Nova Yamaha FJR 1300

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Nova Yamaha FJR 1300

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 03, 2012 6:52 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Control de velocitad, acelerador electrònic.
Imatge

El sistema de control de tracció desconectable (TCS)
Sistema Yamaha D-Mode que permet ajustar el rendiment del motor
Imatge
Imatge

LED
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

La versió semiautomàtica portarà forquilla invertida i suspensions electròniques
Imatge

FULL-EQUIP
Imatge[/QUOTE]

NO la veig molt diferent .....
Ex ...moltes coses

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: NOva Yamaha FJR 1300

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 7:25 pm

No, estèticament han fet com els de Audi amb el nou A3, li cambien una mica els llums i els nervis del capó i au cotxe nou... Ai, ai, ai, avui estic "guerrillero" i algú m'apedregarà!! :sado Deu ser que m'he passat tot el matí voltant i no he trobat ni un bolet!!! :crys :crys :crys

Per lo demés, veig que en electrònica i seguretat es posen al dia en tot, la ultima foto Full Equipe amb color burdeus és molt elegant, potser e Topcase un pèl massa gros pel meu gust si més no estèticament, però que per viatjar va la mar de bé que sigui gegant.

En resum, crec que és una moto amb una línea clàssic i conservadora, amb una posada al dia en tots els aspectes, i a veure si així li fa donar una empenta, ja que en aquest pais tampoc és que s'en vegin moltes... Una magnifica moto més al mercat i a fer competència i apretar el cul als altres!!! :lol:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 7:39 pm

Un dels models que més m'agrada per fer GT. Per cert, és un model incomprès aquí a España. Qui no recorda les FJ 1100 i després les FJ 1200, que tothom en parlava? Però va passar que Yamaha España no va saber vendre bé les seves motos, i em consta que els vells moteros som grans fans de Yamaha. Jo mateix en sóc un.

A France i a Deutschland segur que en venen moltes d'aquesta FJR millorada.

[quote user="Trencaferro" post="214169"]Deu ser que m'he passat tot el matí voltant i no he trobat ni un bolet!!! :crys :crys :crys

[/quote]

Cada any estem igual? Colta, compra't una Play, fes-me cas. :twisted:
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 7:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 03, 2012 7:52 pm

I aquesta quants CV té ?? Segueix sense ser el meu estil de moto :(
ImatgeImatgeImatge

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. oct. 03, 2012 10:47 pm

Quan facin alguna jornada de probes a algún concesionari Yamaha aniré a probar-la. Ja vaig estar a punt de comprar-la fa un any i mig.

Trencaferro, t'aconsello que facis el mateix amb el nou A3, i t'adonarás no que sols son llums i capo... ;)

PD: Sembla ser que el motor també ha rebut modificacions. Inyecció, colectors d'escapament, canvi automàtic millorat...

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 11:14 pm

Randy, cada any em queixo però 2kilets diaris els portava, aquest any ni de dolents no n'han sortit, i això és mala senyal! :crys :crys :crys. Però si vols ens esperem 15 dies i anem a buscar castanyes, que també en conec bons racons... ;)
Lo de la Play no pateixis, tinc 3 playstation 3 :eyes , però ultimament no hi ha cap joc que em digui res, espera't al 1 de novembre que sortirà el Resident Evil 6, i et prometo que estaré uns quants dies desaparegut les 24h. :mrgreen:

ErnesTDM, ja sé que l'A3 es uncotxe completament nou, em queixo que estèticament no s'ho han treballat gaire. Ara amb lo dels leds cada un te la llum diferent, però sense aquestos, mires pel retrovisór i no saps si és un A3, un A8 o un A1. :???: l'únic que de està dissenyat una mica amb cara i ulls és l'A7, i la veritat que jo els veig a l'hivern per Baquèira, perquè crec que per la resta de Catalunya encara no n'he vist mai cap en directe.

Si, ho sé i ho reconec, amb les màquines de motor i rodes sóc una mica delicat, però m'agraden molt i busco coses diferenciades i un dic exclusives dins el què em puc permetre.

Perdó per l'incís, em sembla que he trencat el fil.... :oops: :oops:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dj. oct. 04, 2012 12:54 am

Jo i vaig a esta a un clic de quedar-me una fa uns anys, abans del canvi automàtic, però la dona tenia clar el tema de la Varadero es una maquina al meu pare impressionant i els petits retocs, segurament seran grans i la faran molt millor..

fa uns mesos quan vaig proba la ST1200 al Montseny i em van dir el preu, vaig pensar, que per 17.000€ em quedo la FJR

no cal oblidar també k apart de la saga FJ, Yamaha va tenir una Diversion 900 una bona maquina per fer km que no va tenir molt d'èxit

...V...
cor V-Twin

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. oct. 04, 2012 8:24 am

Bones!!!

Al voler canviar la Deauville per una altra també va ser una opció que vaig tenir al cap, inclús vaig anar a veure'n una.... però el cost de l'assegurança em tirava enrere! I què coi... volia una trail! Deu ser una molt bona màquina, llàstima que aquí no hagi tingut l'èxit d'altres païssos...

Fins aviat!
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. oct. 04, 2012 9:12 am

Per mi una de les reines de la categoria, sino la millor... en Randy te raó... és una màquina incompresa a la península, tot i els ruterus que hi ha... molts usuaris, vesasaberperquè, opten per altres màquines ruteres només per nom (...)

A mi sempre m'ha agradat molt, yo també vaig ser Yamahero molts anys (!).

Si que recordo les FJ 1100 i 1200... i sobretot quan les vaig començar a veure a França i Andorra, a mans dels francesos que portaven aquelles FJ amb colors Sonauto...

Encara conec dos companys que tenen FJs... i ells contentíssims... i passen dels 150.000 km...

Aquesta nova no ha canviat gaire, no... només faltaria uns frens comme il faut, llegeixi's Brembo amb pinces radials i coses així... coses que són més de les marques europees...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 04, 2012 9:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. oct. 04, 2012 12:54 pm

A mi m'agrada molt. De fet, em sembla un re-styling de l'actual. Molt guapa i cargola que fa fort.

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Nova Yamaha FJR 1300

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. oct. 05, 2012 7:37 pm

Fjodor, estic d'acord amb tu que tots els Audis tenen una retirada i a hores d'ara l'A7 es el mes maco de tots (pel meu gust) Jo crec que tots el dissenyadors (sobretot els de cotxes) tenen por de fer quelcom trencador amb l'anterior per si de cas no funciona (les inversions en el desenvolupament d'un nou model son multimilioraries). Els de les motos son un xic mes agoserats...veieu la foto de la Versys...

Pel que fa a la FJR el disseny es bastant continuista, però amb les suficients novetats tècniques per fer-la una moto molt interesant.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dv. oct. 05, 2012 8:11 pm

Doncs jo diria que Honda s'arrisca i a trencat algun esquema amb versions pròpies i de la competència, però tinc que dona la raó a un company de feina quan em diu que Honda utilitza peces emmagatzemades unes d'aquí i unes dalla i wuala, crossruner 800, que no te exit, tot el contrari de les 700

tampoc poden vendre la moto, dient que innovant amb un nou concepte crosstourer 1.2 quan Yamaha amb la TDM, fa mil anys si van innova, amb una maquina que a España no es va entendre però que a Europa si no recordo malament es venia molt be

esta clar que arriscaran amb segons quins models i d'altres nomes algun retoc, perquè si funciona per que remena

...V..
cor V-Twin

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 05, 2012 9:20 pm

Ara em mirava un vídeo de la nova FJR i haig de reconèixer que fa molta patxoca, amb les seves pijadetes electròniques i tot.
Llàstima que no porti xenón, si no la SA ja seria la tourer definitiva. Sota el meu parer de vista, clar.

[youtube]7bTrdJ8Y06c[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. oct. 05, 2012 11:29 pm

no m'importaria que me la regalessin....

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. oct. 06, 2012 9:34 am

[quote user="Alucinamaripili" post="214362"]no m'importaria que me la regalessin....[/quote]

Tambè tens l' opció de fer.te un auto-regal... :mrgreen:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. oct. 06, 2012 10:21 am

la trobo molt maca i encertada,els 4 cilindres per fer turisme son el millor,crec que aquestes Tourers tindrien que anar totes amb Xenon,contol de creuer i com a minim forquilles invertides de serie,per poc mes diners el que te ganes d'una gran maquina no li ve d'aqui.
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. oct. 06, 2012 9:09 pm

A veure, aquesta fjr ja porta forquilla invertida i control de creuer, per tant li falta el xenón. Curiosament porta la llum diurna de led i llums de carretera halògen. :???:

A més si porta llum diürna de leds, tal com es veu al vídeo porta les halògenes obertes, un contrasentit, oi?

Suposo que tot plegat deu ser per normatives en diferents països, no?

Com per exemple als USA, han de portar el reflector a banda i banda de la moto en la forquilla davantera i crec que també al darrera. Tot i ser la moto nova el disseny del 'pegat' que hi posen és força horrible.

Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » ds. oct. 06, 2012 9:42 pm

M'agrada, m'agrada
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 06, 2012 10:37 pm

L'hauria de veure i provar per fer-me'n una idea, però així, només amb fotos i video, no m'agrada. Crec que no aporta res de nou al concepte de moto que ja te la FJR actual. Si es tracta de participar en la cursa per veure quina moto te més "joguines" electròniques d'última moda, val. Si és un "relifting" de l'actual, val, però en la meva opinió no ho necessitava.

La segueixo troban massa llarga entre eixos i això segur que penalitza l'agilitat fora de les "autopastas" i les carreteres nacionals. Si no instal·les el super-mega-lleig top case, no te la capacitat de carrega que s'espera d'una moto d'aquest nivell.

I a sobre no em puc treure del cap cada cop que la veig un "gendarme" al cim.

Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » ds. nov. 03, 2012 6:54 pm

Doncs jo avui a la tarda n'he anat a provar una que tenien a Motos Ausió de Vic.

Sembla que només n'han baixat un parell d'Alemanya i que les deixen en comptegotes, d'aquí pocs dies ja han de tornar al nord.

No entenc gens de motos, he provat molt poques motos i, per tant, sóc el menys adequat per explicar gaire coses.
Per aquí hi volta un bon grapat d'entesos i provadors de motos que amb la seva experiència segur que n'haguéssin tret més profit :okcat

D'entrada pensava: serà més o menys com la Pan, és una moto per l'estil, doncs la veritat és que l'he trobat molt diferent:
  • Semblava menys voluminosa, es clar que amb maletes i topcase segur que fa un altre efecte.
  • Només pujar-hi ja l'he trobat un pel més alta.
  • Assegut i mirant endavant em sentia desprotegit, té una pantalla elèctrica però no s'apuja gaire.
  • També hi trobo a faltar el manyoc que fan els retrovisors i intermitents que paren molt l'aire, he hagut d'engegar els punys calefactors per l'aire que passava.
  • El cop de gas és finíssim, i els frens frenen fort (això em recorda que la setmana vinent hauré de fer pastilles a la Pan).
  • Al sortir tenia activat el mode T (turisme), va bé, una resposta de l'acceleració més aviat minsa. Després he descobert com posar el mode S (sport) i .... espectacular ! Quina canya ! Ja no l'he canviat més, jeje.
  • Apart dels punys i dels modes T/S no he pogut provar gaire res més en quant a ginys i m'he dedicat a la conducció, un primer tram per autovia (Vic - Sant Quirze) per una primera impressió i després revolts :D (Sant Quirze - collet de Sant Agustí - Perafita - Sant Bertomeu - Vic).
  • He trobat que té molts baixos, es podia anar perfectament en quarta per fer els revolts (tampoc son massa tancats) i des de 2000 rpm pujar alegrement sense haver de reduir.
  • En canvi he trobat a faltar el fre-motor que estic acostumat amb la Pan.
  • Al tumbar m'havia d'esforçar més que no pas amb la Pan (és que la Pan es tomba que dona gust :jajacat )
Enganxo quatre fotos:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 03, 2012 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”