Estic feliç de presentar-vos a na “Husky”, una Husqvarna TE 449 de 4 temps que, seguint les indicacions d’en Pasqual, ha substituït a la Suzuki DR400E que tenia pensada agafar, ja que em va comentar que potser se’m quedaria curta segons per que la volgués. Està homologada per dues places, per si un dia la Gemma comet la inconsciència d’atrevir-se a fer una volteta.

Compartirà garatge amb la Multistrada, i està dissenyada per a fer off-road amb un 100% d’efectivitat, el que em pensava que em podria donar en un 30% la Ducati, i que òbviament, no pot en el cas de trobar fang o roderes profundes.
Després d’una revisió complerta , avui la he estrenada (és un dir, la he comprat de segona mà, és del 2006, però m’he sentit estrenant-la). La primera impressió és que per fer enduro 100% es perfecte. La pregunta que podré contestar d’aquí a uns mesos, és si no m’he equivocat de tipus de moto, ja que no crec que vagi sovint “a sac amb el ganivet entre les dents”, com els meus amics que fan Enduro de debò.
Crec que gaudiré més d’anar a un ritme lleuger per camins amb tot de fang i ratoners, que és el que he fet avui per provar-la. Res de tallafocs ni trialeres impossibles. Per tant l'altre opció hauria estat una DR400S, o KTM amb motor LC4 o una altre Husqvarna amb motor més gran.
El motor m’ha deixat...una mica decebut; Per tal de que sentir tota la força, l’he de pujar de voltes, cosa que no m’agrada. Vaig tenir una WR400 , i la recordava amb més “patada” al primer punt de gas (fa 10 anys, potser és només un record).
En tot cas, espero poder compartir una travessa trail amb aquells de vosaltres qui les feu, sempre que la limitació de kms amb un dipòsit m'ho permeti (uns 120Kms).