Entrada
Autor: Eva » dg. jul. 01, 2012 10:08 pm
Molt bones les imatges, Jordi.
Gràcies per penjar-les.
Tornant a la sortida d´avui.... malgrat els pronòstics mes pessimistes , a les 7 del matí ens hem trobat a la República amb en Jesús.
Per grata sorpresa meva, hem trobat en Joan que ens ha vingut a saludar i a escoltar el soroll de la K.
Gràcies Joan per la teva visita, m´ha fet molta il.lussió tornat-te a veure.
ANUNCI IMPORTANT .- A TOTA PERSONA QUE POGUI ESTAR INTERESSADA EN COMPRA LA K1600... NO LA PROVEU... SERÀ PERJUDICIAL PER LA VOSTRE SALUT ECONÒMICA...
A les 7:15 amb en Jesús hem fet vía cap a Ripoll.
Bona carretera, bona música, bon road leader... mai m´habia semblat que Ripoll estés tant a prop :mrgreen: :mrgreen:
No hem pas sigut els primers en arribar al punt de trobada: Prony i Cartoni ja ens esperaven ....
Tots quatre ens hem entaulat en un bar al costat del Monestir de Ripoll.
Per sorpresa, com no podia ésser d´unaltre manera , ha vingut en Pasqual ( ja saps que m´agrada que vinguis, malgrat siguis molt i molt car de veure ), en CarlesOsonaGS que marxa ja mateix cap a Els Alps i tot seguit L´Ernest ( crosrunner).
Els bocates de truita calents ( gràcies a n´en Jesús ) eran boníssims, cafès amb llet a dojo i... com no.... en Pasqual en 2 segons ha tombat la ruta d´en Jesús :mrgreen: .
Amb l´estrena de la moto la meva pretensió eran carreteres amples amb poques corbes.... res... a tutti pleni.... Jo es que ja no sé perquè em lio amb les sortides, si al final acabem fent corbes i més corbes...
Sembla mentida , crec que m´adaptaré bastant bé a aquesta moto. Té una gran avantatge: és molt baixeta i desavantatge: és massa llarga.
Tal i com ha dit l´Ernest: Hauré de tenir TOOTS els deures fets al entrar a corbe.
La gs et permet rectificacions, frenades.... aquesta no.
La gs si no acabes d´entrar a corbe, amb un cop de cul l´adreçes... aquesta ... ni harta.
Malgrat aixó.... crec que m´acabarà agradant molt i molt.
En Pasqual, Cartoni i CarlesOsonaGS ens han abandonat al arribar a Berga. A tots tres els vull donar les gracies per acompanyar-nos una estoneta.
Bueno.... teniem que anar a Sort..... (ufff).res ...´més corbes .....prop de Basella i a la benzinera on hi ha el Museo de la Moto ens ha diluviat, però diluviat de debó...
En Jesús ha quedat xop, xop de veritat.
Total que hem decidit parar si o sí a les 11:30 i fins pràcticament les 15:00 no hem sortit.
Pluja , pluja i més pluja.... cortines d´aigua..... i el nostre equip`bastant deficient.
Al final hem decidit forrar-nos amb bosses de plàstic, serem com pitufos mariachis....
Era o sortir o sortir...
Accidents i molta aigua fins arribar al Eix.
En Prony ens ha deixat a Manresa i nosaltres hem continuat cap a Girona.
Per cert, amb aquesta moto i la jaqueta groga fins i tot hi han conductors que em donen pas. :tremolant :tremolant potser es pensen que soc un mosso d´escuadra ???=!!! :mrgreen: :mrgreen:
Bueno, a tots els que heu compartit aquesta estrena de moto amb mi, moltes i moltes gràcies.
Per cert, el numero de loteria suposo que m´escapare i l´aniré a buscar auqesta setmana, sinó els demanaré per internet.
No patiu que si ens ha de tocar... ens tocarà igual ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 10:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.