Suzuki Prepara Una Nova Maxi-trail

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Suzuki Prepara Una Nova Maxi-trail

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 30, 2012 10:58 pm

Després de deixar de vendre a Europa la V-Strom 1000 degut a la normativa Euro5 -a EEUU encara es ven- Suzuki tenia abandonada aquesta cilindrada, i ara que el producte V-Strom 650 no és lo rentable que era abans, sembla ser que volen tornar a provar sort a Europa amb una trail grossa, tal i com està sent de moda en els últims anys.

Llegiu l'entrevista a Inobe-san, responsable de Suzuki, sobre tendències, disseny, i nous models. El nostre interlocutor ens ha assegurat que molt aviat veurem una maxitrail fabricada per la seva marca.

------------------------------------------------------------

En los últimos cinco años, Suzuki solo ha presentado dos nuevos modelos en el mercado: la Gladius y la GSR 750. ¿Su marca ha dejado de lado el mercado europeo?

«De ninguna manera. Tengo que decir que en los últimos años nos hemos concentrado mucho en el mercado asiático. Una parte del mundo que está creciendo, y allí no teníamos una posición de líderes. Por suerte pudimos cambiar esta situación, aunque para ello tuvimos que aunar esfuerzos. Europa continúa siendo para nosotros un mercado muy importante».

¿Por qué? En Europa están cayendo las cifras de ventas. ¿No sería más lógico concentrarse en mercados emergentes como Asia e Iberoamérica?

«No, por una sencilla razón: los clientes en Europa son los más exigentes de todos, para nosotros continúa siendo el mercado líder. No en lo que se refiere a número de ventas, pero sí en lo que respecta al aspecto técnico. Lo que nosotros hoy desarrollamos para Europa, nos servirá a corto o largo plazo en otros lugares del mundo».

En los últimos años, no solo Suzuki, sino también Honda, Kawasaki y Yamaha parece que no aciertan con los gustos europeos, sobre todo en lo que respecta al diseño. ¿Por qué?

«Los fabricantes japoneses gozaron de un enorme éxito en Europa durante las décadas de los años 80 y 90. Las motos de nuestro país tenían fama de ser fiables, además contaban con una excepcional relación precio-potencia-calidad. En aquella época el yen estaba relativamente bajo. Sobre el diseño no tenemos que rompernos la cabeza, pues las motos se siguen vendiendo de todos modos. Lo que ocurre es que se han cambiado las tornas. En la actualidad las motos japonesas cuestan casi igual que las europeas, por ello el diseño cobra mayor significado. Pero en nuestra paleta de modelos tenemos algunos que son un claro éxito. Por ejemplo, la GSR 750 se vende bien en Alemania y Francia».

Volviendo al diseño, ¿qué es lo que hace Suzuki para recuperar la distancia? ¿O es que el diseño, como antes, no es tan importante para su marca?

«O sí, esto ha cambiado por completo. Por ello tenemos un centro de diseño en Italia, de donde salen ideas para impulsar nuestros productos en el mercado europeo».

En Alemania, por ejemplo, Suzuki ha perdido mucha cuota de mercado, pues en la actualidad tiene menos del 10 por ciento...

«Esto es así si tenemos en cuenta las motos nuevas. En Alemania este volumen representa unas 100.000 unidades anuales. El mercado de segunda mano germano es mucho más potente, cada temporada 450.000 unidades cambian de dueño. En este aspecto Suzuki es líder con el 19 por ciento, justo por delante de Honda (18%). Ello significa que nuestro producto tiene buena fama, lo que además alegra a nuestros concesionarios».

Maxitrail

En Europa las grandes trail son cada vez más importantes. Honda, Kawasaki y Triumph, con la Crosstourer, Versys y Explorer han presentado importantes novedades. El próximo año vendrá el bóxer refrigerado por agua de BMW y una nueva KTM Adventure. La Suzuki V-Strom, con 650 cc, es claramente más pequeña y menos potente. ¿No es hora de presentar algo nuevo?

«Estudiamos el mercado con mucho detenimiento, y sí, ustedes tienen razón. En Europa las grandes trail son muy importantes, también para nosotros. Pronto sacaremos nuestra interpretación de este segmento, que tendrá una imagen diferente a la de la competencia».

¿Qué significa pronto? ¿Este año?

«(Risas) Es posible».

¿Y cómo interpreta Suzuki el segmento de las maxitrail?

«No se los puedo revelar, pero estoy seguro que es una moto que les va a gustar».

Suzuki tuvo mucho éxito con la monocilíndrica DR Big, que luego dejó de producirse. Hoy los modelos de un cilindro como la KTM Duke están de moda. ¿Las «mono» volverán a ser interesantes a su marca?

«En Europa, no. Entonces dejamos de fabricar la monocilíndrica porque cayó la demanda, y desde entonces no hemos cambiado de opinión. En las motos de Gran Turismo y en las maxitrail los aficionados quieren muchos caballos que lleguen de forma estable, por lo que seguiremos con dos y cuatro cilindros».

¿Y motores tricilíndricos? Triumph ha tenido mucho éxito con este tipo de configuración, que incluso también lo emplean marcas de coches.

«Que fabriquemos bicilíndricas y tetracilíndricas, no quiere decir que descartemos por completo los propulsores de tres cilindros. Como ya les he dicho, Europa es y seguirá siendo para nosotros un mercado de una enorme importancia. Para el Viejo Continente tenemos un montón de ideas».

Font: http://www.motociclismo.es/noticias/ind ... evas-ideas
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Suzuki Prepara Una Nova Maxi-trail

Entrada Autor: Llagasta » dl. oct. 01, 2012 7:57 am

ja han dit que será una V-Strom 1000 cc. a imatge i semblança de la darrera Vstrom 650 ( de moment ) :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2012 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 01, 2012 9:35 pm

Ep...aquest tema m'interesa. :eyes :eyes

A veure si s'animen d'un cop que ja els hi toca.

Salut.
Salut i kilómetres

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dt. oct. 02, 2012 10:27 pm

si, pot ser molt interessant si es a semblança de la 650 actual, estarem a l'aguait

de fet quan les demés maquines estan treien Trail-GT, Suzu no es podia dormir

...V...
cor V-Twin

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 12:44 am

A MotoRevue parlen d'aquesta:

Imatge

Diuen que valdria uns 13.000€ i portaria cardan. :eyes molt optimistes, oi?

http://www.motorevue.com/site/nouveaute ... 68707.html

PD: Com sigui veritat BMW s'haurà de menjar la nova GS amb patates. :twisted:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 03, 2012 12:46 am

[quote user="Randy-650" post="214115"]
PD: Com sigui veritat BMW s'haurà de menjar la nova GS amb patates. :twisted:[/quote]
Ho dius pq es una replica?
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 12:49 am

[quote user="Steelman" post="214116"]
Ho dius pq es una replica?[/quote]

Clar, home. Treus la S de Susuki i poses l'helice de BMW.

I tothom diria: ohhhhhhhh! Tens una BMW!!!!!!! :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 03, 2012 12:52 am

:b9 :b9 :b9
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. oct. 03, 2012 6:25 pm

Homeeeeeeee una réplicaaaa de la GS. :eyes :eyes :eyes

Potser el parafangs del davant us recorda una mica a la GS als que teniu poca edad. Els que en tenim més (d'anys, no de sabiduria :cool: ) aquest parafang davanter ens recorda a altres models anteriors a la GS precisament de la casa SUZUKI.

En aquest mon el que no corre...còpia. :mrgreen:

A veure, a veure...potser al final en podré canviar de moto abans del que en pensava. :roll:

Salut.
Salut i kilómetres

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dc. oct. 03, 2012 10:15 pm

De moment es un concept

Imatge

Pel que sembla de cardan res de res

Imatge

Mes info aqui

http://www.omnimoto.it/magazine/10374/s ... ermot-2012
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 10:34 pm

[quote user="VMan" post="214183"]

Pel que sembla de cardan res de res

Imatge

[/quote]

Doncs al web de MotoRevue ahir vespre deia que portava cardán. Ara ho han canviat: :shock:

-"ainsi qu’un bras oscillant classique avec une transmission par chaîne."

I si us dic la veritat aquest concept no em quadra gens ni mica... :roll:

Quan Suzuki va treure la V-Strom 1000 a principis de segle el fantàstic motor en V estava ja a la TL 1000 de finals dels 90'.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 10:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 10:38 pm

Continuo el d'adalt, que no puc editar amb el mòbil.

Deia que em costa de creure que Suzuki faci un motor nou de 1.000 CC que acompleixi la normativa Euro5 actual. Hauria de fer un motor nou!!! I ja l'ha fet????? :eyes

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dc. oct. 03, 2012 10:59 pm

Jo vaig tindre la v strom 1000 i el motor mai em va donar cap problema, mirant les fotos sembla que el motor es el mateix, potser l'han retocat per pasar les normas actuals, però segur qur la base es la mateixa

Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 11:23 pm

Doncs en aquest concepte que heu posat, jo de morro, en comptes que a la GS, trovoque té molta més retirada a la Multiestrada.

Home, una moto d'aquest estil i cubicatge a 13.000€ id'una rimera marca, segur que donarà molt de parlar.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dj. oct. 04, 2012 12:16 am

[quote user="Siono1000" post="214162"]Homeeeeeeee una réplicaaaa de la GS. :eyes :eyes :eyes

Potser el parafangs del davant us recorda una mica a la GS als que teniu poca edad. Els que en tenim més (d'anys, no de sabiduria :cool: ) aquest parafang davanter ens recorda a altres models anteriors a la GS precisament de la casa SUZUKI.

En aquest mon el que no corre...còpia. :mrgreen:

A veure, a veure...potser al final en podré canviar de moto abans del que en pensava. :roll:

Salut.[/quote]

com oblidar, i recordo que la penya dient que era lletja, quines coses, cal dir-se BMW per triomfa amb un "pico pato"

Imatge

quan les trail Maxi o eren de veritat, que ve anava i va aquest trasto

si surt a un preu baixet farà mal

...V...
cor V-Twin

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. oct. 04, 2012 9:31 am

És un xic horrorós, això... però recordo que el primer proto de la 950 ADV també ho era.

Les Suzuki del Dakar d'en Gaston Rahier eren unaltre generació de motos, eren mono i canviaven pistó gairebé cada etapa... però eren boniques i agressives!! i recordo les últimes, les grogues VSD, alta com el far d'Alexandria i amb un plàstic integrat entre bec i cúpula... brutal... tot i que jo era... Peterhanseleru i de la seva bèstia/avió, la Yamaha OW 750/800...
Home, la DR Big no es caracteritzava precisament per ser la millor de la seva categoria.. i menys quan es va pujar a 800 cc... portava un perolu de cilindre que semblava una olla exprés... però estèticament va marcar un època, si.

Parlant de becs, aquest de la Suzuki DR va ser un... si veieu ara els primers de les primeres GS són horribles... ara l'han etilitzat, és una de les coses que m'ha agradat d'aquesta GS nova. La Multistrada també porta bec... la Morini Grandpasso també porta un bec més discret... (per cert... quantes Morini d'aquestes heu vist circular?... jo no n'he vist cap!)

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. oct. 04, 2012 1:28 pm

Jo vull cardan!

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 04, 2012 1:48 pm

[quote user="Randy-650" post="214184"]

Quan Suzuki va treure la V-Strom 1000 a principis de segle el fantàstic motor en V estava ja a la TL 1000 de finals dels 90'.[/quote]

Als models TL amb 140 cv, als models SV, a la V-Strom, a la Cagiva Navigator, a la Cagiva Raptor i a la Kawa KLV. Sembla que els de SUZUKI confien molt en aquest motor. :roll: :roll:
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 1:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. oct. 05, 2012 4:35 pm

[quote user="Storm" post="214235"]Jo vull cardan![/quote] Des de quan confons la "r" per la "n"??

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dv. oct. 05, 2012 7:16 pm

veus un altre qüestió que no e entès, sempre e cregut que millor cadena que cardaN per maquines que trepitgen terra, no dubto de les avantatges del cardan però una cadena dubto molt que no es repari en qualsevol racó del món però un cardan on tel raparen, fins i tot una cadena te la pots repara tu mateix

...V...
cor V-Twin

Respon

Torna a “General”