Carretera De Les Heures

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Carretera De Les Heures

Entrada Autor: GRUM » dt. març 20, 2012 1:40 pm

Ja fa dies que un amic em parla d'aquesta carretera i, a mi em sonava força però no sabia de què.
Aprofitant que avui feia bon temps, tot i que fred, he decidit fer-hi cap amb la Greta, per anar-nos coneixent.
Imatge
D'entrada, he comprovat que les manoples també li van bé a la Greta i directes cap a Navàs sense gaire alicient. A partir d'aquí, direcció a Gaià i fins a Prats de Lluçanès, tot gaudint de les magnífiques carreteres amb poc transit i un dia ben clar.
M'arribo fins a l'Hostal Sant Cristofol i una mica més enllà, passat un pont, surt la carretera en qüestió. A hores d'ara ja se de què em sonava, feia més d'un any que la tenia pendent, l'havia descobert a través del Google Maps, però no havia trovat el moment de fer-la. M'alegro haver-hi anat amb la Greta, tenint en compte el mal estat de l'asfalt.
Imatge
Imatge
Imatge

Hi ha un primer tram, fins al camping Merlès, que està bé, però d'aquí fins al Cobert de Puigcercós, està fatal, en trams hi ha més forats que asfalt.
Arribant al Cobert, paro un moment i la Greta aprofita per fer noves amistats.
Imatge
Imatge
Després d'una estoneta de dubte sobre per on tornar, decideixo anar cap a Alpens-Perafita-Prats de Lluçanès i altre cop cap a Navàs i Manresa.
Ha sigut la millor decissió, asfalt impecable (nou en alguns trams), poc transit i certa confiança ja amb la Greta han fet que fos un recorregut d'allò més divertit.
En resum, un gran matí i moooolt bones sensacions sobre la Greta, cada dia més content amb ella :D
Imatge
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 20, 2012 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Carretera De Les Heures

Entrada Autor: Steelman » dt. març 20, 2012 1:47 pm

Gracies per compartir-ho.
Sembla un paratge molt maco.
El pots situar en un mapa??

PD: t´he arreglat el post. Havies posat malament les imatges i no es visualitzaven.

V's
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. març 20, 2012 1:55 pm

Ostres, gràcies Jordi, ja ho he vist i he intentat arreglar-ho... :oops:
A veure si me'n surto de posar l'enllaç al google maps
Enllaç
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 20, 2012 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. març 20, 2012 3:03 pm

Al veure el títol del post m'ha semblat que em sonava el nom ... és clar! , conec un lloc anomenat «el Gorg de les Heures» i mirant el mapa que has posat de gmaps és el tram entre D i E.
Segur que has trobat un trencall a ma dreta en un tros ombrejat, al costat de la riera de Merlés on hi ha un plafó que en parla.

És un lloc on es trobaven les bruixes per fer els seus encanteris.

Al Lluçanes hi ha una bonica «ruta de les bruixes»

Hi vaig passar l'estiu passat i si, hi ha força trossos amb forats, és per anar poc a poquet.
Un cop al Cobert vaig continuar cap a Borredà i Sant Jaume de Frontanyà i d'aquí pel coll de Batallola surt apsrop de la Pobla de Lillet.

Mentre hi passava pensava en muntar-hi una sortideta ... però al final em vaig despistar :roll:

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. març 20, 2012 3:22 pm

Tens raó Ramon, si que he vist el panell indicatiu, de fet, ha sigut per allà apropet on ja m'he posat amb la Greta al primer caminet de terra... :roll:
La zona és realment preciosa i segur que val la pena tornar-hi amb més calma per apreciar-ne tot l'encant que poseeix. De fet, de ben segur que serà un altre dels meus indrets recorrents per la relativa proximitat.
La carretera que dius, la que va de St. Jaume de Frontanyà cap a la Pobla, és una altra de les meves predilectes!
És genial, poc concorreguda i amb un encant pre-pirinenc especial. La he fet diverses vegades, fins i tot a duo amb la Noemí i la VTR.
Un bon lloc per muntar-hi una ruta, si senyor ;)
Jo quan passo per llocs com aquests, encara redueixo més la marxa i procuro gaudir al màxim de l'entorn i paissatges tan bonics que ens ofereix el nostre país.
Ara tinc pendent repetir la ruta de Capolat, aquest cop amb la Greta :mrgreen:
En fi, seguirem informant...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 20, 2012 5:13 pm

que be que t'ho montas pajaru ;) ;) uns indrets de ''encant'' :cool:
p.d. ara tens que canviar l'avatar :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. març 20, 2012 7:53 pm

Gracies per penjar la ruta, m´agrada molt tota aquella zona, diumenge et vull fer un parell de preguntes.
Imatge Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. març 20, 2012 9:28 pm

Maco, Aleix, molt maco ;)
ImatgeImatgeImatge

Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Ricard_biker » dc. març 21, 2012 12:06 pm

Molt maca la ruta....

Gràcies per compartir-la.

Salutacions.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. març 21, 2012 3:47 pm

Diumenge passat, pel mati i varem estar per aquesta zona, nosaltres varem allargar una mica la ruta.

Molt maques les fotos !!!

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm

Entrada Autor: Loisin » dc. març 21, 2012 4:27 pm

Molt maco el lloc!
Percert has canviat de màquina, oi? Millor la Versys que la Suzuki? Suposo que més divertida.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dj. març 22, 2012 10:34 am

Doncs, si, hi ha hagut canvi, de fet ja vaig escriure un post de presentació, es diu GRETA.
La veritat és que no te res a veure, son dos conceptes de moto completament diferents. Aquesta s'acosta més al que a mi m'agrada i estava buscant, apart del tipus de motor, ja fa temps que em declaro enamorat dels Bicilíndrics...
Jo tinc la "germana" ;)

Loisin
Presentats
Entrades: 92
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 9:04 pm

Entrada Autor: Loisin » dj. març 22, 2012 12:37 pm

[quote user="GRUM" post="195659"]Doncs, si, hi ha hagut canvi, de fet ja vaig escriure un post de presentació, es diu GRETA.
La veritat és que no te res a veure, son dos conceptes de moto completament diferents. Aquesta s'acosta més al que a mi m'agrada i estava buscant, apart del tipus de motor, ja fa temps que em declaro enamorat dels Bicilíndrics...
Jo tinc la "germana" ;)[/quote]
jaja doncs molt de gust GRETA! Avera si les presentem algun dia entre curva i curva!

Salut!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”