Prova Honda NC700X

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Prova Honda NC700X

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 07, 2012 7:43 pm

El dijous passat l´Albert i jo varem anar a provar per gentilesa de HONDA BORMAR REUS la nova Honda NC700X

Imatge

Fitxa Tècnica
  • Tipus de Motor4 temps, 2 cilindres paral.lels, 8 vàlvules, refrigeració liquida
  • Cilindrada670 cm3
  • Potencia màxima35 kW (47 CV) / 6.250 rpm
  • Par màxim60 Nm / 4.750 rpm
  • Capacitat diposit de combustible14,1 litros
  • EmbragueHumit,multidisc, 2 embragues hidraulics
  • TransmisióCadena
  • Dimensions (Llarg/ample/alt) 2210 mm x 830 mm x 1285 mm
  • Distancia entre eixos1540 mm
  • Alçada del seient830 mm
  • Pes214 kg

Com la majoria de vegades que ens deixen alguna moto per a provar,hem pujat cap a les muntanyes de prades.
Imatge
Imatge
Més detall de la ruta

HONDA NC700X
Sensacions abans de pujar
És una "economica". Destinada a un mercat molt concret i aixó s´ha de tenir molt en compte a l´hora de valorar-la.
Per començar juga en una divisió on fins ara jugaven la Kawasaki ER-6 i la Suzuki Gladius.
Un sector de motos de mitja cilindrada i baixa potencia, de motos aptes sense cap tipus de limitació per al nou carnet A2.

El preu de sortida , rondara els 6000€. Amb el que es una aposta "agressiva" per part d´Honda. Que treu una moto a un preu més que competitiu en el sector on es mou.

Pel que fa a la moto, disposa de detalls curiosos. Com l'antiga BMW 650 Scarver, o les noves BMW F800 tenen el dipòsit de gasolina darrera, i s'hi accedeix per sota el seient del passatger.
ImatgeImatge

Aquest canvi provoca que al davant tenim un diposit de gasolina buit, que es transforma amb una gran i guantera.
Tant gran es aquesta "guantera" que ens hi cap un casc integral a dins.
Imatge

És un bon detall.Pero li vaig trobar un petit defecte.
Per poder-la obrir s´ha de posar la clau en un pany que ens permet obrir aquesta guantera o el seient del darrera per "posar gasolina".
Trobo que es podria haber pensat un sistema en que no calgues parar la moto, per tal de que amb la clau posada al contacte es pogues obrir, aixi en autopistes (per exemple) es podria aprofitar per guardar els tickets sense parar/arrancar la moto.

Abans de pujar es veu una moto maca i de dimensions normals, com qualsevol naked de mitja cilindrada...pero amb una distancia d´eixos més generosa.
Al pujar-hi veus, en canvi que és una moto amb un seient una mica més alt. Suposo que la versio NC700S serà més baix

Per dins de ciutat
Per dins de ciutat sembla que portem un motor electric. Es molt suau i linieal.
I per dins de ciutat a baixes revolucions, no disposarem de grans dosis de potencia, pero la moto no ens "estosega"
Al ser Alta, ens permet passar be entre cotxes i no tenir problemes amb els miralls.
també hi ajuda el seu poc volum i que es mou molt facilment gracies al gran i aixecat manillar.

CARRETERA
El dia que la varem probar nosaltres, feia molt de vent. I quant dic molt, es mooooooooooooooolt.
No havia provat mai una Naked amb vent i la veritat es que no es passa gaire be.

Per autovia/autopistala moto es força estable( suposo que sense vent ho és mes).
El problema més important en aquest tipus de vies sera el seu motor i el seu concepte.
És una moto Naked, aixi que llargues tirades en aquest tipus de carreteres acaba passant factura fisicament. Pero aixo qui compra una Naked ja ho sap. La pantalla que te es merament decoratvia i provoca un soroll amb l´aire que a mi em molestava una mica.
L'altre "problema" és el seu motor. Es un motor, com hem dit , per carnets A2. Aixi que no podem demanar altes prestacions. Suposo que pot arribar a uns 160km/h tranquilament.
Pero s'ha de tenir en compte que es un motor limitat i que no te grans prestacions.
Amb tot, si es ten en compte les seves limtiacions es pot viatjar per aquest tipus de via molt dignament.

En carreteres comarcals és on es millor es troba aquesta moto.
El seu poc pes, i el conjunt de chasis,frens,suspensions junt a una distancia entre eixos molt adecuada per la moto, la fan una moto divertida.
El seu poc motor aqui no es converteix en problema, si no es que busquem velocitats estratosferiques de pasades en revolts.
Per sota de 3000rpm no hi ha gaire "xixa". Te una configuració molt lineal i "Light" que va bé per ciutat, pero no gaire en carreteres de revolts.
Pero si la pujem a unes 4000/5000rpm cap a 6500, on entre en zona vermella, la cosa canvia.
El que amb motos de mes cilindrada/potencia/par es faria amb una velocitat, aqui amb una velocitat menys engranada, ens pot donar la mateixa satisfecció.

A més, com deia, el seu poc pes ajuda a que els canvis de direcció siguin rapids

Conclusions
Es una moto que valorant-la en la divisió que juga m´ha sorpres força gratament..
Es una joguina, es divertida. Es facil de portar, noble, estable,agil,...amb el que sera una bona Moto_Escola
Com a inconvenients:
- el tema de la opertura de la guantera
- Poca proteccio aerodinamica i pantalla sorollosa
- Seient del passatger un pel petit

Bé, per acabar unes quantes fotos de la protagonista.
Imatge
ImatgeImatge
Imatge

i dels "provadors" amb la protagonista ;)
Imatge
Imatge

PD: Perdo per el totxo
PD2: l´albert ja posara les seves fotos i impressions
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Prova Honda NC700X

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 07, 2012 7:50 pm

La meva opinió...

aviat. Peró d'entrada, l'he trovat molt divertida.
Sort,

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. gen. 07, 2012 8:00 pm

Gracies, estan molt bé aquestes impressions, ja es veu que pot ser una moto molt pràctica per ciutat.

Un petit video i t´hagués quedat brodat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » ds. gen. 07, 2012 8:39 pm

.
Eii!! Ja veig que us vareu divertir amb la nova "vespino" ;)

Per cert Jordi, ens hauras d'explicar les teves impressions amb la Pan :eyes

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. gen. 07, 2012 8:57 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="188243"].

Per cert Jordi, ens hauras d'explicar les teves impressions amb la Pan :eyes[/quote]
Ja havia provat Pan's altres vegades ;)
Ex ...moltes coses

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » ds. gen. 07, 2012 9:06 pm

Em sembla una moto interessant... Les vostres impresions son força valuoses.

A veure quant puc tornar a montar en moto i la provo.
Rodar en moto es lo meu

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 08, 2012 12:32 am

Bones apreciacions.

Pot ser una bona eina pels novells o pels que no busquen prestacions pures. També crec recordar que el
manteniment és cada 10.000 km, cosa molt important.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. gen. 08, 2012 2:04 am

Ja veig que bé us ho passeu fent de provadors, jejeje.
Moltes gràcies per l'explicació de la "joguina", crec que és una bona opció per als interessats i interessades a introduir-se en el món de la moto.

P.D. També m'ha agradat que poguessiu veure les desaventatges d'anar sense pantalla, així també sabeu el què "patim" els que anem amb nakeds a les sortides llargues. :tremolant :tremolant :tremolant
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 08, 2012 8:43 am

Jordi, molt bonas explicacions, ajudará molt a qui vulgui fer un cop de cap

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. gen. 08, 2012 7:25 pm

una bona moto " utilitaria ".... per cert, heu preguntat res de la Crosstourer ??? :roll:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 09, 2012 7:50 pm

una moto mes que llogica,si ademes es mou per aquests 6000 euros que dieu,s'en veuran per els carrers,portava ABS la versio que vareu provar ? aquesta cupula que porta sembla que tingui que protegir molt mes,potser el pes i l'alsada del seient la penalitzaran una mica per depen de quin public,ara sembla com dius molt practica.
p.d amb aquests reportatges ja poden tremolar els del Solomoto ;) ;)
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 10, 2012 1:50 am

Holaaa,

[quote user="Kpeps" post="188380"]una moto mes que llogica,si ademes es mou per aquests 6000 euros que dieu,s'en veuran per els carrers,portava ABS la versio que vareu provar ? aquesta cupula que porta sembla que tingui que protegir molt mes,potser el pes i l'alsada del seient la penalitzaran una mica per depen de quin public,ara sembla com dius molt practica.
p.d amb aquests reportatges ja poden tremolar els del Solomoto ;) ;)[/quote]

Segons la Webb de HONDA:
NC700X STD Preu: 6.499 €
NC700X ABS Preu: 6.999 €

I una moto molt lógica de veritat, a preu força ajustat.

La versió que varem poder provar nosaltres, per gentilesa de HONDA BORMAR REUS era SENSE ABS.

:razz:
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 10, 2012 8:27 am

Gràcies per la prova. Segurament amb la crisi, els mercats s'aniran racionalitzant i deixarem per sempre allò de "jo la tinc més grosa..." :lol: Tot i així, crec que li faltarà una mica de motor per no semblar una vespino grosa.

Una bona opció per urbanites amants de sortides de cap de setmana.

Jo fa temps que dic que quan canvii de moto (si ho faig) baixaré cilindrada (i altura :lol: ).

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. gen. 10, 2012 11:33 am

[quote user="Pasqual" post="188468"]

Jo fa temps que dic que quan canvii de moto (si ho faig) baixaré cilindrada (i altura :lol: ).[/quote]

Jo ja fa temps que vaig baixar de cilindrada (d'una GS 1100 a la Strom 650) i encara hi ha gent que em tracta de boig :martell

A dia d'avui no tinc moto, pero la propera no crec que passi dels 800cc, es mes,..... de 1000 cc ni borratxo. :cerv
Rodar en moto es lo meu

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 12, 2012 12:21 am

[quote user="Danielot" post="188491"][quote user="Pasqual" post="188468"]

Jo fa temps que dic que quan canvii de moto (si ho faig) baixaré cilindrada (i altura :lol: ).[/quote]

Jo ja fa temps que vaig baixar de cilindrada (d'una GS 1100 a la Strom 650) i encara hi ha gent que em tracta de boig :martell

A dia d'avui no tinc moto, pero la propera no crec que passi dels 800cc, es mes,..... de 1000 cc ni borratxo. :cerv[/quote]

Gran dilema aquest... Sembla la solució més racional, però les motos sovint es compren més amb el cor que amb el cap!!! Llavors tenim fracassos! :twisted:

Per cert, algú l'ha provada? Sembla ser que hi haurà una gama àmplia d'accessoris per equipar-la dignament!

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. abr. 12, 2012 12:31 am

Molt bones les explicacions, eh?

Però llegint i veient la foto del seient del darrere obert per possar benzina el primer que m'ha vingut al cap ha sigut que jo en les sortides llargues porto alforjes, per lo que aquest sistema no m'ha agradat gens ni mica per si algú porta alforjes, no? vaja pal tenir que treure-les per possar benzina....no hi han pensat? m'en foto creus... :eyes :eyes

Maca i segur que molt fiable, però no es el meu estil de moto.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 12, 2012 1:38 pm

[quote user="Deivid" post="197365"]Molt bones les explicacions, eh?

Però llegint i veient la foto del seient del darrere obert per possar benzina el primer que m'ha vingut al cap ha sigut que jo en les sortides llargues porto alforjes, per lo que aquest sistema no m'ha agradat gens ni mica per si algú porta alforjes, no? vaja pal tenir que treure-les per possar benzina....no hi han pensat? m'en foto creus... :eyes :eyes

Maca i segur que molt fiable, però no es el meu estil de moto.[/quote]

Home, quanta gent porta alforges? :shock: Si un motorista acostuma a fer viatges per norma general ja posa maletes, no creus?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. abr. 13, 2012 8:21 pm

[quote user="Randy-650" post="188268"]Bones apreciacions.

Pot ser una bona eina pels novells o pels que no busquen prestacions pures. També crec recordar que el
manteniment és cada 10.000 km, cosa molt important.[/quote]

I el consum és ridícul, el millor de la cilindrada amb diferència

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. abr. 13, 2012 11:32 pm

[quote user="Steelman" post="188249"][quote user="Cristina_tgn" post="188243"].

Per cert Jordi, ens hauras d'explicar les teves impressions amb la Pan :eyes[/quote]
Ja havia provat Pan's altres vegades ;)[/quote]

D'acord Jordi però em sembla que no es referia a la "casa" de bocates...

Respon

Torna a “General”