Liquidació Benelli Trek 1130 Per 5.000€

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Liquidació Benelli Trek 1130 Per 5.000€

Entrada Autor: Randy-650 » ds. març 10, 2012 8:09 pm

Una moto que ha passat de 13.000€ a 5.000€. :eyes I nova!

http://globalmotor.es/ficha.php?id_vehiculo=80#

On és el 'truco'? :roll:

M'ha vingut a la memòria les Sei de quan jo era jovenet, amb els seus sis cilindres.... :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Liquidació Benelli Trek 1130 Per 5.000€

Entrada Autor: Jesus » ds. març 10, 2012 11:45 pm

De fet, quantes has vist rodant ???? ... jo cap ... millor treure 5000€, que tenir-les criant pols al magatzem !!! ... " que està la cosa mu mala neng "!!!

Salut !!! ;)
Gas a la burra!!!

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. març 11, 2012 12:47 am

Osti Randy, això no es fa! Acabo de posar a vendre la meva i ara va i em surts amb això. És un caramel regalat, i esque fins la seguent semana no puc baixar a casa i anar-la a veure!!!! :enfadat :enfadat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dg. març 11, 2012 1:10 am

Doncs jo vaig tenir la ocasió de provar una unitat i es simplement ESPECTACULAR!!!

L'unica pega que li vec es el tema del manteniment, que em sembla que hi tens que estar molt a sobre, al fin i al cap es Italiana.
Rodar en moto es lo meu

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. març 11, 2012 4:39 pm

Ja està decidit, demà pel mati trucaré a veure què em diuen i quines opcions porten, i ara mateix acabo d'estar amb un amic que viu a cinc minuts del concessionari aquest i demà per la tarda m'anirà a buscar la informació in-situ i a veure què li expliquen a ell.
I si quadra tot i la informació és correcte, a veure si encara faré un cop de cap....: :wall :wall :wall :wall :martell :martell
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. març 11, 2012 5:32 pm

Fa uns 7 anys, en vaig tenir una, la vaig importar, llavors. Però no era la TRE, si no la TNT 1150 (el mateix motor, crec).

Me la vaig vendre per dos motius:

Primer: Justament per ser italiana i entenc que pel tema de la "talla" dels italians, em va passar el mateix que amb la Ducati que ara porto, però més accentuat: M'estava petita. Que vull dir? Que quedava tant encaixat al seient (de dos nivells), que si al fer conducció esportiva als ports de muntanya volia treure el cul, no podia. I així com he pogut modificar el seient del acompanyant de la Ducati per solventar-ho(fent-lo més petit), en la Benelli no es podia, per que el mecanisme d’obertura del seient, estava just a la zona on s'havia de "retallar".

Segon: Ja era injecció, però i tot i amb això, les apertures parcials d'accelerador, eren molt molt brusques; i això realment era un problema al donar gas anant molt inclinat en corbes de 1ª o 2ª, en ports de muntanya; no es podia donar, d’una forma sostinguda poc gas.
Suposo que 7 anys després, el sistema ja estarà afinat.

Pel que fa a la resta (potència, estètica i/o averies), cap problema, una meravella.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dg. març 11, 2012 8:28 pm

[quote user="Trencaferro" post="194674"]Ja està decidit, demà pel mati trucaré a veure què em diuen i quines opcions porten, i ara mateix acabo d'estar amb un amic que viu a cinc minuts del concessionari aquest i demà per la tarda m'anirà a buscar la informació in-situ i a veure què li expliquen a ell.
I si quadra tot i la informació és correcte, a veure si encara faré un cop de cap....: :wall :wall :wall :wall :martell :martell[/quote]

hola,que tinguis sort es una ganga,a mes portaries una moto molt exclusiva :eyes
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dg. març 11, 2012 8:47 pm

QUE SAPIGUI BENELLI ESTA A PUNT DE TANCAR, SI NO HO HA FET JA . I PEL TEMA DE PECES JA VEURIAM COM I QUANT ARRIBEN, I LES PIJADETES QUE SURTEN....L'ALTRE DIA AL MEU TALLER CAMBIAVEN TOT UN CHASIS PERQUE S'HAVIA ESQUERDAT
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 11, 2012 9:08 pm

[quote user="Trencaferro" post="194674"]I si quadra tot i la informació és correcte, a veure si encara faré un cop de cap....: :wall :wall :wall :wall :martell :martell[/quote]

Guifre,aixo no es un cop de cap,aixo es una trompada,per comprar aixo,quedat la teva,sortiras guanyant segur.......consell d'amic ;) ;) .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 11, 2012 9:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “General”