[quote user="Joavel" post="189599"][quote user="Pasqual" post="189536"][quote user="Joavel" post="189473"][quote user="Carles" post="189468"]Bones!!!
Deu n'hi dó... 3000 lereles per canviar una peça que està en opció a BMW, oi?? I quan val la "broma" de col·locar l'ESA de sèrie?? Després de col·locar-ho, haver-se de gastar aquests calerons per eliminar-ho si no funciona bé... :shock: :shock: :shock:
Fins aviat![/quote]
La meva experiencia (desprès de vora 40000 kms.) de l'ESA de serie es de nota alta i per mi es junt l'ABS les opcions més encertades a l'hora de comprar una moto.
L'unic "problema" de l'ESA es entendre bé el funcionament i llegirte el manual. No tothom ho fa i això provoca averies evitables.[/quote]
em vaig llegir i rellegir les instruccions. Resultat: 2 amortidors en 50.000 km. El primer amb 7.000 km. Crec que és una lotería. Ja ha sortit el tema varies vegades al fòrum i som uns quants que ho hem patit.
En tot cas, felicitats i que et duri molts kms més.[/quote]
Pasqual, en cap cas he volgut personalitzar, pero bé , cada un pot interpretar el tema com vulgui.
Sobre l'ESA he llegit verdaderes bestieses...
el que si és cert, (per exemple) que en cap cas les GS son per fer TRAIL pel Marroc...qui ho faci s'equivoca de moto, de prestaciones...etc...etc...aquestes motos son (al meins que se les prepari expresament i es modifiquin determinats elements...) per us asfaltic, viatges a duo amb certa carrega etc...pero no per fer "bestieses" entre les pedres.
Com be sabras i han prestacions de l'ESA que es poden fer amb la moto rodant...i d'altres s'han de fer amb la moto engegada pero BAIXAT I AMB LA MOTO SOBRE EL CABALLET. Aixo tan facil (si t'has llegit el manual) la majoría de gent a la que li he llegit comentaris/problemas no ho a tingut en compte.
No cal dir que es un dels motius principals d'averia del sistema hidraulic.
Crec aver comentat el tema en alguna ocasió, el meu germà, ha estat uns quants anys a Showa Espanya i alguna cosa sap del tema.[/quote]
Joavel, potser ets tu que m'has malinterpretat o jo que no em se explicar. Estic
totalment d'acord amb el que dius. El problema és que ho sé desprès d'haverla comprat. Fa temps que dic que la GS és la millor trail per fer asfalt.....el problema és que
potser s'hauria de denunciar a BMW per publicitat enganyosa (sense tenir en compte els videos d'en McGregor o la volta al mon que la mateix BMW va organitzar). Del cataleg de l'Adventure,
Enllaç d'avui mateix et deixo un parell de exemples, al que hauriem d'afegir les fotos....crec que parlen per soles.
-
-
-
-
Sense entrar en polèmica, las pistes que vaig fer al Marroc quan es va trencar per primera vegada l'amortidor, ho vaig fer en un grup on hi havia una K100 (que no va tenir cap problema). Queda clar que no eren pistes enduro-enduro. Senzillament off-road molt més senzilles que les que anuncien a la propaganda. També hi havien una GS1100, una R80GS, R100GS.
Cap d'elles va tenir cap problema.
Clar que cap tampoc portaven ESA....