No, ni a Vic ni a Granollers es festa. :(miquelpericas ha escrit:A tot això, tu tens festa? ;)
S’ha de conèixer l’enemic.QSC ha escrit:Ostres Ramon , tu sempre tan posat amb això del afers eclesiàstics
V’sssssssss
007
Moderador: Airald
No, ni a Vic ni a Granollers es festa. :(miquelpericas ha escrit:A tot això, tu tens festa? ;)
S’ha de conèixer l’enemic.QSC ha escrit:Ostres Ramon , tu sempre tan posat amb això del afers eclesiàstics
El dissabte podem sortir, demà seré a vespre a Sant Feliu de Pallarols (no tinc ni fixe ni internet, però si mòbil).QSC ha escrit:A qui li interessi !!!! Miquelpericas!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Hola, Hola
doncs igual jo m'apunto.
aquests dies estaré per Berga, i si el temps ho permet, aniré fent sortides.
en principi el meu plan era baixar a bcn dilluns al matí, peró.... igual m'afegeixo a vosaltres a Prats de Lluçanés.
Jordi, t'ho confirmaré pel móbil.
I, per cert, si algu te intenció de sortir dissabte o diumenge pel ripolles, solsonés o bergadà, que es manifesti i podem organitzar alguna sortideta.
Salut
:form
Moltes gracies! Ho tindrem en compte. :)gs12 red ha escrit:Que us vagi bé la sortideta de demà :P
Nomès una cosa: OJU al tram de Coll de Bracons ( sobretot el tram entre Sant Pere de Torellò fins a dalt la Collada) molt estret , atencío als revolts "cegs" sobretot amb els tractors (impresionants les obres del túnel de Joanetes) :tremolant
:roll:
stromkel ha escrit:Escolteu el tram de Coll de Bracons és ple de camions que van amunt i avall tota l'estona per fer el TUNEL.
És molt millor aprofitar per fer la ruta de Vidrà a St. Privat de Bas, potser son 5 ó 10 minuts més, però no hi ha comparació de bellesa i sobretot de tranquilitat. Els revolts de Bracons son molt tancats i els trailers s'obren a l'entrada i la sortida del revolt; mal rotllo. El Coll de Bracons es pot fer el cap de setmana, els camions no hi son, però en dia feiner .... Que tingueu bopn dia i bona ruta
Que ha passat?James_Bond ha escrit: Us heu trobat en l'accident que ha pasat al meu poble ?, jo ho he vist per TV3, això si tota la tarda sentint sirenes.
l'hem trobat, sentit i patit !!!!!...quin merder !!!! la pluja la pots anar aguantant si vas a la teva marxa, però allò ha estat un kaos ... fent varis kms. per la vorera i amb la pantalla entelada al no poder circular com cal.James_Bond ha escrit:Us heu trobat en l'accident que ha pasat al meu poble ?, jo ho he vist per TV3, això si tota la tarda sentint sirenes.
No et posis amb el company Pericas que el xicot no en te cap culpa ... a mes, avui segur que no podia conjurar el "mal fario" pensa que la sortideta en si ha estat dureta....però ell ja portava un cap de setmana al la xicota aqui... y això si que et treu energies de veritat :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:tonet ha escrit:Per un dia que surts i per un lloc tan guapo. Vas i t'ajuntes amb el Pericas ( aquell amb el qui quant sortires la darrera vegada feia una tramuntana que Deu ni do). :