Crosstourer, Explorer, 1200GS ???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Crosstourer, Explorer, 1200GS ???

Entrada Autor: 650X » dg. jul. 15, 2012 7:53 pm

Imatge
:shock: :shock:
...

Paquet explorer?...pà qué?? es com posar rodes de tacs a una R1... es 100% asfàltica. No vull dir que no sigui una gran moto, però després de provar-la en versió manual, no la canviaria per la meva. El motor estira amb una linealitat que avorreix, no notes cap diferència tan si va a 2.500 o a 8.000 estira sempre (molt) però al meu gust massa igual.
Al meu parer (excepte per la posició de conducció) per una carretera de revolts tancats i amb el ferm des-igual, la crosstourer no aporta cap ventatge sobre la VFR, ja que les suspencions son de carretera i la moto no es molt agil en aquestes condicions, segurament per fer carretera ràpida deu anar millor.

A mi la honda es la que menys en convenç de les 3...tot i no haver provat la Triumph ja coloco la honda en una virtual 3era posició, a més es carííííííííísima...... per lo pelada que va.

Salut

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dg. jul. 15, 2012 10:31 pm

No hi estic d'acord Enric:

http://vimeo.com/43237435#at=0

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. jul. 15, 2012 11:13 pm

[quote user="Fjodor" post="207006"]Si vols emocions fortes ja saps el que has de fer...
Si vols ser correcte i sense estridències també ho saps...
I si vols ser un més, també...

(Pela aquest préssec...) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Molt subtil ... no es pot dir més amb tant poques paraules !!! :twisted:

Avui he coincidit amb en Carles ... i està més liat que l'espardenya d'un romà !!!

Prova la ST1200 ... fes-me cas !!! :twisted:

Imatge

Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2012 11:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dg. jul. 15, 2012 11:47 pm

[quote user="650X" post="207436"]Imatge
:shock: :shock:
...

Paquet explorer?...pà qué?? es com posar rodes de tacs a una R1... es 100% asfàltica. No vull dir que no sigui una gran moto, però després de provar-la en versió manual, no la canviaria per la meva. El motor estira amb una linealitat que avorreix, no notes cap diferència tan si va a 2.500 o a 8.000 estira sempre (molt) però al meu gust massa igual.
Al meu parer (excepte per la posició de conducció) per una carretera de revolts tancats i amb el ferm des-igual, la crosstourer no aporta cap ventatge sobre la VFR, ja que les suspencions son de carretera i la moto no es molt agil en aquestes condicions, segurament per fer carretera ràpida deu anar millor.

A mi la honda es la que menys en convenç de les 3...tot i no haver provat la Triumph ja coloco la honda en una virtual 3era posició, a més es carííííííííísima...... per lo pelada que va.

Salut[/quote]

El que li pasa a l'Enric és que encara està molt enamorat de la 1200GS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

A mi ja m'ha pasat de la 800GS i per sort la puc tornar o vendre-la i no s'em partirà el cor! :cool: (bé una mica si, han sigut molt bons records fent ruta per asfalt i muntanya i a més m'ha permès coneixer a moltes persones excel·lents)

Aquest nou sistema PLXR sembla molt útil i pràctic.

N'hi ha prou de ver mitja volta amb una clau especial de Givi i ja es pot desmuntar el soport.

Xavier mira, sembla fàcil, no? [youtube]WvH5tchsOCQ[/youtube]
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 15, 2012 11:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. jul. 16, 2012 11:02 am

[quote user="Cuco" post="207448"]No hi estic d'acord Enric:

http://vimeo.com/43237435#at=0[/quote]

no entenc què vols dir amb el video...
[youtube]P9Mcz9cttW4[/youtube]

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 16, 2012 3:45 pm

[quote user="650X" post="207481"][quote user="Cuco" post="207448"]No hi estic d'acord Enric:

[youtube]P9Mcz9cttW4[/youtube][/quote]

Brutal aquest video... Per no dir una altra cosa.

S'ha de ser notes, però!

Quan la posi a la venda, posarà: "...moto que no ha circulat mai per circuits de velocitat..." jejejeje

Va més ràpid que alguns amb motos trail fent offroad. :cool:

Tampoc té desperdici la noia que l'acompanya amb la moto petita, va amb xancletes?

Salut

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dl. jul. 16, 2012 7:22 pm

[quote user="650X" post="207481"][quote user="Cuco" post="207448"]No hi estic d'acord Enric:

[/quote]

Noi, és evident. Tu has dit:
"Paquet explorer?...pà qué?? es com posar rodes de tacs a una R1... es 100% asfàltica. No vull dir que no sigui una gran moto, però després de provar-la en versió manual, no la canviaria per la meva. El motor estira amb una linealitat que avorreix, no notes cap diferència tan si va a 2.500 o a 8.000 estira sempre (molt) però al meu gust massa igual.
Al meu parer (excepte per la posició de conducció) per una carretera de revolts tancats i amb el ferm des-igual, la crosstourer no aporta cap ventatge sobre la VFR, ja que les suspencions son de carretera i la moto no es molt agil en aquestes condicions, segurament per fer carretera ràpida deu anar millor."

I jo, que la he provat per pistes, et dic que no hi estic d'acord amb dir que és 100% asfáltica i que no aporta cap millora en carreteres trencades respecte d'una VFR.

Evidentment és una maxitrail asfáltica, però no per això deixa de ser una trail, t´ho ben asseguro.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 16, 2012 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 16, 2012 8:34 pm

[quote user="Cuco" post="207522"][quote user="650X" post="207481"][quote user="Cuco" post="207448"]No hi estic d'acord Enric:

[/quote]

Noi, és evident. Tu has dit:
"Paquet explorer?...pà qué?? es com posar rodes de tacs a una R1... es 100% asfàltica. No vull dir que no sigui una gran moto, però després de provar-la en versió manual, no la canviaria per la meva. El motor estira amb una linealitat que avorreix, no notes cap diferència tan si va a 2.500 o a 8.000 estira sempre (molt) però al meu gust massa igual.
Al meu parer (excepte per la posició de conducció) per una carretera de revolts tancats i amb el ferm des-igual, la crosstourer no aporta cap ventatge sobre la VFR, ja que les suspencions son de carretera i la moto no es molt agil en aquestes condicions, segurament per fer carretera ràpida deu anar millor."

I jo, que la he provat per pistes, et dic que no hi estic d'acord amb dir que és 100% asfáltica i que no aporta cap millora en carreteres trencades respecte d'una VFR.

Evidentment és una maxitrail asfáltica, però no per això deixa de ser una trail, t´ho ben asseguro.[/quote]

Imatge

Uploaded with ImageShack.us

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dl. jul. 16, 2012 8:36 pm

Bé, tampoc cal ser tan exagerat... potser no es 100% asfaltica, però d'aqui a vendre-la com una moto amb caracter trail... doncs no ho sé. Aporta moltes millores en quan a electrònica, i el embragatge anti-rebot que funciona molt bé, però a l'hora de la veritat trobo que per donar-li un ús ruter gasta massa (8,3 de mitja marcava), les suspensions tot i treballar bé les vaig trobar molt dures i pensades per a donar més rendiment a altes velocitats, i carretera bona, cosa que la poca protecció aerodinamica no incita, els acabats sense ser dolents poden ser millors. En resum que i trobo algunes contradiccions, per lo que, vist a les alçades que estem i lo exigent que s'està posant el mercat no tenen gaire sentit si vols mantenir les vendes.

Tot i així en baixar de la moto vaig dir que si ara sempre més hagués d'anar amb aquesta moto segur que m'hi acabaria acostumant i potser amb el temps agradant. Però ara per ara no em sembla cap gran avanç respecte el resta de mercat com per fer-li la "ola"

Salut :cerv

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dl. jul. 16, 2012 10:33 pm

[quote user="Jesus GS" post="207460"][quote user="Fjodor" post="207006"]Si vols emocions fortes ja saps el que has de fer...
Si vols ser correcte i sense estridències també ho saps...
I si vols ser un més, també...

(Pela aquest préssec...) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Molt subtil ... no es pot dir més amb tant poques paraules !!! :twisted:

Avui he coincidit amb en Carles ... i està més liat que l'espardenya d'un romà !!!

Prova la ST1200 ... fes-me cas !!! :twisted:

Imatge

Salut !!! ;)[/quote]

Va, te fet cas i he anat de nou a Can Trafach... (Semblava que no hi havia crisis, han venut dos ciclomotors, entregat un, un que preguntava per una Fazer, un pare i fill per una scooter petita, un per una XTZ1200 (ah, era jo aquest), el telefon no parava) Jejejeje

Millor així, no?

Bé, doncs resulta que el diumenge estan de proves i tenen la ST de proves. Veurem

En tenien una de segona ma, amb un any i 8000 km d'un client que les canvia sovint. La veritat que estava bastant bé i el preu era de 10.500€. Com a extres portava un silenciador Remus, llums de boira i intermitents de led. També Maleta Givi.

La veritat que sonava bé, però la trobo la molt aparatosa de davant. El motor sonava a bicilindric pur i de gran cubicatge, però molt més fi que el boxer 1200. Similar al bi 800 de la GS.

El pes de posar-la vertical, l'he vist igual a les altres, Honda, Triumph, ...

Els acabats es noten 'diferents', es noten inferiors a BMW i Honda. Per exemple, un detall. Els punys calefectables encara porten una instal·lació poc integrada a la pinya...

Imatge

Trobo a faltar l'indicador de marxes i la temperatura del motor està al meteix lloc que la de l'aire i es veu una o l'altra. Amb la quantitat d'espai disponible que hi ha en aquest lloc de la moto, no poden fer un display gran i possar-hi tota la informació necessaria, clara i visible????

De totes maneres és una moto que s'ha de tenir en compte, per les bones valoracions que en fan de la possibilitat de fer una pista esporàdica i hipotètica amb la moto, per exemple, al Marroc?

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 17, 2012 8:28 am

Però tu... :D

parleu de trails i la més autèntica TRAIL no l'has anat ni a veure... ara n'hi ha una a l'aparador que enamora.

El demés... batedores... :D :D :D :D :D

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dt. jul. 17, 2012 9:23 am

[quote user="Fjodor" post="207569"]Però tu... :D

parleu de trails i la més autèntica TRAIL no l'has anat ni a veure... ara n'hi ha una a l'aparador que enamora.

El demés... batedores... :D :D :D :D :D[/quote]

Si que hi he anat si, però necessito una escala per pujar a sobre... jejejeje

Tenien la SMT exposada i una 990 de proves , però no me la va deixar provar i van perdre una bona oportunitat de venda, ho sento!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. jul. 17, 2012 9:34 am

Bé home! parlem de les motos, no de qui las ven... estan a altres llocs també. :lol:

No sé qui té una unitat de proves... vols que t'ho miri? :|

PD: pensa que a mi m'agrada més la R, que és més alta!!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2012 9:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 17, 2012 9:35 am

sens dubte per mi la primera opcio despres de la GS ,seria la Yamaha,la mes maca i equilibrada de totes,nomes i veig una pega,que de segona ma tenen mala venda,aquesta que t'han ofert a Can Trafach ,es un xollas per aquest preu temps i km'ss,no es queden la teva si fas fira ?
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2012 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 08, 2012 11:32 pm

Val nois,

com ja s'ha comentat en un altra post, ja m'ha arribat la moto i ja està matriculada i corrent per la carretera!

Tinc algunes fotos, però resulta que aqui no tinc cable USB per extreure-les, demà pel mati.

Les primeres sensacions són excel·lents! Això del DCT és una passada! :mrgreen: La 6a marxa s'hi posa de seguida i circules sovint a 2000 rpm!

Apa, Salut

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. ago. 08, 2012 11:44 pm

[quote user="CMB" post="209341"]Val nois,

com ja s'ha comentat en un altra post, ja m'ha arribat la moto i ja està matriculada i corrent per la carretera!

Tinc algunes fotos, però resulta que aqui no tinc cable USB per extreure-les, demà pel mati.

Les primeres sensacions són excel·lents! Això del DCT és una passada! :mrgreen: La 6a marxa s'hi posa de seguida i circules sovint a 2000 rpm!

Apa, Salut[/quote]

No pots ficar la targeta de la càmera directament a l'ordinador !!! :shock:

ENHORABONA !!! :cerv
Gas a la burra!!!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 08, 2012 11:48 pm

[quote user="Jesus GS" post="209344"][quote user="CMB" post="209341"]Val nois,

Apa, Salut[/quote]

No pots ficar la targeta de la càmera directament a l'ordinador !!! :shock:

ENHORABONA !!! :cerv[/quote]

No puc, és un Mac i no té slot disponible... :crys :crys :crys :crys

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. ago. 08, 2012 11:48 pm

Moltes Felicitats Carles.
Quan l'anem a remullar?

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 08, 2012 11:55 pm

[quote user="Pasqual" post="209347"]Moltes Felicitats Carles.
Quan l'anem a remullar?[/quote]

Jejejeje, ja ho saps!!!!

Vinga, qui vulgui hem quedat a les 6h de la tarda a l'Hostal Mallorquines.

Fariem unes cervesses, un volt en moto i si voleu sopar a la fresca.

Salut

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dj. ago. 09, 2012 12:02 am

[quote user="CMB" post="209341"]Val nois,

Apa, Salut[/quote]

Moltes felicitats per la nova adquicisio. A les jornades Honda Days la vaig provar.
La veritat es que vaig quedar molt satisfet. Explica les teves sensacions: frenada, traçada, motor, etc
Que la disfrutis molt !!!!!!!!!!v'ssss

Respon

Torna a “General”