1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 1-2-....-26-27 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: CMB » dj. març 01, 2012 4:33 pm

[quote user="Eva" post="193753"]Imatge

Ahir mateix va arribar a Figueres i avui no m´he pogut resistir a anar-la a veure.

No l´he provat, però si que hi he pujat.

Uffff.... per aixó anomenaré aquesta moto com.... l´objecte del desig[/quote]

Jejeje, et queda molt bé!

Fa una setmana vaig pujar a la que tenen a Auradell, Girona, i no arribava amb els dos peus plans a terra. Veig que a tu si! Ho dic per que la moto pesa i val més tenir el terra a l'abast fàcilment!

Ara, cal esperar que hi hagi alguna unitat en prova, per veure les sensacions en ruta!

Salut

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. març 01, 2012 9:18 pm

[quote user="CMB" post="193768"][quote user="Eva" post="193753"]
Jejeje, et queda molt bé!

Fa una setmana vaig pujar a la que tenen a Auradell, Girona, i no arribava amb els dos peus plans a terra. Veig que a tu si! Ho dic per que la moto pesa i val més tenir el terra a l'abast fàcilment!

Ara, cal esperar que hi hagi alguna unitat en prova, per veure les sensacions en ruta!

Salut[/quote]

Carlos, la Gs és més alta que la Crosstourer, el problema és que la Crosstourer pesa 275 kg contra els 256 de la Gs i per el que he pogut apreciar avui és que el pes de la bmw està més avall i el de crosstourer més amunt ( ja sé que això sembla un episodi de barri sesamo amb l´Epi i Blas.... però el meu vocabulari motorístic és penós de necessitat)....aixó fa que em sigui més difícil de maniobrar en parat.

La Crosstourer és més elegant, més estreta
... la gs .... es de pagès .... ja ho saps.... és un tractor bavarès. Quant pujes dalt de la gs tens un gran diposit ( 33 litres) , el motor boxer que surt per els laterals i devant les cames i un manillar molt ample ( molt més que la crosstourer), la pantalla de la gs ( porto la de la ADV) em tapa i molt i molt del vent i parlant em plata.... em sento més protegida.... sembla que tota la "parafernàlia " delantera m´hagi de protegir més.
D´altre banda, aquesta Crosstourer que he vist, li falta pantalla al davant, potser queda més maca sense una pantalla alta , però si vols fer carretera.... de ben segur que necessitarà una pantalla més important.

Crec que el més adeien és provar aquest super motor que diu que porta . La gs té 74 cavalls contra el 95 cavalls de la Crosstourer i el motor en V4....

Suposo que per grans conductors de motos.... anirà bé..... el que no tinc clar ... es que a la gs porta el sistema Telelever o Paralever que si la pifies en una corba o en una frenada... no passa res... la moto t´ho perdona TOT.... es com portar un Angel de la Guarda incorporat a la moto i això val molt, no sé si la Crossrunner porto algún sistema semblant.

Ah.... m´en oblidava, en aquesta moto no s´hauràn de posar ferros per fer de suport de les maletes, ja hi han forats al xasis per col.locar- les .

Una cosa curiosa... no he vist cap endoll per enxufar-hi la cafetera...... serà un extra ?????? !!!!!

Jo crec que serà una gran moto, de fet, els meus amics ja han possat les seves motos en venda per comprar-se la Crosstourer.

Recordo la primera vegada que vaig provar una honda, el que em va agradar més va ésser el soroll tant fi del seu motor. A la gs, el soroll de tractor bavarés.... arriva un moment que ja ni els sens ... o creus no sentir-lo , fins que novament proves una moto japonesa.

A veure si aviat la podem provar.....

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 01, 2012 9:44 pm

[quote user="Eva" post="193793"]
Crec que el més adeien és provar aquest super motor que diu que porta . La gs té 74 cavalls contra el 95 cavalls de la Crosstourer i el motor en V4....
....[/quote]

La teva GS en té 110, i la Honda Crosstourer 127. :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. març 01, 2012 9:55 pm

[quote user="Randy-650" post="193795"][quote user="Eva" post="193793"]
....[/quote]

La teva GS en té 110, i la Honda Crosstourer 127. :mestre[/quote]

:eyes :eyes :eyes tants ??????!!!!!!!
Angela María i Josep !!!!!!!! :eyes :eyes

He de preguntar si la crosstourer porta ESA.
Ara que sé perque serveix .... em va de fábula.... que si una persona, dues , que si maletes, que si port de montanya, que si SOFT, NORM, SPORT.... aixó és una tranquilitat...

Tambe he de preguntar si porta motor refrigerat per aigua ..... com el motor nou de bmw ... el que sortirà properament....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 1-2-....-27-28 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Steelman » dj. març 01, 2012 9:55 pm

Jo l´altre dia la vaig anar a veure a Honda Bormar, concesionari honda a reus.
Es mooooolt maca i no tant petita com sembla en les fotos.
Es una mica més estreta que la varadero, pero llarga i alta molt semblant.

Refrigeracio per aigua no en porta la Honda, porta refrigeracio per aire, pero per electroventiladors
I ESA no en porta. Tampoc paralever ni coses rares ;)
Porta suspensio invertida davant.

Eva, com et diu el Randy la potencia que has dit no es correcte, segurament l'has donat en KW i no en CV ;)

pq curiosament els 74KW son 100CV (que te la gs)
i els 95Kw, son els 129Cv que te la Honda ;)
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. març 01, 2012 10:10 pm

[quote user="Steelman" post="193802"]Jo l´altre dia la vaig anar a veure a Honda Bormar, concesionari honda a reus.
Es mooooolt maca i no tant petita com sembla en les fotos.
Es una mica més estreta que la varadero, pero llarga i alta molt semblant.

Refrigeracio per aigua no en porta la Honda, porta refrigeracio per aire, pero per electroventiladors
I ESA no en porta. Tampoc paralever ni coses rares ;)
Porta suspensio invertida davant.

Eva, com et diu el Randy la potencia que has dit no es correcte, segurament l'has donat en KW i no en CV ;)

pq curiosament els 74KW son 100CV (que te la gs)
i els 95Kw, son els 129Cv que te la Honda ;)[/quote]

Avui ja sé.... moltes coses més :mrgreen: :mrgreen:
Moltes gracies.

Crec que al final m´hauré de comprar....

Imatge

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dj. març 01, 2012 10:18 pm

Si puja tan bé la Collada com em va pujar la teva moto, es per pensar-s'ho.

De rodes només porta les de radis?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 01, 2012 11:08 pm

[quote user="Steelman" post="193802"]

[/quote]

No m'he vist cap i no puc opinar, però si tal i com dius l'han fet per aire... :tremolant Costa de
Creure quan BMW ja pensa en posar aigua als bóxer...

Edito: per Internet llegueixo que si que és per aigua: http://www.crosstourerforum.com/forum/s ... ifications
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. març 02, 2012 7:35 am

[quote user="Siset" post="193809"]Si puja tan bé la Collada com em va pujar la teva moto, es per pensar-s'ho.

De rodes només porta les de radis?[/quote]

Narcís, la moto que vaig veure ahir , portava radis i em va fer gracia el tipus de roda que deixa veure el cargolet del raid.

Imatge

Tambe em va sobtar aquest detall del xasis:

Imatge
Acostomada a que Honda té els xasis tant perfectes.... aquesta "cicatriu" em va cridar l´atenció .

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. març 02, 2012 9:03 am

[quote user="Randy-650" post="193813"][quote user="Steelman" post="193802"]

[/quote]

No m'he vist cap i no puc opinar, però si tal i com dius l'han fet per aire... :tremolant Costa de
Creure quan BMW ja pensa en posar aigua als bóxer...

Edito: per Internet llegueixo que si que és per aigua: http://www.crosstourerforum.com/forum/s ... ifications[/quote]
Segons la ficha tecnica de Motociclismo tambe fica que es amb refrigeracio liquida.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 02, 2012 9:11 am

Ok, vaig dir-ho sense mirar-ho ;)
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. març 02, 2012 9:14 am

Ahir la vaig anar a veure al concessionari. És atractiva, molt ben aconseguida. Hi vaig pujar al damunt, els manillars aquests que no m'agraden que baixen tan avall. La moto és alta, com la meva, em va semblar. Això em va agradar. Ara, és una moto de carretera total. Té el tacte de les japoneses. Sembla bastant compacta. Ara s'haurà de provar, i també el tema aquest del doble embrague (DCT). 15.400 tatanos em va dir el tio... sense accessoris... :tremolant per mi, i pel que és, un xic cara.

On verà...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 02, 2012 9:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. març 02, 2012 9:26 am

[quote user="Eva" post="193820"][quote user="Siset" post="193809"]Si puja tan bé la Collada com em va pujar la teva moto, es per pensar-s'ho.

De rodes només porta les de radis?[/quote]

Narcís, la moto que vaig veure ahir , portava radis i em va fer gracia el tipus de roda que deixa veure el cargolet del raid.

Imatge

Tambe em va sobtar aquest detall del xasis:

Imatge
Acostomada a que Honda té els xasis tant perfectes.... aquesta "cicatriu" em va cridar l´atenció .[/quote]

El tema dels radis és per que pugui portar la roda sense càmara!

Crec que la GSA també ho porta així, no?

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 02, 2012 9:39 am

Les GS's, la SuperTenere, aquesta honda...
i no n'estic segur, pero diria que les triumph 800 també
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. març 02, 2012 10:43 am

Eva:
La Gs.1200 el seu dipòsit es de 20 litres. :smile:
Imatge

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dv. març 02, 2012 5:55 pm

Una moto realment atractiva.

Al web d'Honda hi ha un vídeo del model Enllaç
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. març 03, 2012 3:00 pm

impresionat el video,no se si m´agrada mes la moto o la motorista,ui,perdona l´atreviment :oops:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Jsk
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Jsk » ds. març 03, 2012 3:28 pm

[quote user="Ricmel" post="193892"]Una moto realment atractiva.

Al web d'Honda hi ha un vídeo del model Enllaç[/quote]

Ricmel, sento dir-te que t'has liat, el video és de la crossRUNNER no de la crossTOURER :lol:
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. març 03, 2012 7:33 pm

[quote user="Jsk" post="193971"][quote user="Ricmel" post="193892"]Una moto realment atractiva.

Al web d'Honda hi ha un vídeo del model Enllaç[/quote]

Ricmel, sento dir-te que t'has liat, el video és de la crossRUNNER no de la crossTOURER :lol:[/quote]

té raó, ha de ser aquest: Enllaç

o bé

[youtube]1Tfqe7PkDeA[/youtube]

Salut

Eva
Presentats

BMW 1150 Gs Adventure

Entrada Autor: Eva » dg. març 04, 2012 6:43 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Avui i aprofitant una sortida en "petit comité" he provat la moto d´en Carlos.

Aquesta moto la coneixo desde fa uns dos anys i cada día és més i més maca. :eyes :eyes
El color negre i groc de "abeja maya" dona molta vistositat a aquesta moto.

En Carlos sol o solía viatjar molt i molt en moto i dins aquestes maletes hi pot portar de TOT.
ha viatjat molt per Europa amb la seva senyora i es habitual de les concentracions hivernals com per exemple Elefantes a Alemania.

Avui he demanat a n´en Carlos si em deixava provar la seva moto i hem fet canvis.

Sempre ell deixa la moto sobre el cavallet central i l´hi he tingut que demanar que sis plau em baixés la moto perquè no m´en veia en cort amb tanta maleta.

Aquí em penso que ja l´he començat a preocupar une mica i ha començat a patir per l´integritat de la seva moto.....

Una vegada dalt de la moto, el primer que he notat és que es molt més alta que la Gs 1200. Jo diria que te la mateixa alçada que la 1200 ADV.

El panell de control esta millor definit que el de la gs. Es molt més intuïtiu i clar. I no tens tants botons com la meva. He preguntat si portava ESA i m´ha dit que NO.
M´ha comentat la simplicitat de la moto i que no porta tants components electrònics com la 1200. El risc de patir una averia electrònica és molt menor.
Potser això fa que per fer viatges importants, aquesta moto sigui la escollida. Crec recordar que el Ewan Mc Gregor la porta en el seu viatge : Long way round.

Com sempre, una moto pesanta i alta..... uffff en parat problemes.

El seien no es partit, de manera que pilot i acompanyant comparteixen el mateix seien i més o menys a la mateixa alçada.

Al posar-la en marxa m´ha estrenya't, que malgrat és motor bòxer, no té tendència anar cap a la dreta i no fa soroll de tractor bavarès...aixó ja m´ha preocupat més.....

Els intermitents i la resta .... tot a lloc..... hem de treure el cavallet lateral.

Caram.... on és el cavallet :eyes :eyes :eyes ????!!!!! No el veia..... està molt més adelantat que a la gs meva i cau sota el motor boxer que l´oculta.

Trec el cavallet i.... renoi.... entre lo alta que era i les maletes que porta..... casi casi caic abans de sortir del parking.

Com que en Carlos segur que ha vist la meva sortida i notant els seus ulls a la meva esquena , m ´he dit.... vinga a fer bondad.

El motor és més fi que la 1200 gs, de fet, ni al posar en marxa la moto , ni en conducció he notat que portava un motor bòxer.

Han sigut un parell de minuts després de la sortida que ja m´he sentit molt millor.

El panel de control es molt més clar i fàcil d´interpretar i el manillar és molt ample.
No he notat , en aquest aspecte cap diferencia.

Voldria remarcar la forma del dipósit. Et protegeix les cames. Els genolls et queden perfectament encaixats sota el dipòsit i les cames van molt i molt còmodes.

No sé quants cavalls té, però la 1200 és més potent. No molt més, però un pelin més.

Francament m ha agradat molt, també vull afegir que no m´hagués atrevit a provar-la si jo hagués arribat... al menys de puntetes al terre.

Gran moto amb pocs problemes ideal per fer una gran viatge ;) .

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 04, 2012 8:32 pm, en total s’ha editat 5 vegades.

Respon

Torna a “General”