RUTA PER ESPANYA

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

RUTA PER ESPANYA

Entrada Autor: Sagal » dv. abr. 06, 2012 3:55 pm

Bé com és el que cal fer, encara que el nivell del foro és molt alt, faré una petita crònica de la ruta feta en solitari per les Espanyes ;). Espero que serveixi a algú.
Al menys a mi m'ha agradat molt. Us diré que com més dies passaven, menys ganes de fotos, això de parar obrir maleta treure màquina, i tanta feina, al final fa mandra.

1 er dia, 17 de març de 2012 (Total 482 Km.)

Sortida a les 11,15 hores de Calldetenes, parada a dinar a les 14,45 hores que faltaven 30 km. per Alcañiz, després de dinar fins a Terol que he arribat a les 17,20 hores.
D'avui cal destacar la carretera, jo diría que ideal per Goldwings, molt bona.
La ruta ha sigut la següent:
Calldetenes, Manresa, Odena, Igualada, Montblanc, Gandesa, Calaceite, Alcañiz, Calanda, Montalban i per Mezquita de Jarqué fins a Terol, on he dormit a Hotel Oriente.

LA RUTA (poc més o menys)

Imatge

Sortint de casa

Imatge
Imatge

Poc abans d'arribar a Albarracin, uns paissatges maquissims

Imatge
Imatge

Arribant a Terol

Imatge
Imatge
Imatge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 on dia, 18 de març de 2012 De Terol fins a Motilla del Palancar (Total 238 km)

Des de Terol fins a Motilla del Palancar, sortida del hotel de Terol a les 7,30 hores, arribada a Motilla del Palancar a les 11,30 hores. Avui poquets Kms tenia que sopar amb un amic a Motilla.
La ruta espectacular, he baixat per Albarracin, Royuela, Port de cubillo, Huelamo, Uña, Ciudad encantada, Ventana del diablo, Cuenca i fins a Motilla del palancar, aquí es passa pel naixement del riu Tajo.
Cal destacar que en el port de cubillo a banda de ser espectacular encara hi quedava neu.
Un cop arribat a l'Hotel Usa Sol, és just a l'entrada de Motilla del Palancar, juntament amb gasolinera Repsol, (perfecte), he fet tota la ruta a una temperatura entre els 2 i 3º C, molt fred.

Imatge

Agafant ja carretera d'Albarracin

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Port de cubillo

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Contiuant la ruta a Cuenca

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Un amic en Cesar..... una mica gran la moto per ell, jajaja

Imatge

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 er dia, 19 de març de 2012 de Motilla de Palancar a Sevilla (total 535 km)

M'he llevat a les 6.00 hores, he sortit de l'hotel a les 6,40 hores encara de fosc, amb una temperatura de -1º C, he passat fred fins a Cordoba, durant tota aquesta part de la ruta entre 0 i 1º C.
Em feia molta gracia fer despeñaperros, però realment no cal, ple de radars i a més poc tros, ara seria maco amb la carretera tancada, ;).
A les 10,30, arribava a Cordoba, a on he anat a visitar la Mezquita i els carrerots petis que l'envolten, la veritat m'ha encantat, he continuat ruta fins a Sevilla. He arrivat a Sevilla a les 12,45 hores Hotel Ibis, just a l'entrada (perfecte), una recepcionista molt atenta i molt guapa la veritat, he demanat un tente en pie i els hi he dit que 1/2 hora per dutxar-me i baixava a menjarme'l. Uffff un plat de macarrons divins i un bocata de pernil, després he demanat un taxi fins al casc antic de Sevilla, a on he pogut visitar la Catedral, la Jiralda, la plaça de toros, el puente de Triana, la veritat molt maco, m'he sorprès no imaginava tant preciós Andalusia.
Torno a l'hotel a les 18,30 hores, preparo la ruta de demà, arreglo bosses i baixo a sopar, després a dormir. (Com ja us podeu imaginar entrant a l'habitació obrir el gmail i veure la ruta que m'ha deixat l'Stelvio preparada per demà).
La ruta ha set Motilla de Palancar, Manzanares, Santa Elena, Cordoba i Sevilla.

Imatge

FOTOS DE CORDOBA

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

FOTOS DE SEVILLA

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 06, 2012 6:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Re: RUTA PER ESPANYA

Entrada Autor: Sagal » dv. abr. 06, 2012 3:56 pm

4 t dia, 20 de març de 2012, de Sevilla a Màlaga (total 480 km.)

He sortit de l'hotel a les 7 del matí, aquesta ruta és de les que no oblidaré mai, i us aconsello de fer-la si aneu per aquella zona, realment espectacular, tant de curves com de paisatge.
De Sevilla, agafar direcció Dos Hermanas, Arcos de la Frontera, El Bosque, Sierra de Grazalema (Grazalema), Ronda i Algesires, fins aquí són dues hores d'adrenalina a fondo. Després de veure les xemeneies D'Algesires i divisar el peñon, he pujat per Estepona, Marbella i fins a Màlaga a on he arribat a les 12,45 hores.
He aprofitat per fer una visita a unes amigues de Màlaga i després de dinar a l'hotel i parada i fonda. Avui estic rebentat molta però molta curva.

RUTA (més o menys)

Imatge

Direcció a Grazalema

Imatge
Imatge
Imatge

Sierra de Grazalema, Ull! aquesta bestiòla que hi ha a la carretera, era curiós perquè estaba a sobre d'una tanca de pedra de la carretera, semblava una figura de pedra. Quant he parat i he agafat la màquina, he tingut el temps just per tirar-li una foto quant ja marxava, podeu veure també a l'altre foto que n'hi ha un altre que marxa. Per tant ull!!!! si aneu a Grazalema, us els podeu trobar a la carretera.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

El poble de Grazalema

Imatge

Algesires i peñon, després ja fins a Màlaga

Imatge
Imatge
Imatge

5 è dia, 21 de març de 2012, de Màlaga a Cartagena (total 447 Km)

Aquests dies ja avisaven de temporals a tot arreu i de neu a cotes baixes a tota la zona que jo volia anar, que era a Granada. Degut a telefonar a una companya de Granada i dir-me que amaneçaba neu a Granada i que si no tenia entrada per l'Alhambra tampoc la veuria, he decidit pujar per la costa fins a Motril, que també m'han dit que era maco.
He sortit del Hotel a les 7.00 hores He pujat per la costa fins a Motril, Torre del Mar, Nerja, Almuñecar, Calahonda i fins agafar direcció Roquetas, Cabo de Gata i San José. Aquí avui no veureu fotos gaire bé, perquè tot i que veureu fotos fins a Calahonda amb un solet impressionant, després plovia a fondo he fet Cabo de Gata i San Jose i direcció a Àguilas, però sortia cada dos per tres a la nacional, per motius de perdrem per les carreteres, eh.
Aquí a Àguilas i ja cansat d'aigua i fred he agafat l'autovia fins a destí, Cartagena. Però el navegador m'ha fet sortir a una barriada a uns 15 km abans de Cartagena, una barriada tota curiosa, amb la gent al carrer, un lloc distret i resulta que hi havia un carrer, que era el mateix que el del meu destí, però sense Hotel, jajaajaa. Jo ja pensava, osti sembles en JoanF.
He buscat per PDI'S el nom de l'hotel i a tornar-hi, he arribat a l'Hotel al voltant de les 13,30 hores, no pintava pas massa elegant, però per una nit tampoc calia buscar 5 estrelles. El parking, ja no feia massa gracia, l'habitació quant arribo a dalt encara estava tota per fer, me l'han canviat, després baixo al restaurant i tampoc és que hi hagués massa bon rotllo entre cambrers i cuiners, però en fi, ja hi som.
Dino em dutxo i surto a donar un volt per fora... mare meva uns tipus que potser eren prou macos, però quant he vist que miraven l'ipad amb una cara de...... que és això, dic res a l'Hotel i falta gent.
A sopar i a dormir per llevar-me ben d'hora ben d'hora i marxar volant de Cartagena, no em diu res.

RUTA (més o menys)

Imatge

Ja sortint de Malaga i tot just fent-se clar

Imatge

Deixant Calahonda

Imatge
Imatge

Hotel i voltants a Cartagena

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

El parking privat de l'hotel, aquí és lúnic lloc a on dos cops s'ha disparat l'alarma de la moto serà casualitat, però així ha sigut.

Imatge

Fixeu-vos els vidres de protecció sobre del mur

Imatge
Imatge

6 è dia, 21 de març de 2012, de Cartagena a Sagunto (total 340 km)

He sortit a les 7.00 hores de Cartagena, amb un destí molt clar i amb moltes ganes. Anar a València per visitar la Ciutat de les Arts, per tant he posat via ràpida fins a València. És molt maco de visitar, jo he quedat parat.
He arribat a València a les 10,30 hores, per tant he tingut temps de visitar-lo tranquil·lament.
He anat direcció a Sagunto i he dinat davant de l'hotel. Un restaurant que no semblava gaire res, mare meva m'he posat les botes, això si després a pair, uffff.
Després a la tarda vespre hem sortit a donar una volta a peu, amb el company que vaig estar a Cuenca, que avui estava a Sagunto, hem sopat junts en el mateix restaurant que he dinat, això estava, més que clar i a dormir.

RUTA (més o menys)

Imatge

La Ciutat de les arts i la Ciència (València)

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

El dinar a Sagunto, no us penseu que m'ho he acabat tot eh... només faltaria, aquest dinar també el recordaré i el vespre per sopar també de conya.

Imatge
Imatge

7 è dia, 23 de març de 2012 de Sagunto a Calldetenes (total 415 km)

M'he despertat a les 5.00 hores, per tant a les 5,45, sortia de l'hotel direcció a Calldetenes.
Les ganes de ser a casa, la veritat és que ja en tinc, tot i així he volgut acabar fent uns quants revolts, he pujat fins a Reus per la N-340, deprès he agafat la C-37 direcció Alcover, Querol, Santa Maria Miralles i fins a Igualada, després per Manresa i C-25 fins a Calldetenes.
Aquesta carretera de Querol he disfrutat molt, tot i que estava una mica humida de les pluges D'aquests dies, però molt guapa.
A les 10,35 hores arribava a Calldetenes, ja sense canviar-me, fins el Super a comprar menjar fet i a casa a descansar.
Ho sento avui no he tingut ganes ni de fotos.

RUTA (més o menys)

Imatge
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 5:50 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
ImatgeImatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dv. abr. 06, 2012 3:56 pm

Bé gent, aquí teniu una crónica de la setmana en solitari. Que us puc dir... doncs intentaré a la pròxima currar-me més la crónica i fer més fotos, cal destacar que en aquest foro fins i tot fa respecte fer una crònica, ja que tenim verdaders cracks i grans viatgers.
Espero que us agradi i tant sols dir-vos que m'ho he passat de conya, ara si que podem dir "HI HA CRÒNICA, HI HA VIATGE"

P.D. XAVI, gràcies per la currada de carreteres i JOANF, ho sento però algú ho havia de dir ;)
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 07, 2012 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. abr. 06, 2012 6:27 pm

Molt bona primera part, Santi. Una pasada de fotos i de paisatges. estem esperant en candeletes la segona i la tercera part. Com t'he dit, curiosament nosaltres fem la mateixa ruta EXACTE (només amb una mica d'extensió per posar una flor, una espelma i una senyera a la verge del Rocio) i ens mirallarem de la teva ruta.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. abr. 06, 2012 7:21 pm

Carai, nanoooooo. :eyes

Quines fotos més guapes.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dv. abr. 06, 2012 7:28 pm

Punyatero !!!!,que bè que us ho passeu alguns.
Un consell:no deixis el baul del darrera obert per fer les fotos; s' et pot refredar la moto. :lol: :lol:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 06, 2012 9:37 pm

vaja volteta mes ben aprofitada i quines fotos mes macas amb els nuvols i els paisatges,ja esperem las següents parts ;) ;) i gracies per posar-ho.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. abr. 06, 2012 10:37 pm

Ei Sagal ! Ha anat tot bé ?
Què et sembla viatjar sol ?
Han anat bé les «rutes by Stelvio00» ? T'has perdut gaire ? :roll:

Va, va, vinga a la feina, que ho tens aturat això i estem esperant la 2a i 3ra parts :mad:

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dv. abr. 06, 2012 11:28 pm

Gracies per la cronica, bon viatge!!
Compartir la carretera

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. abr. 07, 2012 2:15 am

Santi, quina passada de ruta, noi.
Va vinga, que esperem la continuació de la crònica. 😊
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 07, 2012 1:45 pm

Anda que no t'ho has passat bé amb la GW R. :lol:

I posa la foto de Cartagena, pensa-hi. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. abr. 07, 2012 2:01 pm

Santi, moltes gracies per compartir cronica e imatges .

Estic esperant la resta de dies ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 07, 2012 4:41 pm

Bones..
Primer, moltes gracies per compartir la crònica santi!
Segon, de moment fas molta enveja, bones fotos, bona ruta,bon temps...

A veure quant l´acabis que ja en tenim ganes, pero molt bona crònica!!! I m´alegro que t´ho passesis tant i tant bé
Ex ...moltes coses

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. abr. 08, 2012 10:23 am

Carai quina ruta mes xula
Com diu l'steelman, molta enveja, i de la dolenta, que de bona no n'hi ha :mrgreen:

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. abr. 08, 2012 12:45 pm

Ualaaaa, està molt bé la ruta...però aixó de viatjar sol tants dies encara no ho he probat...ha d'estar força bé !!!

Bona ruta i molt bones les fotos

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dg. abr. 08, 2012 4:07 pm

Gràcies per les fotos Santi.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 10, 2012 2:47 pm

Felicitats pel viatge i moltes gràcies per compartir-lo.
sergibuda

they called me an accident

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. abr. 11, 2012 8:00 pm

Caraii quina ruteta!

Això d'anar sol tè el seu puntillo.

I a mi no m'has fet enveja. Au! :twisted:

P.D.: Jo tb he fet ruteta solet com un pardalet

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dc. abr. 11, 2012 8:31 pm

:D Santi només dir-te que enveja :666 :666 :666 :666 "cochina" :666 :666 :666 :666
:bow Gràcies per compartir-lo :cerv :cerv
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. abr. 11, 2012 10:44 pm

Gracies per la cronica.Per fer-la tu
esta força be :cool:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge