TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. juny 03, 2012 9:09 pm

Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc

Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 9:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dg. juny 03, 2012 9:09 pm

[quote user="CarToni" post="202098"]Apunteu-me si us plau. ;)

Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.[/quote]

Hola Joevel

La part de ruta que descrius,no la tenim escollida...no passarìem per Pierrefitte-Nestalàs.

Tambè es una bona alternativa per pujar al TOURMALET per la banda de Luz saint Sauveur i baixar pel cantò de La Mongie
fins a Bagneres de Luchòn ( via Vielha ),però hem va semblar que allargaba massa la ruta....i no m`agradaria que cap
company hem talli les orelles o algo pitjor :tremolant

Es tracta de passar per Bagneres de Bigorre--Campan--La Mongie i arribar a dalt el Col du Tourmalet...fer la foto de rigor
i si els companys volen i hi ha temps.....es pot baixar per l`altre cantò fins a Bareges o Luz St. Sauveur i tornar pujar per la mateixa carretera
cap a Sta. Mª de Campàn--Bagneres de Luchòn --Vielha i cap a casa :D :D

Ara que si voleu passar per Pierrefitte-Nestalàs i fer El Tourmalet de una passada...sense repetir carretera...endavant !! :D :D

VSSS :form :form :form :form[/quote]

No,no, la meva intenciò no és complicar la ruta ni modificar el que tinguessiu previst, simplement era amb ànim de "perfilar" i de tenir més o menys clar per on anirem.

Com he escrit avans m'anira perfecte anar per on digueu, sols que tinc l'habit de fer-me unes anotacions en paper dels punts "conflictius" de les rutes...per dur-les en el porta mapes...era per això que "comentava" el tema.

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dg. juny 03, 2012 9:12 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]

Aquesta sería la meva idea ;)
Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. juny 03, 2012 9:17 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc

Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant[/quote]
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. juny 03, 2012 9:17 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc

Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant[/quote]
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dg. juny 03, 2012 9:23 pm

Demano perdó per els dos missatges anteriors, semble que hi ha hagut un embolic de botons i ara no puc esborrar-los. :pcenfado
Salut i kilòmetres!!!
Toni

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 04, 2012 7:35 am

[quote user="Joavel" post="202105"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]

Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.[/quote]

Perdoneu...hem sap molt greu no poguer entrar entrar els mapes de les rutes (ja ho havia pensat ) però
es que no sè fer-ho :oops: :oops: .

De totes maneres...encara que nomès sigueu 3 ò 4 companys que hem digueu quina ruta fem...jo possarè
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. juny 04, 2012 8:05 am

[quote user="CarToni" post="202131"][quote user="Joavel" post="202105"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]

Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.[/quote]

Perdoneu...hem sap molt greu no poguer entrar entrar els mapes de les rutes (ja ho havia pensat ) però
es que no sè fer-ho :oops: :oops: .

De totes maneres...encara que nomès sigueu 3 ò 4 companys que hem digueu quina ruta fem...jo possarè
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant[/quote]

Cap problema, si puc, avui mateix faré les rutes en format "gpx" :pc i les "penjaré" a la web, si veus que hi ha algun lloc per a on no vols passar i t'estimes més una drecera per carreteres més revirades :form , tant sols m'ho dius :mestre i la rectifico.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 8:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 04, 2012 8:55 am

tens un privat

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 04, 2012 10:21 am

[quote user="Vendetta" post="202068"]Recarais... el tourmalet està de moda.. :mrgreen:

Les ganes hi son, entro en procès de meditaciò.. depen sols de cartera per ara. :mrgreen:[/quote]

Va nano, anima't.

Ens portem l'esmorzar i el dinar. Ja sabem que la benzina és cara però als tallats convido jo que als Alps vas convidar tú.

Xavier
Presentats

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 04, 2012 10:22 am

Apunto als Mininos i al Vendetta com a provisionals.

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. juny 04, 2012 10:45 am

Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.

Enllaç al dossier de la ruta 1

Enllaç al dossier de la ruta 2

Enllaç al dossier de la ruta 3

Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3 (Nota: aquest arxiu, depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)

Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 10:51 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Xavier
Presentats

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 04, 2012 10:48 am

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202161"]Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.

Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3

Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)[/quote]

Moltes gràcies, ets un crack !!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. juny 04, 2012 10:59 am

Que os divertiu molt i molt . :ksss

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. juny 04, 2012 11:42 am

[quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]

Entenc que no vindràs...? :halfcry
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. juny 04, 2012 11:46 am

Una pregunta... El esmorzar es clar que serà de "bocata" i llauna de "birra", "cola" o el que s'escaigui... però... i el dinar? el podem fer en plan "escudellometro" (fogonet de acampada) per escalfar Imatge un platet "bo, bo, bo" de casa o també serà de "bocata"? :roll:
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 2:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. juny 04, 2012 11:49 am

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202175"][quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]

Entenc que no vindràs...? :halfcry[/quote]

No, Toni, els dissabtes ho tinc complicat, però aquest proper ho tinc imposible.... no et pensis... que ja em sap greu ja...

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » dl. juny 04, 2012 1:27 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202161"]Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.

Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3 (Nota: aquest arxiu, depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)

Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)[/quote]

Gràcies !!! bona feina.

CarToni
Presentats

Entrada Autor: CarToni » dl. juny 04, 2012 3:05 pm

[quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]

Llàstima que no puguis venir...et trovarem a faltar a tù,les teves fotos i....pot ser els cafès. ;)

Un altre dia serà... :D :form

Xavier
Presentats

Entrada Autor: Xavier » dl. juny 04, 2012 5:46 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202177"]Una pregunta... El esmorzar es clar que serà de "bocata" i llauna de "birra", "cola" o el que s'escaigui... però... i el dinar? el podem fer en plan "escudellometro" (fogonet de acampada) per escalfar Imatge un platet "bo, bo, bo" de casa o també serà de "bocata"? :roll:[/quote]

Nano, t'ho pots muntar com vulguis. Jo portaré bocates perquè sóc un manta però el fogonet pot anar bé fins i tot pel cafè...

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”