Vaig preparar la ruta en base un llibre de "Europa en Moto" en el qual hi habia una ruta de l'Arc Alpí per fer en tres setmanes. Per complir amb les meves expectatives de viatge era important sentir-me auto-suficient, en quant a allotjament i menjar, per tant he fet tant càmping com nits a hotels, he menjat de restaurant i m'he preparat coses al fogonet. Com a mínim per mi ha sigut entretingut tot plegat.
El 15: vaig marxar de casa cap a les 15h, ja que vaig dedicar tot el matí a preparar l'equipatge,

calor i més calor fins a la Cote d'Azur en concret fins a Fréjus, allà sense tenir la idea molt clara de cap on anar a dormir i arribant a l'hora crítica per els francesos a partir de les 20h es com mitja nit... vaig preguntar a un Holandés que tirava les escombraries (aquests si que en saben de Campings) em va recomanar el Camping Le Pont d'Argens, vaig plantar la tenda prop de mar, vaig fer el sopar embatumat amb Autan, dutxa, planificació de la ruta al GPS per l'endemà i cap a dormir.

El 16: dormir en tenda te inconvenients, però també te avantatges com que sols matinar més que si dorms en un confortable llit d'hotel, per tant després, recollir els trastets, vaig posar la cafetera, mentrestant plegava la tenda i un cop recollit tot, vaig seguir per la carretera que ressegueix la costa

per cert, la benzina està als núvols...

fins passat Monaco per, ara si, començar a fer muntanyes, començem: Col de Brouis,
Arribant a Tende

Col di Tende, el qual sabia que hi havia una alternativa al túnel, que consistia en pujar i creuar la frontera Francesa-Italiana passant per un camí. Una perla de Coll, 46 tornantis per pujar i la major part de terra, la pista acceptablement bona però que en algun moment vaig tocar amb el protector de càrter per els trenca aigües exageradissims, un cop a dalt el Fort Central, impressionant,

Després de baixar cap a Itàlia i haver de patir un control dels Carabinieris, on em van mirar fins la talla dels calçotets, tornar cap a França

per el Coll de la Lombarde 2350 i baixar casi per el dret a Isola 2000 (em comença a caure alguna gota) :tremolant, enfilant per la vall i pujant a Col de Bonette 2715 vaig disfrutar com un boig, perquè amb l'excusa que darrera tenia la pluja i la pujada era rapideta vaig ser a dalt en un obrir i tancar d'ulls.

A Col de Vars, no vaig correr prou, i el núvol em va atrapar, i sense avisar, em vaig veure moll com un ànec, quan vaig parar a posar-me el vestit d'aigua, ja anava xop. O sigui que vaig arribar a Briançon i seguia plovent vaig optar per no buscar Camping i anar directament a l'Hotel. Al primer tenien plè, al segont també, però en últim moment es van treure de la màniga una habitacioneta doble sota teulada a preu d'individual.

Vaig aprofitar que aprop hi havia un Carrefour City (tanquen més tard, 21h) per comprar el sopar i l'esmorzar, i a dormir.
(ja continuaré... ara tinc feina :mrgreen: )