Kawa Versys 1000????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Kawa Versys 1000????

Entrada Autor: Steelman » dl. set. 26, 2011 11:24 pm

Imatge

Es parla de que utilitzarien el motor TETRA de la Z1000
Ex ...moltes coses

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Kawa Versys 1000????

Entrada Autor: Jsk » dl. set. 26, 2011 11:32 pm

Com a novetat és molt interesant, però no entenc com els senyors Kawasakis no poden treure al mercat una moto TRAIL amb cara i ulls :shock: :shock: :shock:
El millor que tenien era la KLE i la vàren substituir per la VERSYS, que no té res de trail, i aquesta nova encara menys. :enfadat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 12:07 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Entrada Autor: Raky » dt. set. 27, 2011 12:09 am

:eyes veig que te un mescla entre la z1000 la versys i el frontal em recorda una mica a la ducati hypermotard i fars de la v-storm
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. set. 27, 2011 12:31 am

Holaaa,

La veritat es que de Trail no en te res, per a mi es una naked pura i dura!!

I quasi diria que mono plaça!

:shock: :shock:
Sort,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 9:24 am

La KLE, la KLE... que vols que et digui de la KLE... eren molt millor (anys llum) les KLR, sens dubte.
Les dues KLE que vaig conèixer de l'època eren un niu de problemes...
Va passar el mateix que amb les XT elèctriques... no es que anessin malament, però es van ensopir, civilitzar...
La generació XL, XT, KLR, DR de l'època dakariana-trail-enduro van ser les millors i més robustes. A prova de bomba.
Més endavant, amb l'asfaltització-civilització d'aquest tipus de motos, es perd part del seu esperit i part de la seva robustesa.
Ep, crec jo, i per experiència...

Salut

Per cert, aquest muntatge de foto que heu posat aqui és més o menys horrorós... no vegis...
Trail? au va home... una trail ha de portar rodes de raids i ser polivalent. El demés és turisme. Adaptació a l'usuari majoritari, que no trepitja cami mai o quasi mai.
Aquesta ha estat l'evolució de les trail, dels models que us deia, perque han resultat ser fins i tot millors en carretera (sobretot corbes) que moltes de carretera de pura cepa. Hi va haver una època de pujades en costa i cronometrades en que la majoria de mecàniques eren aquestes trail amb pneumàtics mixtes... i com anaven!

O sia que trail és trail i el demés son descafeinats. La nova generació va néixer amb les TDM, adaptació de Yamaha al nou mercat dels traileros. Concepte que avui seguim amb les Tiger, Multistrada, etc. etc. etc.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 9:30 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 27, 2011 2:46 pm

[quote user="Fjodor" post="180227"]Va passar el mateix que amb les XT elèctriques... no es que anessin malament, però es van ensopir, civilitzar...
La generació XL, XT, KLR, DR de l'època dakariana-trail-enduro van ser les millors i més robustes. A prova de bomba.
[/quote]

sens dubte es una Z amb manillar alt i n pic de pato que esperem no s'emporti ensartat a ningu :roll: :roll: ara que m'he estat mirant coses per la meva XT nomes tinc clara una cosa,els 90 van ser els anys del boom de les motos,i al meu entendre et dire una cosa,la xt de patada el basculant era d'alumini i tenia molts punts de qualitat,la que tinc jo,es de ferro i ni la suspensions tenen res a veure,i perque,dons jo t'ho dire,mirant els catalegs de l'una i de l'altre d'aquells anys 89 versus 90 resulta que en un any la moto valia 100000 pesetas menys i ademes amb arranc electric i una baixada de preu aixi no es perque si.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 3:06 pm

Clar... però tot depèn de l'ús que li donis... ja et dic jo que d'XT n'he tocat moltes de tots els tipus... que no és el mateix. Les electriques aquestes són de joguina comparades amb les altres. Ep! si les vols per ús urbà i sift-soft... ja estan bé.

Salut

Jsk
Presentats

Entrada Autor: Jsk » dt. set. 27, 2011 6:22 pm

La KLE, la KLE... que vols que et digui de la KLE... eren molt millor (anys llum) les KLR, sens dubte.
-----------------------------Les dues KLE que vaig conèixer de l'època eren un niu de problemes-------------------------------------

Fjodor, em refereixo a la KLE perque es la que tinc jo que és la ultima versió que van treure al mercat. Les que donaven problemes eren les més antigues que els hi saltaven els imans del plat magnétic i a més tenien uns colors bastant cutres pel meu gust.
Les KLR son molt bones motos, no dic que no, però eren monocilindriques, i jo tinc debilitat per las bi...
Vull acabar fent referencia a les KLV que son germanes de les V-strom que també estaven prou be... :cerv
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 27, 2011 6:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 8:59 pm

Si, és cert, versió millorada.. però és que a mi les Kawas no m'han acabat d'entrar mai...
Has tingut problemes amb la forquilla? Quants kms portes.

Pensa que els meus raonaments es basen amb experiència i anys de remenar... no són generals ni molt menys. De fet, és bo que digui obertament les meves opinions perque així conec casos de tots els colors, que ja em va bé. Quan parlo no vull que s'ofengui ningú, al contrari, em prenc (i ens hauriem de prendre) aquest foro com a base d'experiència i multipluralitat d'opinions per tal de conèixer, millorar i prevenir possibles problemes en les nostres muntures... Conec casos de KTM 990 Adventure que han sigut un desastre, per llençar, i així de totes les motos... per això estem aquí, no?

Salut i disfruta la KLE... :cerv :cerv

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 27, 2011 9:08 pm

[quote user="Jsk" post="180192"]
El millor que tenien era la KLE i la vàren substituir per la VERSYS, que no té res de trail, i aquesta nova encara menys. :enfadat[/quote]

Per mi la millor trail de Kawa ha estat primer la KLR-650 i despres
la KLX-300.
La KLE era una supermotard disfressada. Encara recordo al Pere Cases
estrenant la primera unitat a la península tot fent la Ronda500 (ral.li de motos dels
90')
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 9:16 pm

Osti... era jovenet, però el recordo... en una pujada a Santa Creu D'Olorda...
Molt bona!

ja no es fan curses com la Ronda 500 oi?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 27, 2011 9:37 pm

No, Per desgràcia ja no es fa. Pensa que es feia en carreteres obertes
al trànsit, i pocs anys van fer-ho. Era la meva volta anual preferida. :(
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jsk
Presentats

Entrada Autor: Jsk » dt. set. 27, 2011 9:39 pm

Fjodor, no et preocupis que no m'ofenc, el que vull dir es que els de Kawa van substituir la kle per la versys com si fosin unes motos equivalents, quant no tenen res a veure i a més es queden tan amples, així com Honda, Yamaha, BMW, Triumph, Ktm etc. tenen unes trails coll..onu..des.

Per cert porto quasi 10.000 km. i 0 problemes. :form

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 27, 2011 9:40 pm

JSK, honda tambe va canviar una GRAN trail com l'Africa TWIN per la Varadero
Triumph va canviar una Trail com la TIGER 855 per la 950 primer i despres la 1050 ( i de trail...)
Yamaha va canviar la SuperTener 750 per 20 d´anys de no res, fins ara!
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 9:45 pm

Clar... adaptació a la demanda... un cop tocat de mort el Dakar com s'havia entès a nivell popular... es va convertir en una competició de rally de les més dures (de fet la meva moto és l'herència directa)...
En fi... el mercat mana...

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dt. set. 27, 2011 9:46 pm

holaaaa

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!

QUE VOL DIR QUE LA KLE DONA PROBLEMES?????
CASUML'OLLAPODRIDA

85.000 km i nomes he fet canvis d'oli i filtres

;-))

v'sss

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. set. 27, 2011 9:52 pm

Has fet pistes i muntanya?
O només carretera?

Res, home, jo crec que les KLEs son "toves"...

Però si és de les últimes suposo que devien anar bé,...

;-)

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. set. 27, 2011 10:06 pm

eps eps, no em critiqueu les twin en linea de kawa, que eren i són rellotges, la meva experiencia es: 70mil amb una KLE500'92 i 40mil amb una VERSYS'07 i com deia, rellotges!! :D

La VERSYS, no preten ser una trail, trobo absurt que se les critiqui per aixó, són un estil distint.

Respecte la 1000, fa temps que corren aquest tipus de fotomotions, pero la realitat es que serien motos per perdre diners, sols cal mirar quantes vstrom 650 s'han venut i quantes 1000. El que faltaria es una versys R, amb millor mateiral als frens!!

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. set. 28, 2011 7:36 pm

holaaa

basicament carretera, pero alguna pista he fet, coses senzille, com de andorra a esterri, alguna cosa per collserola, quan es podia jejeje

si volgues fer pistes seriosament agafaria una enduro

la veritat es que es una moto que no m'ha donat cap problema i m'ha demanat molt poc a canvi, i que duri jejeje

parlant de la ronda 500, algu te el recorregut o el track pel gps??

v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Entrada Autor: Ieie » dc. set. 28, 2011 9:23 pm

Estic d'acord amb en Fjodor. I crec que, de trails, ja només queda la nova Ténéré.
Aquesta nova-futura Kawa Versis EM FA POR !!!!! en seriu! :| :| :| :| :|

Respon

Torna a “General”