Presentació De La Segona De La Casa (Husqv TE 499).

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Presentació De La Segona De La Casa (Husqv TE 499).

Entrada Autor: JoanCG » dg. des. 04, 2011 1:51 pm

Bon dia a tot hom i tot don.

Estic feliç de presentar-vos a na “Husky”, una Husqvarna TE 449 de 4 temps que, seguint les indicacions d’en Pasqual, ha substituït a la Suzuki DR400E que tenia pensada agafar, ja que em va comentar que potser se’m quedaria curta segons per que la volgués. Està homologada per dues places, per si un dia la Gemma comet la inconsciència d’atrevir-se a fer una volteta.

Imatge

Compartirà garatge amb la Multistrada, i està dissenyada per a fer off-road amb un 100% d’efectivitat, el que em pensava que em podria donar en un 30% la Ducati, i que òbviament, no pot en el cas de trobar fang o roderes profundes.

Després d’una revisió complerta , avui la he estrenada (és un dir, la he comprat de segona mà, és del 2006, però m’he sentit estrenant-la). La primera impressió és que per fer enduro 100% es perfecte. La pregunta que podré contestar d’aquí a uns mesos, és si no m’he equivocat de tipus de moto, ja que no crec que vagi sovint “a sac amb el ganivet entre les dents”, com els meus amics que fan Enduro de debò.
Crec que gaudiré més d’anar a un ritme lleuger per camins amb tot de fang i ratoners, que és el que he fet avui per provar-la. Res de tallafocs ni trialeres impossibles. Per tant l'altre opció hauria estat una DR400S, o KTM amb motor LC4 o una altre Husqvarna amb motor més gran.

El motor m’ha deixat...una mica decebut; Per tal de que sentir tota la força, l’he de pujar de voltes, cosa que no m’agrada. Vaig tenir una WR400 , i la recordava amb més “patada” al primer punt de gas (fa 10 anys, potser és només un record).

En tot cas, espero poder compartir una travessa trail amb aquells de vosaltres qui les feu, sempre que la limitació de kms amb un dipòsit m'ho permeti (uns 120Kms).
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 04, 2011 1:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Presentació De La Segona De La Casa (Husqv TE 499).

Entrada Autor: Pere29 » dg. des. 04, 2011 3:18 pm

Doncs jo crec que no si la moto no et dona problemes no et decebra, defet a molts el que ens agrada fer es el que dius donar un volt per la montanya amb una moto preparada per fer-ho, felicitats...

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. des. 04, 2011 3:20 pm

Bona màquina.... perfecte per estrenar-la durant aquest dies que els camins encara estan humits de les plujes. La veritat es que te bona pinta.
Que la disfrutis molt, aquestes son motos que et fan disfrutar un 150% tan si vas a sac o vas fent tranki-trail.

Aquest divendres tens una boníssima oportunitat per presentar-la en societat. A Sadernes. Potser et queda lluny per això.

Salut!

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. des. 04, 2011 4:08 pm

Ampliant la familia, Joan?
Si vols estrenar-la sempre podem anar per el Montseny per pistes tranquiles; que jo vaig amb la GS i mixtes. Un mati o tarda pots fer una petita "trans-montseny".

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. des. 04, 2011 4:44 pm

Felicitats per la nova adquisició. Segur que en treuràs molt de suc. Ara ja no hi haurà qui et segueixi!

Ànimat per el divendres a l'Alta Garrotxa

Enllaç

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dg. des. 04, 2011 5:09 pm

Bona màquina !! Segur que et farà passar uns bons matins

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. des. 04, 2011 7:46 pm

Hosti nano....quina passada de joguina.

Enhorabona!!!

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dg. des. 04, 2011 7:58 pm

Carai noi, quina maquineta, ara a disfrutar-la amb seny, que aixó del tranqui-enduro es molt complicat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
i mes si pel que dius el suc te´l dona alt de voltes ( a mi em passa amb la 2T )
Imatge Imatge

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. des. 04, 2011 8:11 pm

Gràcies a tots per les felicitacions.

Pel que fa ales travesses que anem entre tots organitzant des de diversos punts del nostre país, la veritat es que és complicat arribar-hi per carretera pel tema de pneumàtics totalment de cross, distàncies i règims motor. Crec que aquesta moto és un míssil terra-terra, es a dir, molt eficaç en distàncies curtes, però de poc abast per anar d’un costat al altre de Catalunya per començar una travessa.

Potser els propers pneumàtics que munti, si veig que son efectius per fang, seran uns Karoo, i junt amb un dipòsit IMS de 15 l, i un “desarrollo” més llarg, ja veurem si puc venir, que ja tinc ganes, ja, de no poder anar només al costat de casa per fer off-road... però son uns 500€ de material, i no saber si perderia "l'esperit" de la moto per quedar-me amb una moto "bona per res i dolenta per tot..."

Si algú té referències, en fang, de com van en comparativa als de enduro, els Karoo, TKC, T-63 o d’altres similars, ja direu...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 04, 2011 8:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. des. 04, 2011 8:17 pm

Enhorabona!
Quina enveja

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dg. des. 04, 2011 8:23 pm

Va be aquesta maquina, nen... vols dir que l'has de portar molt alta de voltes? si em sembla que va com un zeppelin això... i el motor reté molt... va sobre rails. Felicitats!
Nomes un consell: has notat la forquilla molt dura? mira quin SAE portes. Si no vas amb ganivet, com tu dius.
T'asseguro que va millor això per fer enduro que una WR400. I... trialeres impossibles? això grimpa per tot arreu.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. des. 04, 2011 8:27 pm

Enhorabona per la adquisicio, ara a disfrutar ho !!!

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dg. des. 04, 2011 9:36 pm

Felicitats !!

mira tu, tenim en comú que al garatge hi tenim una Mutistrada (tot i que jo la 1000 DS) i una endurera !!

Que la disfrutis, a mi el fang m'ha enganxat de debó.
I si algun dissabte vols compartir pistes off pel vallès oriental fes-me un privat.

Salut.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 05, 2011 11:07 pm

Enhorabona Joan ;) ... aquesta també la podré tastar !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 05, 2011 11:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dv. març 09, 2012 11:06 pm

Que tal Joan? Com va la "husky"? Estas content amb aquesta moto? Quina opinió tens ara que ja l'has provat?

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. març 10, 2012 6:16 am

Joan, enhorabona i ja ens explicaràs :mrgreen:

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. març 10, 2012 7:30 pm

N’estic encantat, amb la moto.

Lleugera comparada amb qualsevol trail, en canvi es poden fer trams de carretera sense forçar a 110Kms/h, li he posat un mousse davant i un tubliss darrera per evitar punxades, i el GPS cartogràfic per fer camins.

És uns 3 ó 4 inapreciables kgs més pesada que una KTM o Husaberg, p.ex, però tampoc faré cross extrem, pel que m’és igual. I aquest pes de més, és a zones on es reforça resistència davant impactes i des gastaments (rodaments, eixos, etc).

I amés bé de preu.

Vaja, un ferro meravellós que em dona més satisfaccions que --CENSORED-- , imagineu.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 10, 2012 8:05 pm

[quote user="JoanCG" post="194630"]..... i un tubliss darrera per evitar punxades....[/quote]

Què és un tubliss? :cry:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. març 11, 2012 5:43 pm

http://tubliss.com/

Sistema que permet, anar fins a casa sense CAP problema i a sac, amb la roda punxada (parlant sempre de motos offroad), i que en canvi, a diferència del mousse, pots triar la pressió que vols a la roda, per tal d’ajustar-la en funció de si vas per fang, sorra fina, o pel contrari camins amb el terra dur (és a dir, en funció de la tracció que necessita cada tipus de terreny).

Fa que dins de la roda, hi haguin dues zoness on hi ha aire: a dins del petit Tublis, que va a una presió fixe molt alta i que no es punxa, i en la zona entre la coberta i el tublis, que és la que es pot regular la pressió.

Això, no es necessari en las motos que vaguin amb pneumàtics “tubeless”, però és una meravella per tots aquells que necessitin càmara, ja que inclús treu pes a la roda, que ja sabeu que és “peso no suspendido”, i per tant important sobretot per l’agilitat en canvis de direcció sobtats.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 6:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 11, 2012 8:49 pm

Gràcies per l'explicació, Joan. No m'havia sentit parlar mai. Del mousse si, però del tubliss no.
El preu veig que ronda els 120€ per roda, oi?
Al canviar pneumàtic es pot aprofitar de nou?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”