament perjudicial ......
Abans que m´ho demaneu... no me la compraré per :
1.- el preu
2.- no es tant polivalent com la gs.
Que m´ha quedat per fer amb aquesta moto: PROVAR-LA DINS A CIRCUIT PER VEURE COM ES COMPORTA A LES CORBES A ALTES VELOCITATS.
No em vull oblidar de mencionar:
1.- ja sabeu el meu nivell de coneixament técnic... és molt penós, no per aixó deixaré d´explicar el meu parer sobre les motos que provo.
2.- escric amb la més profunda de les meves humiltats.
A totes i tots , gracies per llegir-me :kiss