PETITACRONICA Dilluns GT

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

PETITACRONICA Dilluns GT

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 02, 2012 10:12 pm

Dons tal i com vem programar el dia a començat a les 8 al ´´lleo`` ens hem preparat despres de fer les presentacions,encara que alguns ja estavan presentats :cerv

Imatge

Imatge

i hem enfilat cap a Navas ,en un principi anavem a anar fins a Berga directes pero venint la Nuria m’ha fet por que s’aburris o que li sabes a poc :mrgreen: ,de Navas cap a Prats de Lluçanes i d’alla cap a berga per Sta Maria de Lluça,

Imatge

Imatge

estara tallada per un Rallye

Imatge

aquesta carretera ja la vaig fer un cop i es divertidísima,pasant per Alpens

Imatge

......de Berga per coll de Jou cap a la vall de Lord i esmorçar a Sant Llorenç de Morunys,aquesta si que no l’havia fet i m’ha agradat molt :cool: .

Imatge

Imatge

Un cop alla al bar ``el jardi´´ esmorçar un bon entrepa per agafar forçes ja que encara ens quedava un bon tros.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aquí el company Miquel ens ha deixat que tenia feina a fer i hem continuat cap a Coll de Nargo per Cambrils,ens hem creuat amb tot tipus d’animals,vacas,cabras,ovelles i el que no havia vist mai sortint d’una curva :dos cervols que quan ens han vist han fet un salt i han desaparegut al bosc.
Un cop a Coll de Nargo cap a a Tremp per coll de Boixols,on hem parat a fer unes fotos i a veure el paissatge que es espactacular,aquesta carretera tampoc l’havia fet mai o sigui que un altre feta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En arrivar a la carretera principal hem enfilat cap a Tremp per un error meu d’apreciacio en el planol :oops: i despres de posar benzina hem tornat enrera fins a Pons on hem dinat a la Fonda,on despres de dinar a alguna ja li ha canviat la cara... o no........ que jo nomes li conec aquesta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Despres de dinar ja cap a casa......pero es clar no per l’eix que si no la Nuria,s’ens avorreix i per Calaf fins a Manresa per Fonollosa o sigui la carretera antiga on es veien alguns punts cremats i ja el FINSDESPRES i cadascu cap a casa seva.
Un dia molt divertit que no m’importara repetir.
p.d. NURIA,MAXIM,MIQUEL gracies per acompanyaer-me en aquesta GT.
Imatge

CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: PETITACRONICA Dilluns GT

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dl. jul. 02, 2012 10:21 pm

Quin dia mes bo heu agafat, despres de la pluja l'aire debia estar molt net no? Bona visibilitat i bones vistes al Boumort.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. jul. 02, 2012 10:38 pm

Ostres quina sortida més xula i quantes motos bavareses....segur que la Nuria s'ha aburrit molt ;)

M'he quedat amb un dubte, el top que porta en Kpeps es el de la 800 oi? només es diferencien amb la tapa i amb el preu o les subjeccions també son diferents?

salut i merci per fer-no dentetes :cool:

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 02, 2012 10:46 pm

Molt xula aquesta GT.
No os heu mullat gens, oi ???

Gracies per compartir ruta i fotos .

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. jul. 02, 2012 10:55 pm

Llastima que no he pogut venir, veig que ha estat un dia complert, amb bona ruta i bonas fotos.
ImatgeImatgeImatge

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dl. jul. 02, 2012 11:45 pm

Caram Pep, com t'ho has currat, primer la ruta i ara la crònica :bow

La veritat és que ha estat un dia rodó ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 02, 2012 11:53 pm

Uauuuuuu! :eyes

Veig que estem actius aquests últims dies!!!

Genial!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 03, 2012 10:24 am

[quote user="650X" post="205789"] el top que porta en Kpeps es el de la 800 oi? només es diferencien amb la tapa i amb el preu o les subjeccions també son diferents?
[/quote]

el top es el mateix nomes canvia la tapa,aquest diguem que es reciclat :mrgreen: de 3 esparracats, s'en ha fet un :cool: el preu es el mateix i els forats on va posat no canvien,lo que canvia es el soport d'una moto a l'altre ;) ;)

[quote user="Eva" post="205796"]Molt xula aquesta GT.
No os heu mullat gens, oi ???
Gracies per compartir ruta i fotos .[/quote]
[quote user="CarlesOsonaGS" post="205786"]Quin dia mes bo heu agafat, despres de la pluja l'aire debia estar molt net no? Bona visibilitat i bones vistes al Boumort.[/quote]

el dia a començat ennubolat pero ha acavat radiant,a moments fresqueta pero si que es respirava pureça,al ser molts km's (per lo menys per mi) que ademes obliguen a fer feina ,amb molta calor,no se jo...................
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. jul. 03, 2012 11:22 am

Bona sortida Kpeps !
Encara que el dia fos fresquet, moltes d'aquestes carreteres son força ombrívoles i molt agraïdes de fer ;)
... i encara que hagués fet calor, cap problema home, la calor emprenya quan estàs treballant, si fas festa ja no molesta tant. :D

Merci per avisar que dissabte 7 de juliol tanquen la carretera de Costa dels Gats per que fan el Ral·li Osona.

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 03, 2012 11:48 am

Bona ruta!
Gracies per compartir-la
i felicitats per l´estrena!
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 03, 2012 11:53 am

Jo no sé com us ho feu que enxampeu el dia perfecte per rodar. :lol:

I què, què, vas millor amb la GS que amb la K? :shock: L'esquena t'ho agraeix?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 03, 2012 11:57 am

[quote user="Randy-650" post="205846"]Jo no sé com us ho feu que enxampeu el dia perfecte per rodar. :lol:

I què, què, vas millor amb la GS que amb la K? :shock: L'esquena t'ho agraeix?[/quote]

Segur que si !!!!

Quan has vist al Kpeps fent una GT ??? :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. jul. 03, 2012 1:23 pm

Ostres !!!! ahir aburrit a le feina sento motors Boxers, miro cap a la carretera i veig una GS vermella, una Blava i una hornet travessant Calaf, torno a mirar la pantalla del ordinador i penso "quina enveja" ...... No comment :crys

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. jul. 03, 2012 1:36 pm

[quote user="Ride" post="205864"]Ostres !!!! ahir aburrit a le feina sento motors Boxers, miro cap a la carretera i veig una GS vermella, una Blava i una hornet travessant Calaf, torno a mirar la pantalla del ordinador i penso "quina enveja" ...... No comment :crys[/quote]

Aixo es telepatia ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 03, 2012 5:02 pm

[quote user="STELVIO 00" post="205850"][quote user="Randy-650" post="205846"]Jo no sé com us ho feu que enxampeu el dia perfecte per rodar. :lol:

I què, què, vas millor amb la GS que amb la K? :shock: L'esquena t'ho agraeix?[/quote]

Segur que si !!!!

Quan has vist al Kpeps fent una GT ??? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

vaja parell de dos :mrgreen: :mrgreen: la veritat Randy es que l'esquena que jo pensava que al anar recte aniria fatal,tot al contrari i els hombros que sempre acavava fet pols res de res,i els genolls ara molt mes relaxats i quan vull em poso de peu que semblo un pilot del Dakar,jajjajajajaaa,nomes dir que la Nuria va fer una broma de tornar per on haviam vingut mentre dinavem a Pons i vaig pensar :roll: :roll: no ho repeteixissssss :twisted: :twisted: al que no m'acostumo es al canvi de marxas,en curves molt reviradas entro massa llarg ja que em sap greu reduir a sac i sort que la Gs o perdona casi tot,aquesta moto no la he pasat de 120 ni acavat el rodatge ja que no li veig la gracia de fer-ho,en canvi la K sortia de curva i li fotia unas accelerades que em tornavan boig en canvi aquesta disfruto mirant el cilindre tombant ,son diferents al 100 * 100 ni millors ni pitjors :roll: :roll: en definitiva estic molt verd i haig de canviar conceptes que ara son nous.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 03, 2012 7:06 pm

[quote user="Kpeps" post="205908"]

[marquee direction=rigth]......ImatgeImatgeImatge.....[/marquee]

........al que no m'acostumo es al canvi de marxas,en curves molt reviradas entro massa llarg ja que em sap greu reduir a sac i sort que la Gs o perdona casi tot.......

[marquee direction=right]......ImatgeImatgeImatge......[/marquee]

[/quote]

Imatge

No. Ara en serio....

Explica-ho millor, vaaaaaa.

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2365
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. jul. 07, 2012 8:07 am

[quote user="Kpeps" post="205783"]

estara tallada per un Rallye

Imatge

[/quote]

Ara ho entenc, el diumenge vaig fer aquesta carretera, i portava al davant un peugeot i un seat, i no tenia pebrots de passar-los, com anaven els tius :tremolant :tremolant :tremolant , segur que estaven preparant el tram, vaig parar al mateix lloc que vosaltres, cruïlla amb la carretera de les lloses, per descansar i deixar d´olorar a pneumàtic cremat, no l´havia fet mai tant ràpid aquesta carretera :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gracies per la crònica
Imatge Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”