[quote user="Randy-650" post="206950"]Al Silvestre aquest no l'entenc, la veritat. Si té tanta repercusió mediàtica i aconsegueix tants espònsors és perquè des del primer dia ha abusat de la tecnologia 2.0.
Per això el vaig esborrar del Facebook i ja no miro ni que fa: que si 'ayer meé bajo un pino' i que 'me crucé el
Desierto de Atacama de una tirada' i coses di reses vaig arribar a la conclusió que es creu superior a tothom.

[/quote]
Bones!!!
Discrepo lleugerament... no negaré que ultimament ha estat viatjant de cara a la galeria, però no oblidem pas que aquest senyor ja viatjava pel seu aire i molt més lluny del que molts arribarem, sense publicitar-ho a cap foro ni a cap web. Aquesta discussió de Viatger 2.0 ja va tenir el seu post, i la veritat és que va esdevenir un coloqui d'allò més entretingut (i suposo que també en d'altres forums)... i al final crec que ell mateix ha arribat a la conclusió del que molts ja deiem, haver de ser esclau de les noves tecnologies mentres estas fent el viatge de la teva vida, perd bona part de l'objectiu del viatge en si...
Totalment respectable el que dedica part de la jornada en preocupar-se de mostrar-ho als demés, per la meva part prefereixo gaudir el moment.
I amb això no vull dir que estigui en contra de les noves tecnologies, al contrari, ens permeten estar connectar amb la resta del món en tot moment. I a vegades ens pot treure d'un embolic al mig del desert, en cas d'accident amb connexió via satèl·lit, informar de l'estat a la familia, etc... ara pots enviar un mail cada dia, i no com fa 20 anys (i menys), que en cas de marxar de casa potser s'estaven setmanes sense cap mena de senyal de vida.
Fins aviat!