Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmines?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmi

Entrada Autor: JoanCG » dj. gen. 03, 2013 8:23 am

Gràcies Albert, sentir això d’algú amb el teu bagatge motard, és sempre un honor.

Ara que....recordant les vegades que he anat per ports de muntanya darrera teu (per que davant no podia), no sé en quin dels dos extrems de les ajudes et posicionaràs.
La lògica diria que amb les ajudes, perquè sempre hi ha més possibilitats de utilitzar-les anant lleuger; Però per altre banda, tot i que molt ràpid, et recordo un filar a les corbes rotllo Biaggi, sense estridències i molt fi, a diferència meva, que pel que sigui vaig més brusc i per això se’m activen sovint aquests sistemes...no sé...ja diràs.

Salut !!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmi

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 04, 2013 12:35 am

Holaaaa,

[quote user="JoanCG" post="223454"]

Gràcies Albert, sentir això d’algú amb el teu bagatge motard, és sempre un honor.

[/quote]

Renoi Joan... em faras posar vermell !!!!! :cat_vergonya

Pel que fa al tema que ens ocupa... no vas gens malament, però també has de tenir en compte la burra que porto jo: amb tot el seu pes ho tindria realment malament per a portar-la amb mes brusquetat del compte !!! Mes em val pertar-la fineta i pel mig !!!

:dancer :dancer
Sort,

Respon

Torna a “General”