Avui i aprofitant una sortida en "petit comité" he provat la moto d´en Carlos.
Aquesta moto la coneixo desde fa uns dos anys i cada día és més i més maca. :eyes :eyes
El color negre i groc de "abeja maya" dona molta vistositat a aquesta moto.
En Carlos sol o solía viatjar molt i molt en moto i dins aquestes maletes hi pot portar de TOT.
ha viatjat molt per Europa amb la seva senyora i es habitual de les concentracions hivernals com per exemple Elefantes a Alemania.
Avui he demanat a n´en Carlos si em deixava provar la seva moto i hem fet canvis.
Sempre ell deixa la moto sobre el cavallet central i l´hi he tingut que demanar que sis plau em baixés la moto perquè no m´en veia en cort amb tanta maleta.
Aquí em penso que ja l´he començat a preocupar une mica i ha començat a patir per l´integritat de la seva moto.....
Una vegada dalt de la moto, el primer que he notat és que es molt més alta que la Gs 1200. Jo diria que te la mateixa alçada que la 1200 ADV.
El panell de control esta millor definit que el de la gs. Es molt més intuïtiu i clar. I no tens tants botons com la meva. He preguntat si portava ESA i m´ha dit que NO.
M´ha comentat la simplicitat de la moto i que no porta tants components electrònics com la 1200. El risc de patir una averia electrònica és molt menor.
Potser això fa que per fer viatges importants, aquesta moto sigui la escollida. Crec recordar que el Ewan Mc Gregor la porta en el seu viatge : Long way round.
Com sempre, una moto pesanta i alta..... uffff en parat problemes.
El seien no es partit, de manera que pilot i acompanyant comparteixen el mateix seien i més o menys a la mateixa alçada.
Al posar-la en marxa m´ha estrenya't, que malgrat és motor bòxer, no té tendència anar cap a la dreta i no fa soroll de tractor bavarès...aixó ja m´ha preocupat més.....
Els intermitents i la resta .... tot a lloc..... hem de treure el cavallet lateral.
Caram.... on és el cavallet :eyes :eyes :eyes ????!!!!! No el veia..... està molt més adelantat que a la gs meva i cau sota el motor boxer que l´oculta.
Trec el cavallet i.... renoi.... entre lo alta que era i les maletes que porta..... casi casi caic abans de sortir del parking.
Com que en Carlos segur que ha vist la meva sortida i notant els seus ulls a la meva esquena , m ´he dit.... vinga a fer bondad.
El motor és més fi que la 1200 gs, de fet, ni al posar en marxa la moto , ni en conducció he notat que portava un motor bòxer.
Han sigut un parell de minuts després de la sortida que ja m´he sentit molt millor.
El panel de control es molt més clar i fàcil d´interpretar i el manillar és molt ample.
No he notat , en aquest aspecte cap diferencia.
Voldria remarcar la forma del dipósit. Et protegeix les cames. Els genolls et queden perfectament encaixats sota el dipòsit i les cames van molt i molt còmodes.
No sé quants cavalls té, però la 1200 és més potent. No molt més, però un pelin més.
Francament m ha agradat molt, també vull afegir que no m´hagués atrevit a provar-la si jo hagués arribat... al menys de puntetes al terre.
Gran moto amb pocs problemes ideal per fer una gran viatge ;) .