[quote user="Storm" post="209571"]Al darrer Motociclismo hi surt informació sobre l'Aprilia de segona mà. Segons recordo parla d'una electrònica bastant delicada. També hi ha una comparativa entre 3 nakeds bicilíndriques. Parlo de memòria, però em sembla que són la Ducati, la Gladius i la Hyosung. Guanya la Suzuki.
A mi la naked que m'agrada més i surt molt ben parada en totes les comparatives és una que no esmentes: la Suzuki GSR 750. En el segon lloc de les meves preferències hi hauria la Triumph Street Triple 675.
Aquí en tens unes quantes
http://www.motociclismo.es/pruebas/carr ... s-600-2012[/quote]
Molt bo l'enllaç, gràcies. La veritat que la tria és molt però que molt dificil!! La Suzuki és molt guapa, i la Triumph també. Però soposo que el preu canvia. He mirat per curiositat el mercat de 2a mà i les més econòmiques, amb pocs km's, són les
Kawasaki Z-750, per 3.500€ en tens una.
En quan a noves, la ER6n sense ABS val 6.000€, està realment bé de preu! Prou maca i he llegit que per ciutat es porta molt bé, al contrari que la Aprilia. Però aquesta última és potser la meva preferida en quan a disseny (exquisit per al meu gust), i com heu dit per aquí s'en veuen poques. De kawa en veig moltes, i de Ducati també, la tira!
Ara bé quan em mateu: m'he de treure el carnet, què només tinc el de cotxe :D Però vaja, m'agrada incentivar-me.