Al menys a mi m'ha agradat molt. Us diré que com més dies passaven, menys ganes de fotos, això de parar obrir maleta treure màquina, i tanta feina, al final fa mandra.
1 er dia, 17 de març de 2012 (Total 482 Km.)
Sortida a les 11,15 hores de Calldetenes, parada a dinar a les 14,45 hores que faltaven 30 km. per Alcañiz, després de dinar fins a Terol que he arribat a les 17,20 hores.
D'avui cal destacar la carretera, jo diría que ideal per Goldwings, molt bona.
La ruta ha sigut la següent:
Calldetenes, Manresa, Odena, Igualada, Montblanc, Gandesa, Calaceite, Alcañiz, Calanda, Montalban i per Mezquita de Jarqué fins a Terol, on he dormit a Hotel Oriente.
LA RUTA (poc més o menys)

Sortint de casa

Poc abans d'arribar a Albarracin, uns paissatges maquissims

Arribant a Terol

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 on dia, 18 de març de 2012 De Terol fins a Motilla del Palancar (Total 238 km)
Des de Terol fins a Motilla del Palancar, sortida del hotel de Terol a les 7,30 hores, arribada a Motilla del Palancar a les 11,30 hores. Avui poquets Kms tenia que sopar amb un amic a Motilla.
La ruta espectacular, he baixat per Albarracin, Royuela, Port de cubillo, Huelamo, Uña, Ciudad encantada, Ventana del diablo, Cuenca i fins a Motilla del palancar, aquí es passa pel naixement del riu Tajo.
Cal destacar que en el port de cubillo a banda de ser espectacular encara hi quedava neu.
Un cop arribat a l'Hotel Usa Sol, és just a l'entrada de Motilla del Palancar, juntament amb gasolinera Repsol, (perfecte), he fet tota la ruta a una temperatura entre els 2 i 3º C, molt fred.

Agafant ja carretera d'Albarracin

Port de cubillo

Contiuant la ruta a Cuenca

Un amic en Cesar..... una mica gran la moto per ell, jajaja

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3 er dia, 19 de març de 2012 de Motilla de Palancar a Sevilla (total 535 km)
M'he llevat a les 6.00 hores, he sortit de l'hotel a les 6,40 hores encara de fosc, amb una temperatura de

Em feia molta gracia fer despeñaperros, però realment no cal, ple de radars i a més poc tros, ara seria maco amb la carretera tancada, ;).
A les 10,30, arribava a Cordoba, a on he anat a visitar la Mezquita i els carrerots petis que l'envolten, la veritat m'ha encantat, he continuat ruta fins a Sevilla. He arrivat a Sevilla a les 12,45 hores Hotel Ibis, just a l'entrada (perfecte), una recepcionista molt atenta i molt guapa la veritat, he demanat un tente en pie i els hi he dit que 1/2 hora per dutxar-me i baixava a menjarme'l. Uffff un plat de macarrons divins i un bocata de pernil, després he demanat un taxi fins al casc antic de Sevilla, a on he pogut visitar la Catedral, la Jiralda, la plaça de toros, el puente de Triana, la veritat molt maco, m'he sorprès no imaginava tant preciós Andalusia.
Torno a l'hotel a les 18,30 hores, preparo la ruta de demà, arreglo bosses i baixo a sopar, després a dormir. (Com ja us podeu imaginar entrant a l'habitació obrir el gmail i veure la ruta que m'ha deixat l'Stelvio preparada per demà).
La ruta ha set Motilla de Palancar, Manzanares, Santa Elena, Cordoba i Sevilla.

FOTOS DE CORDOBA

FOTOS DE SEVILLA