
Fitxa Tècnica
- Tipus de Motor4 temps, 2 cilindres paral.lels, 8 vàlvules, refrigeració liquida
- Cilindrada670 cm3
- Potencia màxima35 kW (47 CV) / 6.250 rpm
- Par màxim60 Nm / 4.750 rpm
- Capacitat diposit de combustible14,1 litros
- EmbragueHumit,multidisc, 2 embragues hidraulics
- TransmisióCadena
- Dimensions (Llarg/ample/alt) 2210 mm x 830 mm x 1285 mm
- Distancia entre eixos1540 mm
- Alçada del seient830 mm
- Pes214 kg
Com la majoria de vegades que ens deixen alguna moto per a provar,hem pujat cap a les muntanyes de prades.

Més detall de la ruta
HONDA NC700X
Sensacions abans de pujar
És una "economica". Destinada a un mercat molt concret i aixó s´ha de tenir molt en compte a l´hora de valorar-la.
Per començar juga en una divisió on fins ara jugaven la Kawasaki ER-6 i la Suzuki Gladius.
Un sector de motos de mitja cilindrada i baixa potencia, de motos aptes sense cap tipus de limitació per al nou carnet A2.
El preu de sortida , rondara els 6000€. Amb el que es una aposta "agressiva" per part d´Honda. Que treu una moto a un preu més que competitiu en el sector on es mou.
Pel que fa a la moto, disposa de detalls curiosos. Com l'antiga BMW 650 Scarver, o les noves BMW F800 tenen el dipòsit de gasolina darrera, i s'hi accedeix per sota el seient del passatger.


Aquest canvi provoca que al davant tenim un diposit de gasolina buit, que es transforma amb una gran i guantera.
Tant gran es aquesta "guantera" que ens hi cap un casc integral a dins.

És un bon detall.Pero li vaig trobar un petit defecte.
Per poder-la obrir s´ha de posar la clau en un pany que ens permet obrir aquesta guantera o el seient del darrera per "posar gasolina".
Trobo que es podria haber pensat un sistema en que no calgues parar la moto, per tal de que amb la clau posada al contacte es pogues obrir, aixi en autopistes (per exemple) es podria aprofitar per guardar els tickets sense parar/arrancar la moto.
Abans de pujar es veu una moto maca i de dimensions normals, com qualsevol naked de mitja cilindrada...pero amb una distancia d´eixos més generosa.
Al pujar-hi veus, en canvi que és una moto amb un seient una mica més alt. Suposo que la versio NC700S serà més baix
Per dins de ciutat
Per dins de ciutat sembla que portem un motor electric. Es molt suau i linieal.
I per dins de ciutat a baixes revolucions, no disposarem de grans dosis de potencia, pero la moto no ens "estosega"
Al ser Alta, ens permet passar be entre cotxes i no tenir problemes amb els miralls.
també hi ajuda el seu poc volum i que es mou molt facilment gracies al gran i aixecat manillar.
CARRETERA
El dia que la varem probar nosaltres, feia molt de vent. I quant dic molt, es mooooooooooooooolt.
No havia provat mai una Naked amb vent i la veritat es que no es passa gaire be.
Per autovia/autopistala moto es força estable( suposo que sense vent ho és mes).
El problema més important en aquest tipus de vies sera el seu motor i el seu concepte.
És una moto Naked, aixi que llargues tirades en aquest tipus de carreteres acaba passant factura fisicament. Pero aixo qui compra una Naked ja ho sap. La pantalla que te es merament decoratvia i provoca un soroll amb l´aire que a mi em molestava una mica.
L'altre "problema" és el seu motor. Es un motor, com hem dit , per carnets A2. Aixi que no podem demanar altes prestacions. Suposo que pot arribar a uns 160km/h tranquilament.
Pero s'ha de tenir en compte que es un motor limitat i que no te grans prestacions.
Amb tot, si es ten en compte les seves limtiacions es pot viatjar per aquest tipus de via molt dignament.
En carreteres comarcals és on es millor es troba aquesta moto.
El seu poc pes, i el conjunt de chasis,frens,suspensions junt a una distancia entre eixos molt adecuada per la moto, la fan una moto divertida.
El seu poc motor aqui no es converteix en problema, si no es que busquem velocitats estratosferiques de pasades en revolts.
Per sota de 3000rpm no hi ha gaire "xixa". Te una configuració molt lineal i "Light" que va bé per ciutat, pero no gaire en carreteres de revolts.
Pero si la pujem a unes 4000/5000rpm cap a 6500, on entre en zona vermella, la cosa canvia.
El que amb motos de mes cilindrada/potencia/par es faria amb una velocitat, aqui amb una velocitat menys engranada, ens pot donar la mateixa satisfecció.
A més, com deia, el seu poc pes ajuda a que els canvis de direcció siguin rapids
Conclusions
Es una moto que valorant-la en la divisió que juga m´ha sorpres força gratament..
Es una joguina, es divertida. Es facil de portar, noble, estable,agil,...amb el que sera una bona Moto_Escola
Com a inconvenients:
- el tema de la opertura de la guantera
- Poca proteccio aerodinamica i pantalla sorollosa
- Seient del passatger un pel petit
Bé, per acabar unes quantes fotos de la protagonista.




i dels "provadors" amb la protagonista ;)


PD: Perdo per el totxo
PD2: l´albert ja posara les seves fotos i impressions