Aprofitant que avui feia bon temps, tot i que fred, he decidit fer-hi cap amb la Greta, per anar-nos coneixent.

D'entrada, he comprovat que les manoples també li van bé a la Greta i directes cap a Navàs sense gaire alicient. A partir d'aquí, direcció a Gaià i fins a Prats de Lluçanès, tot gaudint de les magnífiques carreteres amb poc transit i un dia ben clar.
M'arribo fins a l'Hostal Sant Cristofol i una mica més enllà, passat un pont, surt la carretera en qüestió. A hores d'ara ja se de què em sonava, feia més d'un any que la tenia pendent, l'havia descobert a través del Google Maps, però no havia trovat el moment de fer-la. M'alegro haver-hi anat amb la Greta, tenint en compte el mal estat de l'asfalt.

Hi ha un primer tram, fins al camping Merlès, que està bé, però d'aquí fins al Cobert de Puigcercós, està fatal, en trams hi ha més forats que asfalt.
Arribant al Cobert, paro un moment i la Greta aprofita per fer noves amistats.

Després d'una estoneta de dubte sobre per on tornar, decideixo anar cap a Alpens-Perafita-Prats de Lluçanès i altre cop cap a Navàs i Manresa.
Ha sigut la millor decissió, asfalt impecable (nou en alguns trams), poc transit i certa confiança ja amb la Greta han fet que fos un recorregut d'allò més divertit.
En resum, un gran matí i moooolt bones sensacions sobre la Greta, cada dia més content amb ella :D