Vinga nois....Ens estem desviant del tema.
AQUEST FIL ÉS ÚNICAMENT I EXCLUSIVAMENT per parlar de la presentació de la nova KTM 1190.
Si voleu parlar d'altres temes obriu un fil i educadament i amb respecteen parlem
Gràcies
[/quote]AQUEST FIL ÉS ÚNICAMENT I EXCLUSIVAMENT per parlar de la presentació de la nova KTM 1190.
Si voleu parlar d'altres temes obriu un fil i educadament i amb respecteen parlem
Gràcies
Totalment d´acord i demano perdó, per tant obro aquest fil per continuar.
[quote user="Randy-650" post="229487"]Pep, ja saps que jo no vaig venir, clar. I critico segons el que m'han dit cinc persones via whatsapp I via mail, persones que puc confiar amb elles. I menys mal que no venia jo, que si ho arribo a veure....
Que per cert, tu ho veus normal que un tio vagi aixecant roda en una sortida mensual???? Un paio que a la primera sortida fa això, quan porti més sortides què farà?
Tothom hem sigut joves I tothom hem fet el burro anant en moto, però penso que aquest tipus de conducció no esta permesa a les sortides mensuals.
Fa molts anys ja vaig tenir una baralla amb un home que va convidar a uns amics (demà obriré un fil nou sobre aixó) els quals les noies anaven amb xancletes I pantalons curts, I quan li vaig fer veure a ell em va va respondre que jo no era ningú per dir com tenien que anar els seus amics.[/quote]
Randy, estic d´acord amb tu que anar aixecant roda no es la manera de circular a Mototurisme, la meva reflexió va més per una altra banda, a veure si soc capaç d´explicar-me.
No es per generar polémica ni mals rotllos, però jo no puc criticar el que no he vist, per això et feia aquest comentari, el que em xoca es que la gent que van veure com cometia aquestes " imprudències", quan varem fer les parades de reagrupament l´hi van comentar o recriminar?
Per què pel que veig t´han passat tot una serie de dades sobre els fets, que de cara a cara son molt senzills de corregir, però per escrit es desvirtuen bastant.
No tinc cap dubte, com m´ha desmostrat més d´un cop, que si haguessis vingut a la sortida, l´hi haguessis explicat com s´ha de circular amb el grup, segurament fent una cervesa, que es com s´ha de fer les coses.
Apa, un altre totxo