Triar Una 'naked'

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Amotu
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Triar Una 'naked'

Entrada Autor: Amotu » dg. ago. 12, 2012 1:31 pm

De pillar-me una amotu seria una d'aquestes:

- Aprilia Shiver 750
- Ducati Monster 698
- Kawasaki Z750
- Yamaha ER-6n

Molt maques totes.

Imatge

Opinions?
Amotu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 12, 2012 9:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Triar Una 'naked'

Entrada Autor: Kpeps » dl. ago. 13, 2012 12:04 pm

qualsevol d'aquestes maquinas que anomenes et pot anar molt be,la Aprilia no la conec gaire pero te un disseny molt maco el motor es en V o sigui que ha de tenir molts baixos,tens servei post venda i recanvis sense problemes,de Ducati que dir,si la compres tindras una Ducati amb el que aixo vol dir,tambe la gaudiras i ara estan de promocio,la Z 750 ara te un preu bestial ja que suposso que surt el nou model,es una 4 cilindres mes que provada i amb molts accesoris per personalitzar-la,l'ultima no se si et refereixes a la Kawasaki ER 6N o a la Yamaha FZ 6 N lo mateix que amb las altres,es que valoris un bicilindric o un tetracilindric.....sort.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. ago. 13, 2012 1:10 pm

Jo et recomano obertament l'Aprilia. És una pota negra i tothom que la té en parla maravelles. Apart és una moto poc vista.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dl. ago. 13, 2012 1:57 pm

Per coneguts podria parlar de Aprilia, Yamaha, i la Kawa.
Consell abans de comprar: probar tots els models.
Pensant en el us que tens pensat fer-les utilitzar.
Sort en la triar i v'sssssssss

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. ago. 13, 2012 4:14 pm

Al darrer Motociclismo hi surt informació sobre l'Aprilia de segona mà. Segons recordo parla d'una electrònica bastant delicada. També hi ha una comparativa entre 3 nakeds bicilíndriques. Parlo de memòria, però em sembla que són la Ducati, la Gladius i la Hyosung. Guanya la Suzuki.

A mi la naked que m'agrada més i surt molt ben parada en totes les comparatives és una que no esmentes: la Suzuki GSR 750. En el segon lloc de les meves preferències hi hauria la Triumph Street Triple 675.

Aquí en tens unes quantes
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... s-600-2012
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 13, 2012 6:58 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dl. ago. 13, 2012 8:08 pm

[quote user="Storm" post="209571"]Al darrer Motociclismo hi surt informació sobre l'Aprilia de segona mà. Segons recordo parla d'una electrònica bastant delicada. També hi ha una comparativa entre 3 nakeds bicilíndriques. Parlo de memòria, però em sembla que són la Ducati, la Gladius i la Hyosung. Guanya la Suzuki.

A mi la naked que m'agrada més i surt molt ben parada en totes les comparatives és una que no esmentes: la Suzuki GSR 750. En el segon lloc de les meves preferències hi hauria la Triumph Street Triple 675.

http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... s-600-2012[/quote]

Molt bo l'enllaç, gràcies. La veritat que la tria és molt però que molt dificil!! La Suzuki és molt guapa, i la Triumph també. Però soposo que el preu canvia. He mirat per curiositat el mercat de 2a mà i les més econòmiques, amb pocs km's, són les Kawasaki Z-750, per 3.500€ en tens una.

En quan a noves, la ER6n sense ABS val 6.000€, està realment bé de preu! Prou maca i he llegit que per ciutat es porta molt bé, al contrari que la Aprilia. Però aquesta última és potser la meva preferida en quan a disseny (exquisit per al meu gust), i com heu dit per aquí s'en veuen poques. De kawa en veig moltes, i de Ducati també, la tira!

Ara bé quan em mateu: m'he de treure el carnet, què només tinc el de cotxe :D Però vaja, m'agrada incentivar-me.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. ago. 13, 2012 11:10 pm

[quote user="Randy-650" post="209564"]Jo et recomano obertament l'Aprilia. És una pota negra i tothom que la té en parla maravelles. Apart és una moto poc vista.[/quote]

Jo de totes les que has posat coincideixo el què diu el Randy, l'Aprilia per davant les altres indubtablement. Ara bé, al costat de les altres, si que la italiana és una pota negre, (clar de Z's n'hi ha perdonar i per vendre), però si de veritat el què es busca és una pota negre de veritat, naked, poc vista, disseny espectacular (per mi la més maca) i per lo que he pogut veure i sentir a un meu amic que en té una, que és una virgueria de xassís i motor, sense dubtar-ho tens d'anar cap aqui:

http://www.mvagusta.es/fotos-mv-agustabrutale-675/

I "que no et venguin la moto" aquests japos. :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dt. ago. 14, 2012 1:15 pm

La moto és per rodar, no per viure al taller. Per precaució, jo no gosaria recomanar una italiana, per molt i molt que m'agradin. Que no te'n recordes de la Gilera, Randy?
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 14, 2012 4:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dt. ago. 14, 2012 5:08 pm

[quote user="Storm" post="209593"]La moto és per rodar, no per viure al taller. Per precaució, jo no gosaria recomanar una italiana, per molt i molt que m'agradin. Que no te'n recordes de la Gilera, Randy?[/quote]

Però Storm, que ja fa una temporadeta que som al segle XXI. Això dels prejudicis amb les italianes ho hauriem d'anar superant...

Quan va sortir la Aprilia Dorsoduro al mercat (la 750cc) la vaig provar i em va semblar un motor collonut. Fi i suficientment potent.
I com que crec que la Shiver munta el mateix, doncs és la que et recomano.

Salut.

Storm
Presentats

Entrada Autor: Storm » dt. ago. 14, 2012 5:59 pm

Tot i el canvi de segle, "provar" i "mantindre" continuen sent conceptes diferents.

Jordijd8
Presentats
Entrades: 87
Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jordijd8 » dt. ago. 14, 2012 7:14 pm

[quote user="Amotu" post="209579"]

http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... s-600-2012[/quote]

Molt bo l'enllaç, gràcies. La veritat que la tria és molt però que molt dificil!! La Suzuki és molt guapa, i la Triumph també. Però soposo que el preu canvia. He mirat per curiositat el mercat de 2a mà i les més econòmiques, amb pocs km's, són les Kawasaki Z-750, per 3.500€ en tens una.
Ara bé quan em mateu: m'he de treure el carnet, què només tinc el de cotxe :D Però vaja, m'agrada incentivar-me.[/quote]

Per experiencia d'amic voldria comentar que en cas de Kawa de segona que sigui despres del 2006.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. ago. 15, 2012 9:54 am

Bon dia, em sembla que per ser la primera moto i a sobre limitada, l'opció de la Aprilia, Ducati, etc es llençar els calers. Per mí l'opció de la Kawa o de la Yamaha, em sembla'n les mes adequades, i d'aquí un parell d'anys ja em parlarem. Per aquí dalt diuen quelcom de les "Japos". Si, aquestes màquines que sempre que hi fots la clau arrenca'n a la primera... ;)

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. ago. 15, 2012 5:50 pm

Primer de tot, jo també et recomanaria que sapiguessis si vols un Bi o un Tetra. No tenen res a veure i és una primera tria.
Després, procura provar tot el que puguis, de vegades, l'estètica pot ser el criteri menys decissiu. Tot depen de la economia de cadascú.
Estic d'acord en que si és una primera moto i ha de ser limitada, jo optaria per una japonesa de segona ma per economia, senzillesa i fiabilitat, i a partir dels 2 anys ja tindràs més clar el què vols...
De moment, de cap als estudis amb el carnet ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 15, 2012 5:54 pm

Em sembla recordar que no tenies el carnet de moto encara no?
Si es aixi...totes aquestes no les pots portar amb el A2, si no les limites....

Aixi que pas a pas.
Primer el carnet, despres la moto.
Quant toqui triar moto, jo miraria una que poguessis portar limitada i de segona ma, per no perdre diners als dos anys quant la venguessis, al treure't l'A.

Aleshores ja miraria quines opcions tens al mercat ;)
Ex ...moltes coses

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dj. ago. 16, 2012 12:02 am

Jo també vull una "naked", concretament aquesta:

Imatge

No se si es d'Iwata, bavaresa, milanesa o de CastroUrdiales però AIXO es una "naked", la resta son pamplines.

Jordi "prony" :ban :ban

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dj. ago. 16, 2012 6:31 pm

El cotxe també m'el vaig estar mirant molt abans de tenir el carnet, em va servir d'incentiu per a pagar-lo. Amb la moto el mateix!

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » ds. ago. 18, 2012 11:24 am

Jo el que et recomanaria és que les provis. I com que no tens carnet (encara), insistiria en que fos de segona mà i que la compressis ja limitada. Trobaràs verdaderes gangues i quan acabis els dos anys ja sabràs quina és LA moto que vols, i no t'ho hauran de dir els demés ;)
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » ds. ago. 18, 2012 12:58 pm

Doncs igual teniu raó...

Si no m'equivoco, abans de portar motos 'grosses', he de conduïr durant 2 anys com a màxim 500cc. En aquesta cilindrada si que estic perdut i de 'nakeds' no hi ha tanta cosa, no?

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 18, 2012 1:22 pm

no va per cilindrada, va per potencia.

POts portar una 1000 si aquesta no passa dels CV o KW que tens com a limit....

També pensa que una Naked es preciosa.... es la moto per definicio. pero a mes de 100km/h.... no es com un descapotable.

Mira tens suzukis GS500 nakeds per menys de 2000€ , amb 1 o 2 anys la vendras pel mateix...i despres ja escolliras la teva moto ;)
Ex ...moltes coses

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » ds. ago. 18, 2012 1:35 pm

Doncs no puc pillar una Naked 650 o 750 limitada amb el A1?

Respon

Torna a “General”