TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Moderador: Airald
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Re: TOURMALET O Passejada Per França El Dissabte 9-06-2012
Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc
Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant
Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 03, 2012 9:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="CarToni" post="202098"]Apunteu-me si us plau. ;)
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.[/quote]
Hola Joevel
La part de ruta que descrius,no la tenim escollida...no passarìem per Pierrefitte-Nestalàs.
Tambè es una bona alternativa per pujar al TOURMALET per la banda de Luz saint Sauveur i baixar pel cantò de La Mongie
fins a Bagneres de Luchòn ( via Vielha ),però hem va semblar que allargaba massa la ruta....i no m`agradaria que cap
company hem talli les orelles o algo pitjor :tremolant
Es tracta de passar per Bagneres de Bigorre--Campan--La Mongie i arribar a dalt el Col du Tourmalet...fer la foto de rigor
i si els companys volen i hi ha temps.....es pot baixar per l`altre cantò fins a Bareges o Luz St. Sauveur i tornar pujar per la mateixa carretera
cap a Sta. Mª de Campàn--Bagneres de Luchòn --Vielha i cap a casa :D :D
Ara que si voleu passar per Pierrefitte-Nestalàs i fer El Tourmalet de una passada...sense repetir carretera...endavant !! :D :D
VSSS :form :form :form :form[/quote]
No,no, la meva intenciò no és complicar la ruta ni modificar el que tinguessiu previst, simplement era amb ànim de "perfilar" i de tenir més o menys clar per on anirem.
Com he escrit avans m'anira perfecte anar per on digueu, sols que tinc l'habit de fer-me unes anotacions en paper dels punts "conflictius" de les rutes...per dur-les en el porta mapes...era per això que "comentava" el tema.
Personalment qualsevol de les dues rutes que passen per el Tourmalet m'agraden, cert que s'han de polir detalls (no tinc clar l'enllaç entre Saint Girons i Pierrefitte-Nestalas ??? )...sigui com sigui, acceptaré de bon grat, el que decidim entre tots.[/quote]
Hola Joevel
La part de ruta que descrius,no la tenim escollida...no passarìem per Pierrefitte-Nestalàs.
Tambè es una bona alternativa per pujar al TOURMALET per la banda de Luz saint Sauveur i baixar pel cantò de La Mongie
fins a Bagneres de Luchòn ( via Vielha ),però hem va semblar que allargaba massa la ruta....i no m`agradaria que cap
company hem talli les orelles o algo pitjor :tremolant
Es tracta de passar per Bagneres de Bigorre--Campan--La Mongie i arribar a dalt el Col du Tourmalet...fer la foto de rigor
i si els companys volen i hi ha temps.....es pot baixar per l`altre cantò fins a Bareges o Luz St. Sauveur i tornar pujar per la mateixa carretera
cap a Sta. Mª de Campàn--Bagneres de Luchòn --Vielha i cap a casa :D :D
Ara que si voleu passar per Pierrefitte-Nestalàs i fer El Tourmalet de una passada...sense repetir carretera...endavant !! :D :D
VSSS :form :form :form :form[/quote]
No,no, la meva intenciò no és complicar la ruta ni modificar el que tinguessiu previst, simplement era amb ànim de "perfilar" i de tenir més o menys clar per on anirem.
Com he escrit avans m'anira perfecte anar per on digueu, sols que tinc l'habit de fer-me unes anotacions en paper dels punts "conflictius" de les rutes...per dur-les en el porta mapes...era per això que "comentava" el tema.
- Joavel
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]
Aquesta sería la meva idea ;)
Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.
Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc
Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant[/quote]
Pepito!!!! Alerta!!!! (homenatge al programa "Polonia") vull dir, quant la tingueu decidida, es clar!!!!!! :tremolant[/quote]
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Demano perdó per els dos missatges anteriors, semble que hi ha hagut un embolic de botons i ara no puc esborrar-los. :pcenfado
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
[quote user="Joavel" post="202105"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]
Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.[/quote]
Perdoneu...hem sap molt greu no poguer entrar entrar els mapes de les rutes (ja ho havia pensat ) però
es que no sè fer-ho :oops: :oops: .
De totes maneres...encara que nomès sigueu 3 ò 4 companys que hem digueu quina ruta fem...jo possarè
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant
Una vegada estigui mes o menys clara la ruta, si la poguessiu penjar per Tom-Tom, Garmin...sería collonut, si no nomès posant els llocs de pas per mi ja sería O.K.[/quote]
Perdoneu...hem sap molt greu no poguer entrar entrar els mapes de les rutes (ja ho havia pensat ) però
De totes maneres...encara que nomès sigueu 3 ò 4 companys que hem digueu quina ruta fem...jo possarè
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="CarToni" post="202131"][quote user="Joavel" post="202105"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="202103"]Ep companys!!! es possible tenir la ruta que farem en format "gpx"? :pc[/quote]
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant[/quote]
Cap problema, si puc, avui mateix faré les rutes en format "gpx" :pc i les "penjaré" a la web, si veus que hi ha algun lloc per a on no vols passar i t'estimes més una drecera per carreteres més revirades :form , tant sols m'ho dius :mestre i la rectifico.
punt per punt per on passarem.Lo que no puc fer,per la feinada,es especificar les tres rutes... UUFFF. :tremolant[/quote]
Cap problema, si puc, avui mateix faré les rutes en format "gpx" :pc i les "penjaré" a la web, si veus que hi ha algun lloc per a on no vols passar i t'estimes més una drecera per carreteres més revirades :form , tant sols m'ho dius :mestre i la rectifico.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 8:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

-
- Presentats
tens un privat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Vendetta" post="202068"]Recarais... el tourmalet està de moda.. :mrgreen:
Les ganes hi son, entro en procès de meditaciò.. depen sols de cartera per ara. :mrgreen:[/quote]
Va nano, anima't.
Ens portem l'esmorzar i el dinar. Ja sabem que la benzina és cara però als tallats convido jo que als Alps vas convidar tú.
Les ganes hi son, entro en procès de meditaciò.. depen sols de cartera per ara. :mrgreen:[/quote]
Va nano, anima't.
Ens portem l'esmorzar i el dinar. Ja sabem que la benzina és cara però als tallats convido jo que als Alps vas convidar tú.
- Xavier
- Presentats
Apunto als Mininos i al Vendetta com a provisionals.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.
Enllaç al dossier de la ruta 1
Enllaç al dossier de la ruta 2
Enllaç al dossier de la ruta 3
Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3 (Nota: aquest arxiu, depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)
Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)
Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3 (Nota: aquest arxiu, depenen del navegador i/o sistema operatiu no es pot obrir, cal doncs, "baixar-lo" punxant amb el boto secundari del ratolí i seleccionar "desar com" o instrucció equivalent)
Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 10:51 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Xavier
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202161"]Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.
Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3
Enllaç al dossier de la ruta "proposta final" (pendent)[/quote]
Moltes gràcies, ets un crack !!!
Enllaç al arxiu "gpx" que conté les rutes 1, 2 i 3
Moltes gràcies, ets un crack !!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Que os divertiu molt i molt . :ksss
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]
Entenc que no vindràs...? :halfcry
Entenc que no vindràs...? :halfcry
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 11:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Una pregunta... El esmorzar es clar que serà de "bocata" i llauna de "birra", "cola" o el que s'escaigui... però... i el dinar? el podem fer en plan "escudellometro" (fogonet de acampada) per escalfar
un platet "bo, bo, bo" de casa o també serà de "bocata"? :roll:

Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 04, 2012 2:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202175"][quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]
Entenc que no vindràs...? :halfcry[/quote]
No, Toni, els dissabtes ho tinc complicat, però aquest proper ho tinc imposible.... no et pensis... que ja em sap greu ja...
Entenc que no vindràs...? :halfcry[/quote]
No, Toni, els dissabtes ho tinc complicat, però aquest proper ho tinc imposible.... no et pensis... que ja em sap greu ja...
- Joavel
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202161"]Aquí teniu els "rutometres" de les tres propostes, també estic treballant en una "proposta final" d'en CarToni, tant bon punt l'acabi de polir (te un parell d'anades i tornades repetides) la "penjaré" al web.
Gràcies !!! bona feina.
Gràcies !!! bona feina.
-
- Presentats
[quote user="Eva" post="202164"]Que os divertiu molt i molt . :ksss[/quote]
Llàstima que no puguis venir...et trovarem a faltar a tù,les teves fotos i....pot ser els cafès. ;)
Un altre dia serà... :D :form
Llàstima que no puguis venir...et trovarem a faltar a tù,les teves fotos i....pot ser els cafès. ;)
Un altre dia serà... :D :form
- Xavier
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="202177"]Una pregunta... El esmorzar es clar que serà de "bocata" i llauna de "birra", "cola" o el que s'escaigui... però... i el dinar? el podem fer en plan "escudellometro" (fogonet de acampada) per escalfar
un platet "bo, bo, bo" de casa o també serà de "bocata"? :roll:[/quote]
Nano, t'ho pots muntar com vulguis. Jo portaré bocates perquè sóc un manta però el fogonet pot anar bé fins i tot pel cafè...

Nano, t'ho pots muntar com vulguis. Jo portaré bocates perquè sóc un manta però el fogonet pot anar bé fins i tot pel cafè...