i hem enfilat cap a Navas ,en un principi anavem a anar fins a Berga directes pero venint la Nuria m’ha fet por que s’aburris o que li sabes a poc :mrgreen: ,de Navas cap a Prats de Lluçanes i d’alla cap a berga per Sta Maria de Lluça,

estara tallada per un Rallye

aquesta carretera ja la vaig fer un cop i es divertidísima,pasant per Alpens

......de Berga per coll de Jou cap a la vall de Lord i esmorçar a Sant Llorenç de Morunys,aquesta si que no l’havia fet i m’ha agradat molt

Un cop alla al bar ``el jardi´´ esmorçar un bon entrepa per agafar forçes ja que encara ens quedava un bon tros.

Aquí el company Miquel ens ha deixat que tenia feina a fer i hem continuat cap a Coll de Nargo per Cambrils,ens hem creuat amb tot tipus d’animals,vacas,cabras,ovelles i el que no havia vist mai sortint d’una curva :dos cervols que quan ens han vist han fet un salt i han desaparegut al bosc.
Un cop a Coll de Nargo cap a a Tremp per coll de Boixols,on hem parat a fer unes fotos i a veure el paissatge que es espactacular,aquesta carretera tampoc l’havia fet mai o sigui que un altre feta.

En arrivar a la carretera principal hem enfilat cap a Tremp per un error meu d’apreciacio en el planol :oops: i despres de posar benzina hem tornat enrera fins a Pons on hem dinat a la Fonda,on despres de dinar a alguna ja li ha canviat la cara... o no........ que jo nomes li conec aquesta.

Despres de dinar ja cap a casa......pero es clar no per l’eix que si no la Nuria,s’ens avorreix i per Calaf fins a Manresa per Fonollosa o sigui la carretera antiga on es veien alguns punts cremats i ja el FINSDESPRES i cadascu cap a casa seva.
Un dia molt divertit que no m’importara repetir.
p.d. NURIA,MAXIM,MIQUEL gracies per acompanyaer-me en aquesta GT.