Ripoll-Collada De Tosses-Sort-tornada Per CAT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ripoll-Collada De Tosses-Sort-tornada Per CAT

Entrada Autor: CMB » ds. juny 30, 2012 10:10 am

[quote user="Jsk" post="205521"] Per cert casi que ens trobem al concessionari de Girona, havia d'anar a buscar uns cargols per la Husqvarna...

Hola Carles, encara no hi havies anat a buscar els cargols?... Els hi vas fotre la "bronca" al menys? :mrgreen:[/quote]

Si que hi havia anat a 'comentar la jugada', però els cargols trigaven uns dies en arribar. :cool:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. juny 30, 2012 10:31 am

[quote user="CMB" post="205522"][quote user="Jsk" post="205521"] Per cert casi que ens trobem al concessionari de Girona, havia d'anar a buscar uns cargols per la Husqvarna...

Hola Carles, encara no hi havies anat a buscar els cargols?... Els hi vas fotre la "bronca" al menys? :mrgreen:[/quote]

Si que hi havia anat a 'comentar la jugada', però els cargols trigaven uns dies en arribar. :cool:[/quote]

Es ben bé que.... pensava que havíeu anat a muntanya a buscar cargols.....
Ara ho entenc....

Imatge

El ser de pagés ... es el que té :mrgreen: :mrgreen:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. juny 30, 2012 3:40 pm

Què us sembla aquesta proposta per demà ??? :roll: ... farem prop de 500Km !!! :mrgreen: AQUÍ l'enllaç per descarregar-la al Garmin !!! ;)

Imatge

Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 30, 2012 3:58 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 30, 2012 4:41 pm

Jesús, tinc encarregats i pagats 24 numeros de loteria de Sort per el 7 de Juliol, necessitem pasta ràpid.
O sigui que .... hem d´arribar a SORT ...

Porta mapa que demà en parlem ;)

I recorda que la sortida de demà es per rodar una moto... però no em volguis matar a mi :mrgreen: :mrgreen:

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » ds. juny 30, 2012 5:47 pm

[quote user="Eva" post="205536"]Jesús, tinc encarregats i pagats 24 numeros de loteria de Sort per el 7 de Juliol, necessitem pasta ràpid.
O sigui que .... hem d´arribar a SORT ...

Porta mapa que demà en parlem ;)

I recorda que la sortida de demà es per rodar una moto... però no em volguis matar a mi :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Tanquila, que rodar ja la rodarem ... amb paradetes pels resets si cal !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » ds. juny 30, 2012 8:17 pm

Com a sortideta pre-alps, demà vindre a les 8:30 a veure com xiula la nova moto. Vindre a esmorçar i una mica mes. Tinc una arrossada popular i hagi de montar taules...

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » ds. juny 30, 2012 9:53 pm

Doncs el Prony, com que porta la meitat de cilindrada que vosaltres us intentarà seguir......No patiu que us deixaré avançar.
Jo serè a les vuit a Ripoll. Ben aviat a dormir.

Qualsevol ruta em sembla be, tot i que avui hem estat comentant la possibilitat d'atansar-nos fins al port de la Bonaigua (ben aprop de Sort). Suposo que la meteo es la que ens dirà cap on anar.

Duc al bagul:
Olives farcides de seitó
Olives normals
1 bossa de fruits secs (d'oferta)
1 bossa de xips

Les manoples "fusfurito", uns mitjons de recanvi i moltes ganes de passar-ho be.

Au doncs, fins demà. Agafeu els xubasqueros i ajusteu el Pin-lock.

Jordi "Prony" :ban :ban

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 30, 2012 10:13 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="205540"]Com a sortideta pre-alps, demà vindre a les 8:30 a veure com xiula la nova moto. Vindre a esmorçar i una mica mes. Tinc una arrossada popular i hagi de montar taules...[/quote]
;)
Ems veiem demà

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. juny 30, 2012 10:17 pm

Jordi, si demà plou... ens mollem i llestos.

Agafa el xubasquero taronja teletubbie i ja està.

Ens veiem demà... vaig a dormir...

ja m´han desprogramat el telf de la moto... casumlolla.
No deixaré tocar cap butó més a la Mar..

Avui hem anat a donar una volta i pensava... si que fa coses rares aquesta moto.....
i de cop miro al retrovisor i veig a la Mar ballan.... :enfadat :enfadat :enfadat

Res... demà hem de fer corbes decents... les indecents les deixem per d´aquia un parell de setmanes.

Bona nit .

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dg. jul. 01, 2012 4:09 pm

Hola a tothom,

En "Prony" ja es a casa, la resta de companys, de camí.

La moto de la Eva, com tots ja sabeu, una cosa fora de sèrie, moltes felicitats. A Les Lloses no he estat capaç de seguir-la.

M'ha fet pena la gallina.

Jordi "Prony" :ban :ban
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 01, 2012 6:59 pm

Soc a casa i.... avui no he fet CAP FOTO..

Estic morta de fred.

Vaig a la banyera i al vespre ... més....

Per cert, Jordi, què li has fet a la gallina ???? L´has deixat ben atontada.. :mrgreen: :mrgreen:

I quanta aigua que hem trobat.... .... :enfadat :enfadat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 01, 2012 7:39 pm

[quote user="Eva" post="205605"]Soc a casa i.... avui no he fet CAP FOTO..

Estic morta de fred.

Per cert, Jordi, què li has fet a la gallina ???? L´has deixat ben atontada.. :mrgreen: :mrgreen:

I quanta aigua que hem trobat.... .... :enfadat :enfadat[/quote]

:eyes :eyes :eyes
ImatgeImatgeImatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dg. jul. 01, 2012 7:48 pm

Un altre que ha arribat de fer el bateig de la KGT de l'Eva !!!

Després d'una bona dutxa d'aigua calenta ja m'he refet, ja que he arribat pelat de fred ... es el que te oblidar-se l'equip d'aigua :wall i portar no més traje d'estiu :martell ... tot i que algun que altre invent hem fet per evitar mullar-nos :mrgreen: ... quina d'aigua que ha caigut a La Bassella !!! :shock:

Espero que la gaudeixis molts Km's !!! :cerv

Salut !!! ;)

PD: Segur que no hi cap foto :roll:
Gas a la burra!!!

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dg. jul. 01, 2012 7:55 pm

Puc donar fer de que xiula molt fina la nova joguina de l'Eva. M'ha tocat anar al darrera desde Ripoll a Berga per les Lloses i de ben segur que les mans fan molt, pero tot i aparentar una moto grossa, serpenteijaba molt seguida les les Lloses. Jo desde al darrera, a trosos, gaudint de la musica...

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. jul. 01, 2012 8:10 pm

[quote user="STELVIO 00" post="205611"][quote user="Eva" post="205605"]Soc a casa i.... avui no he fet CAP FOTO..

Estic morta de fred.

:eyes :eyes :eyes[/quote]

Va, va, que coneixent-los segur que n'han tirat alguna :D

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 01, 2012 8:42 pm

[quote user="Ramon" post="205622"][quote user="STELVIO 00" post="205611"][quote user="Eva" post="205605"]Soc a casa i.... avui no he fet CAP FOTO..

Estic morta de fred.

:eyes :eyes :eyes[/quote]

Va, va, que coneixent-los segur que n'han tirat alguna :D[/quote]

Oi que si ? Ens volen tenir en un "vivosinvivirenmí" i després ...... Sorpresa!!! :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Entrada Autor: CarToni » dg. jul. 01, 2012 8:54 pm

[quote user="CarlesOsonaGS" post="205614"]Puc donar fer de que xiula molt fina la nova joguina de l'Eva. M'ha tocat anar al darrera desde Ripoll a Berga per les Lloses i de ben segur que les mans fan molt, pero tot i aparentar una moto grossa, serpenteijaba molt seguida les les Lloses. Jo desde al darrera, a trosos, gaudint de la musica...[/quote]

Tens raò,semblava que fòs una moto mes petita,per la facilitat com empalmava les corbes...i que bè
que la portes Eva !!....i dius que necessitaràs kms. per fer-te a ella ??? :shock: :shock:

Felicitats !! :form :form

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dg. jul. 01, 2012 9:13 pm

I mira que ho vaig advertir :enfaduu :enfaduu :enfadat "Impermeables i Pin-lock ajustat" Doncs "com si sentissin ploure" (i mai millor dit) Per cert, jo pensava que quan pedregava feia pupa i no ha estat així.
Imatge

Imatge

Imatge
Jo ja veia que la moto "tirava" cap un costat.

Imatge

Imatge

Pel que fa al "asuntu" equipament per la pluja i com bé deia el mestre i pensador japonès del segle III, tukulo sekaga.

La qualitat i quantitat de protecció front la pluja i d'altres meteors es proporcional a la distancia entre la fàbrica de la teva moto i la capital de l'Imperi Nipó.

On deu ser la gallina? Pobreta gallina, qui mal rato deu estar passant a hores d'ara.... :tremolant :tremolant
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 9:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 01, 2012 9:46 pm

Veig que us heu mullat i tot. Una bona estrena, si no es mulla, malament.

I es pot saber que heu fet amb la gallina???? :shock:

Avui no dormo. :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. jul. 01, 2012 10:08 pm

Molt bones les imatges, Jordi.

Gràcies per penjar-les.

Tornant a la sortida d´avui.... malgrat els pronòstics mes pessimistes , a les 7 del matí ens hem trobat a la República amb en Jesús.
Per grata sorpresa meva, hem trobat en Joan que ens ha vingut a saludar i a escoltar el soroll de la K.
Gràcies Joan per la teva visita, m´ha fet molta il.lussió tornat-te a veure.

ANUNCI IMPORTANT .- A TOTA PERSONA QUE POGUI ESTAR INTERESSADA EN COMPRA LA K1600... NO LA PROVEU... SERÀ PERJUDICIAL PER LA VOSTRE SALUT ECONÒMICA...

A les 7:15 amb en Jesús hem fet vía cap a Ripoll.
Bona carretera, bona música, bon road leader... mai m´habia semblat que Ripoll estés tant a prop :mrgreen: :mrgreen:

No hem pas sigut els primers en arribar al punt de trobada: Prony i Cartoni ja ens esperaven ....

Tots quatre ens hem entaulat en un bar al costat del Monestir de Ripoll.
Per sorpresa, com no podia ésser d´unaltre manera , ha vingut en Pasqual ( ja saps que m´agrada que vinguis, malgrat siguis molt i molt car de veure ), en CarlesOsonaGS que marxa ja mateix cap a Els Alps i tot seguit L´Ernest ( crosrunner).

Els bocates de truita calents ( gràcies a n´en Jesús ) eran boníssims, cafès amb llet a dojo i... com no.... en Pasqual en 2 segons ha tombat la ruta d´en Jesús :mrgreen: .

Amb l´estrena de la moto la meva pretensió eran carreteres amples amb poques corbes.... res... a tutti pleni.... Jo es que ja no sé perquè em lio amb les sortides, si al final acabem fent corbes i més corbes...

Sembla mentida , crec que m´adaptaré bastant bé a aquesta moto. Té una gran avantatge: és molt baixeta i desavantatge: és massa llarga.

Tal i com ha dit l´Ernest: Hauré de tenir TOOTS els deures fets al entrar a corbe.
La gs et permet rectificacions, frenades.... aquesta no.
La gs si no acabes d´entrar a corbe, amb un cop de cul l´adreçes... aquesta ... ni harta.
Malgrat aixó.... crec que m´acabarà agradant molt i molt.

En Pasqual, Cartoni i CarlesOsonaGS ens han abandonat al arribar a Berga. A tots tres els vull donar les gracies per acompanyar-nos una estoneta.

Bueno.... teniem que anar a Sort..... (ufff).res ...´més corbes .....prop de Basella i a la benzinera on hi ha el Museo de la Moto ens ha diluviat, però diluviat de debó...

En Jesús ha quedat xop, xop de veritat.
Total que hem decidit parar si o sí a les 11:30 i fins pràcticament les 15:00 no hem sortit.
Pluja , pluja i més pluja.... cortines d´aigua..... i el nostre equip`bastant deficient.

Al final hem decidit forrar-nos amb bosses de plàstic, serem com pitufos mariachis....

Era o sortir o sortir...

Accidents i molta aigua fins arribar al Eix.

En Prony ens ha deixat a Manresa i nosaltres hem continuat cap a Girona.

Per cert, amb aquesta moto i la jaqueta groga fins i tot hi han conductors que em donen pas. :tremolant :tremolant potser es pensen que soc un mosso d´escuadra ???=!!! :mrgreen: :mrgreen:

Bueno, a tots els que heu compartit aquesta estrena de moto amb mi, moltes i moltes gràcies.

Per cert, el numero de loteria suposo que m´escapare i l´aniré a buscar auqesta setmana, sinó els demanaré per internet.
No patiu que si ens ha de tocar... ens tocarà igual ;) :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 10:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”