Viatges 2.0

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Viatges 2.0

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 6:11 pm

Derrerament han sortit diferents comentaris sobre la manera de fer els viatges. A la TGVC ja em vem parlar de tot aixó i en Pasqual es un dels interesats amb el tema.

Doncs fa uns minuts un dels viatgers més mediatics acaba de penjar aquest escrit al Fazebú

MIQUEL SILVESTRE

Recupero la foto que mejor retrata lo que soy y lo que quiero volver a hacer. Por si quedaba alguna duda os lo aclaro: a partir de hoy comienza lo que me queda de vida. Que le den por saco a los "me gusta" y a las 1000 reproducciones. Los vídeos los haré cuando me apetezca y los que me quieran publicar, que lo hagan, pero hasta aquí llegó la urgencia por el aplauso. Más mirar el Ararat y menos gilipolleces.

Imatge

Sembla que finalment s´adonat del esclavisme que representa aquesta manera de viatjar
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 6:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Viatges 2.0

Entrada Autor: Gearbox » dc. jul. 11, 2012 6:16 pm

:cerv Per fí algú comprén perque jo no penjo gaires fotos... tot i que en faig forces !!! :mrgreen:

Edito:
[quote user="MIQUEL SILVESTRE" post="206926"] ... a partir de hoy comienza lo que me queda de vida. [/quote]

Com m'agrada aquesta frase !!! :bow
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 6:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 6:34 pm

[quote user="Gearbox" post="206927"]:cerv Per fí algú comprén perque jo no penjo gaires fotos... tot i que en faig forces !!! :mrgreen:

Edito:
[quote user="MIQUEL SILVESTRE" post="206926"] ... a partir de hoy comienza lo que me queda de vida. [/quote]

Com m'agrada aquesta frase !!! :bow[/quote]

Que bé que t´ha vingut aquest post :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 11, 2012 8:00 pm

Al Silvestre aquest no l'entenc, la veritat. Si té tanta repercusió mediàtica i aconsegueix tants espònsors és perquè des del primer dia ha abusat de la tecnologia 2.0.

Per això el vaig esborrar del Facebook i ja no miro ni que fa: que si 'ayer meé bajo un pino' i que 'me crucé el
Desierto de Atacama de una tirada' i coses di reses vaig arribar a la conclusió que es creu superior a tothom. :cry:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. jul. 11, 2012 8:08 pm

[quote user="Randy-650" post="206950"]Al Silvestre aquest no l'entenc, la veritat. Si té tanta repercusió mediàtica i aconsegueix tants espònsors és perquè des del primer dia ha abusat de la tecnologia 2.0.

Per això el vaig esborrar del Facebook i ja no miro ni que fa: que si 'ayer meé bajo un pino' i que 'me crucé el
Desierto de Atacama de una tirada' i coses di reses vaig arribar a la conclusió que es creu superior a tothom. :cry:[/quote]

Jo al principi el seguia però em va arribar a avorrir, estic saturat de tots els que ens explican minut a minut el que fan, m´agrada llegir croniques amb calma i amb el viatge acabat, ho trobo més sintetitzat tot. I no em parlem si soc jo el que faig el viatge, no m´agrada aquest esclavisme de conectarme a diari per explicar que faig, altre cosa es al tornar i fer ho amb calma............................ i no sempre :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. jul. 11, 2012 8:49 pm

[quote user="Randy-650" post="206950"]Al Silvestre aquest no l'entenc, la veritat. Si té tanta repercusió mediàtica i aconsegueix tants espònsors és perquè des del primer dia ha abusat de la tecnologia 2.0.

Desierto de Atacama de una tirada' i coses di reses vaig arribar a la conclusió que es creu superior a tothom. :cry:[/quote]

Bones!!!

Discrepo lleugerament... no negaré que ultimament ha estat viatjant de cara a la galeria, però no oblidem pas que aquest senyor ja viatjava pel seu aire i molt més lluny del que molts arribarem, sense publicitar-ho a cap foro ni a cap web. Aquesta discussió de Viatger 2.0 ja va tenir el seu post, i la veritat és que va esdevenir un coloqui d'allò més entretingut (i suposo que també en d'altres forums)... i al final crec que ell mateix ha arribat a la conclusió del que molts ja deiem, haver de ser esclau de les noves tecnologies mentres estas fent el viatge de la teva vida, perd bona part de l'objectiu del viatge en si...

Totalment respectable el que dedica part de la jornada en preocupar-se de mostrar-ho als demés, per la meva part prefereixo gaudir el moment.

I amb això no vull dir que estigui en contra de les noves tecnologies, al contrari, ens permeten estar connectar amb la resta del món en tot moment. I a vegades ens pot treure d'un embolic al mig del desert, en cas d'accident amb connexió via satèl·lit, informar de l'estat a la familia, etc... ara pots enviar un mail cada dia, i no com fa 20 anys (i menys), que en cas de marxar de casa potser s'estaven setmanes sense cap mena de senyal de vida.

Fins aviat!
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. jul. 11, 2012 9:57 pm

Això del Viatger 2.0 està caducat...

Aviat arribarà el Viatger 3.0!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 11, 2012 10:13 pm

[quote user="CMB" post="206967"]Això del Viatger 2.0 està caducat...

Aviat arribarà el Viatger 3.0![/quote]
Des de casa i fent fotos amb l´Street View?
Ex ...moltes coses

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. jul. 11, 2012 10:29 pm

[quote user="Steelman" post="206970"][quote user="CMB" post="206967"]Això del Viatger 2.0 està caducat...

Aviat arribarà el Viatger 3.0![/quote]
Des de casa i fent fotos amb l´Street View?[/quote]

Aproximadament si!

Tot tendeix a virtualitzar-se.
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dc. jul. 11, 2012 10:33 pm

Jo mes aviat entenc....

Que fins ara, per poder fer el "seu" viatge ha necesitat dels patrocinadors, per tal d'arrodonir el presupost.

Per aixó el fet de explicar-ho tot en directe, per tal de tornar l'inversió dels sponsors en forma de publicitat.

Suposo que ara ja deu de tenir els numeros mes o menys quadrats i ja no te la necesitat de fer publicitat.

I ara vol viatjar a seu rollo...

Aquesta es la meva opinió.
Rodar en moto es lo meu

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 11, 2012 10:47 pm

[quote user="Danielot" post="206973"]
Suposo que ara ja deu de tenir els numeros mes o menys quadrats i ja no te la necesitat de fer publicitat.
[/quote]
Podria ser...
fa un parell de dies comentava que posava el últim joc de rodes que li havien patrocinat
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. jul. 11, 2012 10:51 pm

Crec que tothom ja sap la meva opnió sobre el viatger 2.0 (el 3.0 ja em sembla limitat per els més aventurers del geriatric)

Del tema Silvestre.... tot i que fa temps que no el segueixo, em mereix molt de respecte com a viatger i com a comunicador.

La psicosis maníaco depresiva se caracteriza por las irregularidades del estado de ánimo, que se presentan como una alternancia entre la agitación maníaca (o exaltación) y los estados melancólicos (tristeza y depresión)

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. jul. 11, 2012 11:16 pm

[quote user="Gearbox" post="206927"]:cerv Per fí algú comprén perque jo no penjo gaires fotos... tot i que en faig forces !!! :mrgreen:

Edito:

Com m'agrada aquesta frase !!! :bow[/quote]

"A partir de mañana empezaré a vivir una vida más sana.
Es decir que mañana empezaré a rodar por mejores caminos.
El tabaco mejor y también por qué no las mejores manzanas
la mejor diversión y en la mesa mejor, el mejor de los vinos"
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 11, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 12, 2012 7:12 am

[quote user="Danielot" post="206973"]Jo mes aviat entenc....

Que fins ara, per poder fer el "seu" viatge ha necesitat dels patrocinadors, per tal d'arrodonir el presupost.

Per aixó el fet de explicar-ho tot en directe, per tal de tornar l'inversió dels sponsors en forma de publicitat.

I ara vol viatjar a seu rollo...

Aquesta es la meva opinió.[/quote]

Segurament sigui aixis, però el tema a debatre per mí es si el viatge 2.0 el fas per qué t´agrada o per necesitat/compensació economica.
Per mí el Miquel Silvestre no es un mal comunicador, a diferencia d´altres que fan el mateix,i tot i aixis em va avorrir, el llegeixo esporadicament i fins ara semblava que ell ho feia per devoció i finalment es demostra que no es aixis, tenia unes obligacions que complir, ell mateix diu que la unica empresa que no l´hi demanava res era BDO, el reste tenian peatge.

La pregunta es: Si no tens cap obligacio amb patrocinadors, faries el viatge 2.0 conectat diariament i explicant el que fas ? En el meu cas la resposta es clara, NO , es més, segons "la compensació", TAMPOC :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 7:14 am, en total s’ha editat 4 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 12, 2012 9:41 am

salvant las distancies es clar,aixo sembla una mica com aquells actors que surten a la tele dient ''hay una mano negra que me veta'' aquest home el qual nomes en parleu o el segueiu uns quants,de tant en tant veig que diu ''lo dejo'' deixant anar unas frase de lo mes curioses i veus per el arte de birlibirloque ja s'en parla,realment es un crack :mrgreen:
Imatge

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dj. jul. 12, 2012 9:55 pm

"Les van a dar mucho por saco a los patrocinios (salvo al de BDO, por su fidelidad y la total ausencia de exigencias)"
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. jul. 12, 2012 10:18 pm

Doncs ja era hora que fes aquest pas !

No el conec de res, només de una presentació d'un seu llibre a Barna (i posterior signatura), em sembla un tio genial i que fa coses que a molts ja ens agradaria fer, tot i que a vegades el trobo mooooolt pesat.

Aquest sistema d'haver d'enviar fotos, cròniques i videos per obligació mentre practiques un cosa que t'agrada, això és converteix en feina i no crec que sigui bo barrejar l'oci amb el negoci, vaja a mi no m'ho sembla.
Em recorda el que un meu amic muntanyenc en diu «putes de muntanya», et vens per que un altre s'ho passi bé :roll:

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 12, 2012 10:25 pm

[quote user="Ramon" post="207058"]Doncs ja era hora que fes aquest pas !

No el conec de res, només de una presentació d'un seu llibre a Barna (i posterior signatura), em sembla un tio genial i que fa coses que a molts ja ens agradaria fer, tot i que a vegades el trobo mooooolt pesat.

Aquest sistema d'haver d'enviar fotos, cròniques i videos per obligació mentre practiques un cosa que t'agrada, això és converteix en feina i no crec que sigui bo barrejar l'oci amb el negoci, vaja a mi no m'ho sembla.
Em recorda el que un meu amic muntanyenc en diu «putes de muntanya», et vens per que un altre s'ho passi bé :roll:[/quote]

Estem en el mateix cas i ho veig igual que tú. Com he dit abans , altre cosa es un cop has tornat, escriure una cronica i penjar unas fotos, pero aquesta dependencia....... :tremolant :tremolant
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 12, 2012 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dj. jul. 12, 2012 11:32 pm

"Les van a dar mucho por saco a los patrocinios (salvo al de BDO, por su fidelidad y la total ausencia de exigencias)"

Aixó li tindré que dir al meu cap de la feina... Paga'm el sou pero no m'exigeixis res a canvi :eyes
Rodar en moto es lo meu

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dv. jul. 13, 2012 12:29 am

citando a Ted Simon (Los Viajes de Jupiter): " Por muy buena que sea la red,nunca podra sustituir al contacto humano y , lo peor, es que puede producir una huida de la realidad con riesgo de convertirse en paranoia. La tecnologia moderna ha entrado en la cultura y puede separarnos de lo que es realmente importante. Como animales humanos que somos necesitamos salir al mundo y sentirlo, olerlo, pensar como el , aprender lo bueno que es y sentirnos felices "

Crec que en Miquel ultimament estaba molt paranoic , no se si era per el tema dels videos o que , lo unic que se es que s'havia ficat el solet en tot aixo i el solet sortira de tot, al menys aixo espero
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Respon

Torna a “General”