Entrada
Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 9:24 am
La KLE, la KLE... que vols que et digui de la KLE... eren molt millor (anys llum) les KLR, sens dubte.
Les dues KLE que vaig conèixer de l'època eren un niu de problemes...
Va passar el mateix que amb les XT elèctriques... no es que anessin malament, però es van ensopir, civilitzar...
La generació XL, XT, KLR, DR de l'època dakariana-trail-enduro van ser les millors i més robustes. A prova de bomba.
Més endavant, amb l'asfaltització-civilització d'aquest tipus de motos, es perd part del seu esperit i part de la seva robustesa.
Ep, crec jo, i per experiència...
Salut
Per cert, aquest muntatge de foto que heu posat aqui és més o menys horrorós... no vegis...
Trail? au va home... una trail ha de portar rodes de raids i ser polivalent. El demés és turisme. Adaptació a l'usuari majoritari, que no trepitja cami mai o quasi mai.
Aquesta ha estat l'evolució de les trail, dels models que us deia, perque han resultat ser fins i tot millors en carretera (sobretot corbes) que moltes de carretera de pura cepa. Hi va haver una època de pujades en costa i cronometrades en que la majoria de mecàniques eren aquestes trail amb pneumàtics mixtes... i com anaven!
O sia que trail és trail i el demés son descafeinats. La nova generació va néixer amb les TDM, adaptació de Yamaha al nou mercat dels traileros. Concepte que avui seguim amb les Tiger, Multistrada, etc. etc. etc.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 9:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.