Estrenant La Crosstourer

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 28, 2012 12:49 am

Com ja sabeu fa uns dies he estrenat moto nova, la Crosstourer amb versió automàtica.

Imatge
@Eva

Ara mateix ja hi porto 2900km i en puc fer una valoració més acurada. He fet presentació, sortidetes, viatges, ports de muntanya, mensual, ciutat, carretera, autopista, ...

La Crosstourer és la versió actualitzada de la Varadero, mantenint el seu concepte bàsic de maxitrail asfàltica, però amb solucions noves, com el motor V4 de 1200cc, 130cv, possibilitat de canvi automàtic, control de tracció, cardant, display digital, ... Ja hem parlat força els que l'hem provat, però reafirmaria dues coses. La finura de funcionament, típica d'Honda i un pes elevat respecte a la competència. Vingent com venia de la maxitrail BMW F800GS, aquesta pesa 85kg més i consumeix un parell de litres més, clar que té un 50% més de cubicatge i de potència. De totes maneres està en una posició per sobre i en rutes llargues es nota per millor.

Del fórum internacional de la Crosstourer vaig poder copsar quins podrien ser els millors accessoris per instal·lar a la moto i així ho vaig fer en el moment de fer la comanda de la moto. Vaig decidir-me per Givi:
. Cúpula alta. La protecció és bona, pots circular amb el casc obert i no es nota l'aire a la cara. Poc soroll i poques turbulencies. Aniria bé una regulació elèctrica, però canviar-la de posició o per la cúpula baixa és bastant senzill.
. Proteccions laterals. Espero no haver-les de fer servir.
. Maletes laterals V35. Queden de cine amb la moto. Facilitat d'obertura i bona capacitat i sobretot les dues iguals. Cosa que ajuda la posició del tub d'escapament en una posició relativament baixa. Els ferros desmuntables es treuen amb pocs segons i deixen poc rastre a la moto.
. Bossa sobredipòsit. Porta el sistema TanLock, que és molt útil. La capacitat és la mitjana i prou suficient. Com a inconvenient és al girar el manillar al màxim, toca una mica la bossa, tot i estar al màxim de retrasada.

El suport de GPS, és un RAM, que de moment ja fa el servei.

Faltarà instal·lar els punys calefectables, que seran els originals, ja que queden molt ben integrats.

Imatge

Segurament instal·laré el selector de marxes de peu, ja que en moment crític el peu busca baixar la marxa i no hi ha res. De totes maneres apretant el botó '-' amb el dit polze de la ma esquerra, en menys d'un segon ja ha reduit marxa. Ho fa amb una suavitat i decissió que crea molta confiança. Aqui l'embragatge antirebot ajuda molt. Pots posar primera marxa en mig d'una curva sense problemes.

Bé, doncs, per aprofitar totes aquestes aptituds vam fer un viatge pels Pirineus de banda a banda.

La primera jornada va ser de punta a punta, amb més de 600km. Aqui ja vaig poder observar la millora en quant a comoditat. Pots fer tirades de diverses hores i cents de quilometres, que no cansa tant com la F800GS. Vaig traçar una recte des de Girona fins a Baiona i més o menys la vam cumplir. Vam iniciar la ruta passant per l'Eix, quin infern. Tot seguit el clàssic d'Olost i Berga. Fins aqui la novetat és que pots traçar les curves amples de la nova carretera de Prats de Lluçanes amb una tranquilitat espasmosa. 100, 110, 120, 130, ... carregat fins i tot. La sensació és de total encert!

Despres de Berga vam enfilar cap Sant Llorenç de Morunys. Aqui la cosa canvia, la carretera és més estreta i amb curves més tancades. Ara cal vigilar amb el gas, ja que el pes de la moto carregada fa que puguis posar-te fàcilment a l'altra carril. Solució baixar el rítme. Fàcil. Del video que vau penjar fa uns dies de com aprendre a fer curves, parlada de RS, tinc clar que encara en tinc alguna que he de superar, ja que no domino molt la tècnica i no em crec que la moto pugui tumbar-se tant i toco execesivament el fré i ho he de millorar. A poc a poc. Certament la llanta 19" millora la de 21" que portava a la F800GS, però el pes es nota una mica. Total que arribem a Coll de Jou despres de pasar per sobre de l'embassament de La Llosa del cavall.

Imatge

Tot seguit vam enfilar cap a Coll de Nargó i La Seu d'Urgell, per enfilar el Port del Cantó. Al passar per Organyà penso que algun dia haurem de parar veure les Homilies, ja que n'hem sentit a parlar molt i segurament ben val una visita, no? Una de les coses que començo a observar és que les operacions de parada, baixada i pujada de la moto s'han de fer en cura, ja que els que no som massa alts i no arribem bé a terra es fa més dificultos.

El canvi DCT inclou tres modes d'ús.
. Mode D: Només apte per a conducció per autopista o carreteres molt rectes, ja que ràpidament va en 5a o 6a marxa i fa baixar les revolucions a 2000-3000 rpm. Ajuda a reduir el consum, però el motor va més forçat. Tot i així a 2000 rpm el motor recupera prou bé!
. Mode S: Sport, difícilment posa 5a o 6a i permet tenir un bon règim de recolucions per bones recuperacions.
. Mode Manual: Amb els pulsadors + i - pots triar la marxa que vols utilitzar. El canvi redueix una marxa menys si baixa de revolucions, però mai en puja una.

Amb el mode manual ens decidim a pujar el port del cantó i realment es molt divertit fer-ho. T'acostes a una curva, amb 4a marxa, apretes dues vegades consecutivament el pulsador - i tot seguit baixa a 2a marxa. Traces la curva, obres gas i apretes +, sense necessitat de treure gas. Es nota l'accelerador electrònic. Si et decideixes circular amb el mode automàtic sempre tens la opció de prèmer + o - per canviar la marxa engranada, cosa que fa amb molt discreció en la majoria de reduccions i una mica sorollós en pujades, sobretot de 1-2 i 2-3. El que si que no hi ha son sotregades en el canvi. Sembla una sccopy.

Amb un tres i no res pujem el Port de la Bonaigua. A la zona dels Avets pujem a 140 km/h sense despentinar-se la moto. Aqui s'observa el gran potencial d'aquest motor V4. No cal pujar-lo a dalt de voltes per circular molt ràpid. S'ha de vigilar, ja que sovint no ets massa conscient i pot ser perillós per la cartera. I també per entrar massa ràpid en curva. Aqui els frens es noten molt contundents i aturen la moto amb eficàcia. A diferencia de l'ABS que portava la F800GS, aquest no entra en facilitat i permet una frenada molt més controlada i segura.

Imatge

Era el migdia i haviem d'arribar a la costa atlàntica francesa, a més de passar per Lourdes...

Total que agafem l'autopista a l'alçada de Pau i fem via fins a Baiona. No havia fet autopista amb la Honda i va prou bé. No és una RT, però pots anar ràpid, > 140km/h sense massa soroll. En aquest punt vaig pensar amb el control de creuer de la Triumph Explorer. Hagues anat bé per descansar la ma dreta.

Despres de trobar un hotel a les afores de Baiona, que la zona estava full, descansem!

El consum es va situar en uns 5.5 litres de mitjana. Valor prou acceptable pel que haviem fet!

Pel mati fem una visita a la costa francesa, arribem a la conclusió que alguna vegada hi vindrem a passar uns dies. Pinta molt bé!

Imatge

Imatge

Voliem fer més, però la carretera de la costa direcció Donosti estava colapsadísima i vam decidir voltar per l'interior i anar direcció a Navarra, lloc on haviem quedat amb l'Enric, 650X, per fer un tram de ruta conjunta.

Aquesta zona oest dels Pirineus està ondulada per turonets no massa alts i amb multituds de pobles pintorecs que ebn valen una parada.

Imatge

Una cosa que vaig obervar és que el ventilador s'activa amb facilitat i que el motor no sembla massa calurós, cosa que si es comenta de la Paneuropean. No tinc la impressió de massa calor a la part de les cames. Malgrat portar un motor gran. En algunes ocasions la F800GS emetia més calor.

L'entrada a Navarra per Baztan és molt bucòlica i la carretera permet un ritme àgil i alegre!

Ben dinat seguim la ruta proposada per l'Enric. El rítme és alegre i el consum de la moto puja una mica. Arribo a veure 8l/100km. Però la conducció amb el mode manual és molt divertida. Les paelles son molt tancades pujant cap a Ispeguy.

Imatge

La baixada cap a Sant Jean Pied de Port és ràpida, aqui l'asfalt està més trencat i em demana més prudència, encara no domino massa la moto i la fama de l'asfaltatge francés no em genera confiança... El que si vaig obervar que les suspensions treballen bé i et donen el plus de seguretat per rectificar ràpidament si entres malament en una curva!

A Sant Jean estan de festa i això provoca que hi ha cues a dins de la població, tot i no ser una població massa gran. Aqui observo un funcionament del DCT que no convenç massa si vas en mode automàtic, amb manual menys. És que si circules a poc a poc li costa posar la 1a marxa i continua amb la 2a. A poques voltes evidenetment el motor pateix i la moto no tira fina del tot. És a dir que amb un canvi convencional el que fem tots és jugar amb la maneta de l'embragatge i provoquem que la marxa patini una mica per jugar amb les revolucions. El DCT només desembraga la moto 0 km/h. Llavors si que deixa la moto lliure i la pots desplaçar tranquilament sense donar gas. Cosa que provova ràpidament l'activació del canvi i la moto es mou. Aquest funcionament té un clar avantatge per desplaçar la moto amb els peus endavant o endarrera per aparcar-la, però crea aquesta actuació que crec que haurien de millorar en el sistema. És la única 'pega' que li trobo al sistema. La resta va de conya.

Imatge

Bé, seguint les indicacions de l'Enric començem a enfilar cap Urkulu per la carretera D428, que és molt estreta i amb desnivells importants. És una de les variants del camí de Sant Juame que passa per Roncesvalles (Navarra). Les vistes sobre la vall francesa són expectaculars. Una vegada a dalt la muntanya es torna més dòcil i es transforma ens uns prats verds que inciten a una bona ajaguda per descansar.

Imatge

Mentre pujavem vam avançar a una gent que pujava amb bicicleta a un ritme més que decent i a dalt vam parlar una estona. Resulta que eren uns catalans que feien un tast de la ruta amb el seu producte, una bicicleta amb ajuda d'un motor elèctric, que els donava aquella ajuda necessària per pujar amb menor dificultat la ruta: Burricleta

Imatge

Anem carenant la muntanya per la frontera amb Espanya fins que arribem a un prat on entrem a la vall de Aezkoa, Orbaizeta, passant per la coneguda fàbrica d'armes que va tenir una gran activitat al segle XIX. Estem també a la frontera de la famosa Selva de Irati i es nota amb la frondositat dels boscos que anem creuant.

Imatge

Imatge

Tot vorejant la Selva de Irati, que ben promet una caminada a peu amb tranquilitat arribem sense pausa a Isaba, on l'Enric havia reservat unes habitacions en una casa de turisme rural. Vam estar-hi molt bé i el preu prou interessant.

Imatge

Això el pàrquing és per a motos trail, jejeje

Imatge

Pel mati decidim que farem dos ports més de la zona, el port de Larrau, que ens torna a entrar a França i el port de Pierre de Sant Martin. Per entrar de nou a la Vall de Roncal.

La pujada al port de Larrau es fa vorejant la Selva de Irati de nou i és prou bucòlic. Per arribar al port hi ha un túnel per salvar l'últim turó abans de la part més alta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En aquest punt del viatge, ja havia plenament el rodatge i si calia podia estirar una mica més el motor. Ara ja estava plenament convençut de les bondats d'aquest motor. En les instruccions de la moto de la casa, referent al rodatge únicament posa, que durant els primers 500km no fer acceleracions fortes amb el motor en fred i realitzar una conducció responsable. Res més. Com que ja havia fet 300 km abans de marxar de viatge, els 500km els havia fet abans d'arribar a Viella. Per tant a questes alçades ja duia més de 1000km el motor, per tant no hi havia problema en pujar de voltes, això si amb el motor calent.

Per tornar a Navarra pujem al port de Pierre de Sant Martin, però fem marrada per una carretera estreta i prou divertida. Hi ha algunes paelles molt tancades que obliguen a posar 1a marxa, però no és problema, simplement apretant '-' les vagades que calgui la 1a marxa entra amb total suavitat! Casi a dalt de tot recuperes la carretera principal, que ja torna a ser més ampla i fàcil de traçar.

Imatge

Imatge

A la baixada cal tornar a posar betzina a la moto, mira per on en gasta! :-) L'autonomia real de la moto carregada i per muntanya és d'uns 250km, per carreteres normals pot arribar a ser de 350 km o més. El dipòsit és de 21 litres. Una cosa bona que han incorporat els d'Honda és que quan es posa la reserva hi ha una part del display que fa pampallugues i no hi ha el típic llum taronja de reserva. A més apareix un comptador enrerra de l'autonomia que li queda a la moto. Comença amb uns 4 litres i uns 60 o 90 km, però ràpidament va baixant. Suposadament quan li queda menys d'un litre no informa de res i surt --. Encara no ho he vist això!

La baixa de nou cap a Isaba, la Vall de Roncal, és bona carretera i ràpida. Amb poca estona ets a baix de la vall.

Imatge

Llavors la ruta ens porta d'entrada a Aragó, aqui el paissatge canvia una mica, ja no hi ha les arbredes tant frondoses de faigs que hi ha per Navarra, però ens endinsem cap als Pirineus més axials, per tant muntanyes molt més altes que no pas a Navarra. Pasem per la Vall d'Ansó i Hecho. La carretera és més estreta i revirada. Pasem per zones de congosts i de parets molt altes. Parem a dinar a Aisa, un petit poble abans de la carretera de Jaca.

Imatge

Imatge

Imatge

Aqui ens separem amb l'Enric i la Marta, els tornen més directes cap a Girona i nosaltres fem el turista una mica més per la zona.

Imatge

La veritat que tots aquests pobles d'aquestes vall respiren una tranquilitat que t'animen a autar-te i simplmement badar. Estic conveçut que no coneixen la paraula 'stress'.

Bé, doncs per la tarda vam pujar fins a Canfranc, em feia gràcia veure l'antiga estació fe tren internacional. La veritat que fa una mica de pena l'estat en el qual està actualment. L'any 1970 va haver-hi un accident a la part francesa i no l'han arreglat, per tant ha perdut tot el seu sentit. Només hi circulen uns quants trens direcció a Osca.

Imatge

La veritat és que la població és molt impersonal i no mereix pas una parada. Vam acabar de pujar al port de Somport i tret de la vista que es pot observar d'el circ de rioseta, just a sobre d'unes instal·lacions de la GC, que ja es tenir poca gràcia de posar-ho allí.

Imatge

La part francesa no emocionava i vam fer mitja volta, per tornar a baixar i anar direcció a la Vall del Tena.

La carretera de pujada cap Portalet, no té major gràcia, és una nacional, ampla, curves grans, bona visibilitat, bons paisatges, trànsit. Quan pases per Biescas, penses en la tragèdia de les inundacions de fa uns anys del càmping i lo malament que s'ha deurien passar la gent. Actualment hi ha dos embassaments que estaven pràcticament buits. Feia pena. La veritat que tota aquesta zona estava una mica resseca i es notava que ha plogut poc aquest estiu.

Imatge

Al final vam dormir a Formigal, lloc on faran la Riders de BMW el setembre d'aquest any. És una urbanització plena d'hotels i apartaments a prop de la pista d'esquí. Total que hi vam fer dues nits amb l'objectiu de descansar dels tutes de motos d'aquests dies i poder anar a caminar per la zona del Portalet a la banda francesa, on recordava de la ruta dels cols de fa unes setmanes enrera m'havia agradat.

Imatge

Imatge

Imatge

La veritat que caminar per aquesta vall sota el Pic du Midi d'Ossau és plenament relaxant.

Imatge

Despres vam anar a dinar a Sallent de Gállego amb la idea d'anar a fer una vola amb canoa, però ens va ploure! snif

Imatge

Aquest dia vam fer poca moto i ens va anar bé per agafar forçes per la ruta del dia següent.

Aquest dia farem un munt de quilometres... Sempre m'acabo animant i aquesta vegada li havia de presentar alguns cols del Tour a la Crosstourer. :-)

Vam tornar a pujar al Portalet. La baixa de la Vall d'Ossau és força bonica i de bon circular. Ho vaig parlar amb l'Enric i resulta que estava a prop de Goust. Total que hi anem, em picava la curiositat.

Imatge

El trajecte d'accés és ben curt i amb pocs km tornes a ser a la carretera principal per enfilar cap al Col de l'Aubisque. L'ascensió per aquesta banda del port és més llarga i disfrutes més. Sobretot més amunt de Eaux Bonnes.

Imatge

La part de dalt del port és molt oberta i hi ha una bon esplanada per que la gent pugui parar tranquilament, just al contrari del Tourmalet. Els cavalls s'han apoderat plenament d'aquesta zona i es barrejen amb la gent els cotxes, les motos, les bicis, ...

Imatge

Llavors comença la ruta cap al següent port, El Solour. No té major dificultat tret que per accedir-hi has de pasar per una carretera estreta tallada amb ganivet a les faldes duna massa calcària amb uns penyasegats imponents.

Imatge

Descansem una mica i decidim anar cap a Cauterets, per veure els salts d'aigua.

La baixada és divertida...

Imatge

Imatge

La veritat que la carretera d'accés al Pont d'Espagne està bé, però hi ha tants cotxes que s'ha de fer ben a poc a poc. Un altra dia queda pendent de fer el cami que voreja el riu amb els salts d'aigua fins al punt d'informació. Vam decidir de pujar fins al llac Gaube a sota del Vignemale.

Imatge

Imatge

La veritat que s'hi estava molt bé per la zona, però segons el GPS ens quedava més de 500 km fins a casa i potser era hora d'anar tirant... Tot i que la moto Crosstourer és còmode, son forçes km i ja haviem fet més de 100km pel mati i caminat un parell d'horetes. Clar que faltava fer la traca final de la jornada el Tourmalet, no l'havia fet mai en aquest sentit i no havia de fer cap marrada. Total que baixant de Cauterets enfilem cap a l'esquerra i gas. La pujada a aquesta hora de la tarda, més de les 6h és excel·lent, ja que la gent ja hi ha passat durant el dia i tens via lliure.

Imatge

Imatge

Imatge

La baixada del port és ràpida i oberta fins a l'estació d'esquí, on parem a fer una cerveseta per agafar forçes per la tornada.

Imatge

Llavors no hi ha més secret que anar a buscar l'autopista, són les 7h de la tarda i queda una bona tornada. Sortim un moment per anar a sopar a Foix, la carretera està molt bé i permet un ritme alegre, però s'ha de vigilar amb les zones a 50 i 70. Tornem a atrapar l'autopista a Carcassona fins a Girona, arribem a les 2h de la matinada. Quin tute de dia.

Al final son casi 2000km de ruta i una bona estrena de la moto. Una de les coses que patia per realitzar del viatge és la operació de pujar o baixar de l'acompanyant i tot i no arribar massa bé a terra, no vam tenir cap dificultat aparent. Per tant un èxit. El consum final ha sigut de 6.2 litres / 100 km. Prou ajustat pel que comentaven per alguns llocs.

Apa, Salut i Gas
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2012 9:22 pm, en total s’ha editat 7 vegades.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Trencaferro » dt. ago. 28, 2012 3:57 am

Carai, quina estrena de moto més guapo!!!
De moment magrada molt el tros de ruta que heu fet, i veig que la Honda compleix en bona part les espectatives que estaveu buscant pel cambi de la F.
O sigui que gràcies per la crònica, i enhorabona per l'adquisició. Ja et vaig dir que no m'hi havia enfilat mai, i la veritat és que em va sorpendre molt gratament.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 28, 2012 3:59 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 28, 2012 6:56 am

Enhorabona per l´estrena i felicitats per la ruta.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 28, 2012 7:43 am

S´et veu content amb l´elecció feta eh ;)

Amb el pes ja t´hi acostumaràs..t´ho dic jo que la Varadero es un pes mort...i no te aquest par i CV's!!

Llastima no poguessim coincidir a Lourdes, per veure-la en directe...
ja la veurem més endavant ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. ago. 28, 2012 8:16 am

Has triat un bon lloc per fer l´estrena. Enhorabona !!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Charlyxt
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dg. maig 15, 2011 8:47 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Charlyxt » dt. ago. 28, 2012 8:54 am

Felicitats , la moto es realment espectacular.
Bona ruta per fer-li el rodatge.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. ago. 28, 2012 9:22 am

Moltes felicitats!!!!!!! Per l'estrena en els dos aspectes, d'una banda la moto... IMPRESSIONANT!!!!!!! i d'altre el recorregut... IMPRESSIONANT!!!!! resumint tot...

IMPRESSIONANT!!!!!!!!!
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Fjodor » dt. ago. 28, 2012 9:29 am

Bona ruta nano!
Veig que et va be la Honda eh?...

Gaudeix-la!!

Salut :D :D

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Albert » dt. ago. 28, 2012 10:42 am

Holaaa,

Enhorabona per l’estrena que li has fet. Encara no has fet mes que començar la crònica, com aquell qui diu, i ja m’està agradant molt i molt.

Pel que fa a la moto realment sembles molt satisfet per l’adquisició. Felicitats!!
Personalment m’agrada molt aquest canvi automàtic de Honda. En mode seqüencial pot donar molt de joc, i amb una suavitat increïble, com veig que ja has notat també.


:D :D
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Kpeps » dt. ago. 28, 2012 11:32 am

aixi es fa un rodatge,amb una bona ruta ;) no te revisio de control de rodatge als 1000 km's ? perque vols posar el selector de maxa,es que no ti acostumes quan vas rapid a aquest canvi ? desitjo que la gaudeixis molt que es veu ferma.
Imatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 28, 2012 11:57 am

Carai, moltes felicitats, tant per la moto, com per la més que currada crònica :eyes
Així que tingui bona conexió m'hi entretinc una estona més...
L'únic que m'esgarrifa és quan parleu de les velocitats a les que aneu, està clar que juguem a lligues diferents :mrgreen:
Per cert, magnífiques les fotos. Seguirem a l'espera :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 28, 2012 12:02 pm

Osti, nano, sembles un vailet de 6 anyets amb un juguet nou! :lol:

Felicitats per l'adquisició, i veig que és el què buscaves. El rodatge fantàstic!

Penso com el Kpeps, que perquè vols la palanca de canvi? :shock: Oi que tens un cotxe automàtic? La busques mai la palanca? Dncs amb la moto al final no la buscaràs. El problema serà quan agafis una altre moto... :tremolant

PD: dedueixo, i el temps ho dirà, que tothom voldrà una Crosstourer i no una Crossrunner. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Oscar » dt. ago. 28, 2012 12:18 pm

Gracies per compartir la crònica amb nosaltres.La veritat es que la moto
es una passada,moltes felicitats i a fer kmssssssssssssss.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 28, 2012 1:10 pm

[quote user="Kpeps" post="210583"]aixi es fa un rodatge,amb una bona ruta ;) no te revisio de control de rodatge als 1000 km's ? perque vols posar el selector de maxa,es que no ti acostumes quan vas rapid a aquest canvi ? desitjo que la gaudeixis molt que es veu ferma.[/quote]

Si, respecte a la revisió de rodatge el concessionari Honda de Girona va assegurar-me que no tingues por de fer-li més de 1000 km sense fer al revisió inicial i canvi d'olis, que d'altres unitats ho havien fet amb 3000 km. Li vaig comentar de fer-ho al taller de Navarra i que ho preferia fer ell aqui a Girona. Simplement que revisés el nivell de l'oli. Al final vaig fer al revisió als 2200 km.

Pel que comenteu de la palanca del canvi, al cotxe certament hi tinc el pulsador de '-' a la part esquerra posterior del volant i al '+' a la part dreta del volant. A la Honda estan tots dos a la ma esquerra i el '+' a darrera i el '-' al davant. Ja m'hi he acostumat. Però més d'una vegada el voler reduir ràpid en alguna lloc la ma esquerra ha buscat l'embragatge i el peu ha anat avall i no troba res. Per això dic de posar la palanca. Però serà l'últim accessori que hi posi. abans el punys calefactables.

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: 650X » dt. ago. 28, 2012 2:41 pm

Molt bona crònica, i això que encara no has acabat... continua, continua!

La veritat es que sí que s'et veu content amb aquest llamp de moto, high tech, a disfrutar-la i fer-hi molts kms. Potser ara ja pots canviar la foto de l'avatar, no?


Salut!

PD:
M'agrada molt aquesta foto...
ets un crack!
Imatge

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: MikelRT » dt. ago. 28, 2012 3:49 pm

FELICITATS!!! per la maquinorra i per la crónica.




els Alps 2013 ja no seran el mateix :mrgreen: ara qui recollirà al cruiller? ;)

Imatge

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Pere29 » dt. ago. 28, 2012 5:31 pm

Felicitats per la ruta


(pero que be que us ho monte-ho)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: CMB » dt. ago. 28, 2012 7:11 pm

[quote user="MikelRT" post="210599"]FELICITATS!!! per la maquinorra i per la crónica.




els Alps 2013 ja no seran el mateix :mrgreen: ara qui recollirà al cruiller? ;)

Imatge[/quote]

Hola Mikel, sempre s'hi està a temps d'anar a un ritme tranquil. Inclús diria que és recomanable i tot!

Per cert, volia enviar-te un MP, però aprofito per preguntar-ho per aqui: Has fet ja el viatge als Alps Suissos? Heu anat a alguns dels llocs que vam parlar?

Salut

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: MikelRT » dt. ago. 28, 2012 8:17 pm

[quote user="CMB" post="210608"][quote user="MikelRT" post="210599"]FELICITATS!!! per la maquinorra i per la crónica.




els Alps 2013 ja no seran el mateix :mrgreen: ara qui recollirà al cruiller? ;)



Hola Mikel, sempre s'hi està a temps d'anar a un ritme tranquil. Inclús diria que és recomanable i tot!
Carles;tens tota la raó del món!

Per cert, volia enviar-te un MP, però aprofito per preguntar-ho per aqui: Has fet ja el viatge als Alps Suissos? Heu anat a alguns dels llocs que vam parlar?
Dons finalment no hem anat als Alps Suizos (queda pendent per el futur) futur? uhmmmmmmmmmm
El 29 de Setembre i desprès de 29 anys.... a part de ser Sant Miquel i que a Hostalric[strike]H[/strike] cada any em fan una festa de les grosses (Fira de Sant Miquel) dons em quedo sense feina.
Degut a la situació esmentada,manque d'ilusió, de ganes, de motivació,etc. va fer que desistisim de fer el viatge. Però com que ens mereixiem unes vacances, dons finalment varem marxar el 10 d'Agost a la costa gavatxa atlàntica: Boudeaux, Rochefort, Ile d'Oleron, Ile de Ré i Sarlat la Caneda. Resultat: de 6 dies de viatge, 3 dies a 37º de mitjana per les tardes :cool: . Si tot plegat sumes la calor, les ganes, l'ilusió, la motivació, etc. arriba un moment que et preguntes: que cxllxoxs :eyes fots aquí amb lo be que estariem a casa. :enfadat
En resum; queda pendent per el futur, per que hi ha futur amb independencia o sense, no? :lol:
La crónica que esperes del tipo "michelin".... dons aquest any em costarà de fer.... si es que l'acabo fent.

Salut[/quote]
Doble salut i que disfrutis de la maquinorra, a velocitat de creuer, tranquil, o com tu et sentis millor :cerv

NOTA: el que mes m'agradat de la teva crónica/valoració/estrena es QUE TROBES A FALTAR UNA PANTALLA com les de la RT! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Estrenant La Crosstourer

Entrada Autor: Dodo » dt. ago. 28, 2012 8:30 pm

Em fas venir ganes de canviar la moto!!!!! :tremolant
Ara que l'hi haig de dir a la dona!!!! :oops:
Molt bona estrena, i aixó que encara no has acabat.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”