Entrada
Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 11:14 pm
Randy, cada any em queixo però 2kilets diaris els portava, aquest any ni de dolents no n'han sortit, i això és mala senyal! :crys :crys :crys. Però si vols ens esperem 15 dies i anem a buscar castanyes, que també en conec bons racons... ;)
Lo de la Play no pateixis, tinc 3 playstation 3 :eyes , però ultimament no hi ha cap joc que em digui res, espera't al 1 de novembre que sortirà el Resident Evil 6, i et prometo que estaré uns quants dies desaparegut les 24h. :mrgreen:
ErnesTDM, ja sé que l'A3 es uncotxe completament nou, em queixo que estèticament no s'ho han treballat gaire. Ara amb lo dels leds cada un te la llum diferent, però sense aquestos, mires pel retrovisór i no saps si és un A3, un A8 o un A1. :???: l'únic que de està dissenyat una mica amb cara i ulls és l'A7, i la veritat que jo els veig a l'hivern per Baquèira, perquè crec que per la resta de Catalunya encara no n'he vist mai cap en directe.
Si, ho sé i ho reconec, amb les màquines de motor i rodes sóc una mica delicat, però m'agraden molt i busco coses diferenciades i un dic exclusives dins el què em puc permetre.
Perdó per l'incís, em sembla que he trencat el fil.... :oops: :oops:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.