Entrada
Autor: JoanCG » dg. març 11, 2012 5:32 pm
Fa uns 7 anys, en vaig tenir una, la vaig importar, llavors. Però no era la TRE, si no la TNT 1150 (el mateix motor, crec).
Me la vaig vendre per dos motius:
Primer: Justament per ser italiana i entenc que pel tema de la "talla" dels italians, em va passar el mateix que amb la Ducati que ara porto, però més accentuat: M'estava petita. Que vull dir? Que quedava tant encaixat al seient (de dos nivells), que si al fer conducció esportiva als ports de muntanya volia treure el cul, no podia. I així com he pogut modificar el seient del acompanyant de la Ducati per solventar-ho(fent-lo més petit), en la Benelli no es podia, per que el mecanisme d’obertura del seient, estava just a la zona on s'havia de "retallar".
Segon: Ja era injecció, però i tot i amb això, les apertures parcials d'accelerador, eren molt molt brusques; i això realment era un problema al donar gas anant molt inclinat en corbes de 1ª o 2ª, en ports de muntanya; no es podia donar, d’una forma sostinguda poc gas.
Suposo que 7 anys després, el sistema ja estarà afinat.
Pel que fa a la resta (potència, estètica i/o averies), cap problema, una meravella.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.