SORTIDETA EL DILLUNS 4 DE JUNY

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. maig 31, 2007 10:42 pm

miquelpericas ha escrit:A tot això, tu tens festa? ;)
No, ni a Vic ni a Granollers es festa. :(
QSC ha escrit:Ostres Ramon , tu sempre tan posat amb això del afers eclesiàstics
S’ha de conèixer l’enemic. :wink:

V’sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dj. maig 31, 2007 10:53 pm

James_Bond ha escrit: S’ha de conèixer l’enemic.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: SORTIDETA EL DILLUNS 4 DE JUNY

Entrada Autor: Kel » dj. maig 31, 2007 11:20 pm

"shadowway"
QSC ha escrit:A qui li interessi !!!! Miquelpericas!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Hola, Hola

doncs igual jo m'apunto.
aquests dies estaré per Berga, i si el temps ho permet, aniré fent sortides.
en principi el meu plan era baixar a bcn dilluns al matí, peró.... igual m'afegeixo a vosaltres a Prats de Lluçanés.
Jordi, t'ho confirmaré pel móbil.
I, per cert, si algu te intenció de sortir dissabte o diumenge pel ripolles, solsonés o bergadà, que es manifesti i podem organitzar alguna sortideta.
Salut

:form
El dissabte podem sortir, demà seré a vespre a Sant Feliu de Pallarols (no tinc ni fixe ni internet, però si mòbil).

Podem quedar prop de Vic i fer alguna ruta per les comarques que dius. Sobre les 9 o una mica abans si vols

shadowway, obre un post i fem les coses com cal !! :wink: :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. juny 03, 2007 11:09 am

Algú més s'apunta a sortir dilluns? :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. juny 03, 2007 7:11 pm

Que us vagi bé la sortideta de demà :P

Nomès una cosa: OJU al tram de Coll de Bracons ( sobretot el tram entre Sant Pere de Torellò fins a dalt la Collada) molt estret , atencío als revolts "cegs" sobretot amb els tractors (impresionants les obres del túnel de Joanetes) :tremolant

:roll:
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. juny 03, 2007 8:50 pm

gs12 red ha escrit:Que us vagi bé la sortideta de demà :P

Nomès una cosa: OJU al tram de Coll de Bracons ( sobretot el tram entre Sant Pere de Torellò fins a dalt la Collada) molt estret , atencío als revolts "cegs" sobretot amb els tractors (impresionants les obres del túnel de Joanetes) :tremolant

:roll:
Moltes gracies! Ho tindrem en compte. :)
Album de fotos

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dg. juny 03, 2007 10:46 pm

Si... a mi sempre m'ha fet molta por quan m'avança un tractor !!! :b9 :b9 :b9 :b9

Fora bromes....moltes gràcies gs12red

V'sssssss

PD: ah....i no posarem fotos ni direm ni "pio" de la sortida

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dg. juny 03, 2007 10:52 pm

Escolteu el tram de Coll de Bracons és ple de camions que van amunt i avall tota l'estona per fer el TUNEL.

És molt millor aprofitar per fer la ruta de Vidrà a St. Privat de Bas, potser son 5 ó 10 minuts més, però no hi ha comparació de bellesa i sobretot de tranquilitat. Els revolts de Bracons son molt tancats i els trailers s'obren a l'entrada i la sortida del revolt; mal rotllo. El Coll de Bracons es pot fer el cap de setmana, els camions no hi son, però en dia feiner .... Que tingueu bopn dia i bona ruta

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dg. juny 03, 2007 11:01 pm

stromkel ha escrit:És molt millor aprofitar per fer la ruta de Vidrà a St. Privat de Bas, potser son 5 ó 10 minuts més, però no hi ha comparació de bellesa i sobretot de tranquilitat.
Gràcies Miquel, però no sabia que es podia anar de Vidrà a St. Privat

V'ssssssss

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. juny 03, 2007 11:04 pm

stromkel ha escrit:Escolteu el tram de Coll de Bracons és ple de camions que van amunt i avall tota l'estona per fer el TUNEL.

És molt millor aprofitar per fer la ruta de Vidrà a St. Privat de Bas, potser son 5 ó 10 minuts més, però no hi ha comparació de bellesa i sobretot de tranquilitat. Els revolts de Bracons son molt tancats i els trailers s'obren a l'entrada i la sortida del revolt; mal rotllo. El Coll de Bracons es pot fer el cap de setmana, els camions no hi son, però en dia feiner .... Que tingueu bopn dia i bona ruta

Subscric totalment el que diu l'Stromkel

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. juny 04, 2007 6:29 pm

Imatge
[URL=http://imageshack.us]Imatge. ........... .
Imatge[/URL] :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
... eppur si muove.!!!

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dl. juny 04, 2007 9:26 pm

Hola nois i noies

Jo ja he arribat a casa, suposo que en Miquel Pericas també...perquè sols hem estat dos per gaudir d'un dia de bones sensacions.....be, lo de bones ja ho matitzarem :cry: :cry: :cry:

Dos incisos: primer donar gracies a stromkel per la seva recomanació de desviar-nos per la carretera de Vidrà. I segon......lamarequevapariralhomedeltemps!!!!! aquest cop el molt cabrit l'ha encertada!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: ... la pluja ens ha fet fora del Ripollès.

A les 8:00 ens trobavem en Pericas i un servidor, tal com havíem quedat

Imatge

No hem parat fins a Sant Quirze de Besora, on hem fet el talladet. D'allí ja hem enfilat la carretera de Vidrà - St.Privat d'en Bas

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al final ja em vist la Vall d'en Bas

Imatge

Vist el dia que ens estava fent (que innocents :oops: :oops: :oops:) i que anàvem be d'hora hem decidit fer la cerveseta a Camprodon

En arribar a la Pça. d'Espanya d'aquesta població ja em vist que ens queien unes gotes....però em repetit com 100 vegades que eren 4 gotes, que no passava res ..... SI, SIIIII......RES DIU !!!! ...S'HA OBERT EL CEL I NOSALTRES ESTÀVEM A SOTA!!!!!

Imatge

Imatge

Però res, aprofitant un moment de distracció de la pluja, fem cap a Tregurà per dinar allí. Peró ves!!!, la tempesta se'n ha adonat de la nostra maniobra i no li ha fet gens de gràcia..... i ens ha obsequiat amb això.

Imatge

Imatge

Mentre dinàvem ha parat de pedregar i ploure.... hem pogut fer alguna instantània mes

Imatge

Imatge

Imatge

Però ha estat una altra il·lusiò ... ha estat agafar les motos i..... PLOURE, PLOURE, PLOURE ..... I PLOURE.... I PLOURE ENCARA MES. Per tan, hem decidit prendre la cita d'en mestre maquinli i donar mitja volta amb la cua entre cames .... I MES AIGUA I AIGUA fins a Vic. Passat Mollet ens hEm tret la vestimenta d'aigua i cadascú cap a casa.

Apa.... V'sssssssssssssssssss

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 04, 2007 9:44 pm

La forta pluja a mi m'ha rentat els cotxes i regat el jardi :D :D

De veritat ho sento molt que us hagi anat així, tot i aixó espero que us ho hagueu pasat molt bé malgrat la pluja.

Gràcies per les magnífiques fotos i explicacions.

Us heu trobat en l'accident que ha pasat al meu poble ?, jo ho he vist per TV3, això si tota la tarda sentint sirenes.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 04, 2007 9:46 pm

Deu n´hi do el temporal que us ha agafat!!
una nova experiencia!!!
Jo he agafat pedregades amb moto i el soroll de les pedres al casco y les pedres quant cauen son realment molestes!!!
James_Bond ha escrit: Us heu trobat en l'accident que ha pasat al meu poble ?, jo ho he vist per TV3, això si tota la tarda sentint sirenes.
Que ha passat?
Ex ...moltes coses

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. juny 04, 2007 10:05 pm

Llàstima del temps que us ha fotut, perque la ruta es veu molt, mooooolt gupa. Ja me la mostraras.

Cunyao, ho sento molt :twisted: :twisted: :twisted: .
Per un dia que surts i per un lloc tan guapo. Vas i t'ajuntes amb el Pericas ( aquell amb el qui quant sortires la darrera vegada feia una tramuntana que Deu ni do). :
... eppur si muove.!!!

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dl. juny 04, 2007 10:11 pm

James_Bond ha escrit:Us heu trobat en l'accident que ha pasat al meu poble ?, jo ho he vist per TV3, això si tota la tarda sentint sirenes.
l'hem trobat, sentit i patit !!!!!...quin merder !!!! la pluja la pots anar aguantant si vas a la teva marxa, però allò ha estat un kaos ... fent varis kms. per la vorera i amb la pantalla entelada al no poder circular com cal.

Però en fi, Ramon ... jo m'ho he passat d'allò mes be i suposo que en Miquel també. Al cap i a la fi, això ens serveix d'excusa per tornar un altra dia a fer la travessa Beget - Oix. :lol: :lol:
tonet ha escrit:Per un dia que surts i per un lloc tan guapo. Vas i t'ajuntes amb el Pericas ( aquell amb el qui quant sortires la darrera vegada feia una tramuntana que Deu ni do). :
No et posis amb el company Pericas que el xicot no en te cap culpa ... a mes, avui segur que no podia conjurar el "mal fario" pensa que la sortideta en si ha estat dureta....però ell ja portava un cap de setmana al la xicota aqui... y això si que et treu energies de veritat :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

V'sssssss

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. juny 04, 2007 11:20 pm

Jordi i Miquel quan vulgueu fem la pista Vidrà a Sant Privat (conec tres lloc d'obligada aturada (per exemple la fleca de Vidrà ...) i la Pista d'Oix a Beget i us garanteixo que ni una gota de pluja.

El que faig és enviar unes ampolles de Viña Tondonia a'n Mauri i tot solucionat :wink:

Ls fotos molt maques i la pluja espectacular, quan mirava el radar pensava en vosaltres i em deia: quins xicots més valents !!!!

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 04, 2007 11:37 pm

Sobre com ha anat la sortida, en QSC ha fet una explicació collonuda. Fins que s'ha posat a ploure estava sent una sortida meravellosa amb uns paisatges magnífics. Llàstima que després el temps hagi fet que l'excursió acabés passada per aigua. Malgrat tot, m'ho he passat molt be! :D

Us penjo algunes fotos.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Trobareu la resta al meu àlbum fotogràfic de la sortida d'avui Hi ha un parell de panoràmiques força maques! I el plat de conill i butifarra que m'han plantat de segon! jejejeje

PD: El restaurant és molt recomanable per una futura sortida de Mototurisme per aquells paratges. I cumpleix amb les necessitats (sala gran, molt parking, molt menjar i econòmic)

PD: Perdoneu, se m'ha anat la mà amb el tamany d'algunes fotos...
Album de fotos

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dl. juny 04, 2007 11:55 pm

Aquesta ruta és molt guapa, llàstima de la pluja nois!!, si haguessiu vingut cap a la costa no haurieu trobat gens de pluja, per aquí no ha caigut ni una gota!!. Completament d'acord amb l'opinió del restaurant, Miquel, la de vegades que hem dinat a ca la Rosa, i les habitacions per passar alguna nit estan de conya! Bé la resta de la ruta queda a pendents, no? :wink: :wink:
Per cert Tonet, no entenc el post de la perdiu :shock: :shock: :shock:
Gràcies per compartir la ruta amb nosaltres!
Vssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

QSC
Presentats

Entrada Autor: QSC » dl. juny 04, 2007 11:57 pm

Mckinley ha escrit: Per cert Tonet, no entenc el post de la perdiu :shock: :shock: :shock:
No li facis massa cas ... no ho entén ni ell !!!!!!!!!!

V'ssssssss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”