Gràcies Albert, sentir això d’algú amb el teu bagatge motard, és sempre un honor.
Ara que....recordant les vegades que he anat per ports de muntanya darrera teu (per que davant no podia), no sé en quin dels dos extrems de les ajudes et posicionaràs.
La lògica diria que amb les ajudes, perquè sempre hi ha més possibilitats de utilitzar-les anant lleuger; Però per altre banda, tot i que molt ràpid, et recordo un filar a les corbes rotllo Biaggi, sense estridències i molt fi, a diferència meva, que pel que sigui vaig més brusc i per això se’m activen sovint aquests sistemes...no sé...ja diràs.
Salut !!
Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmines?
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmi
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Atonten Els ABSs/DTCs/no-blocked-clucth I Altres Andròmi
Holaaaa,
[quote user="JoanCG" post="223454"]
Gràcies Albert, sentir això d’algú amb el teu bagatge motard, és sempre un honor.
[/quote]
Renoi Joan... em faras posar vermell !!!!! :cat_vergonya
Pel que fa al tema que ens ocupa... no vas gens malament, però també has de tenir en compte la burra que porto jo: amb tot el seu pes ho tindria realment malament per a portar-la amb mes brusquetat del compte !!! Mes em val pertar-la fineta i pel mig !!!
:dancer :dancer
[quote user="JoanCG" post="223454"]
[/quote]
Renoi Joan... em faras posar vermell !!!!! :cat_vergonya
Pel que fa al tema que ens ocupa... no vas gens malament, però també has de tenir en compte la burra que porto jo: amb tot el seu pes ho tindria realment malament per a portar-la amb mes brusquetat del compte !!! Mes em val pertar-la fineta i pel mig !!!
:dancer :dancer
Sort,