Seguiment De Les Normes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Seguiment De Les Normes

Entrada Autor: PEPI600 » dj. feb. 28, 2013 9:21 pm

[quote user="MTC" post="229493"]
Vinga nois....Ens estem desviant del tema.
AQUEST FIL ÉS ÚNICAMENT I EXCLUSIVAMENT per parlar de la presentació de la nova KTM 1190.

Si voleu parlar d'altres temes obriu un fil i educadament i amb respecteen parlem

Gràcies
[/quote]

Totalment d´acord i demano perdó, per tant obro aquest fil per continuar.

[quote user="Randy-650" post="229487"]Pep, ja saps que jo no vaig venir, clar. I critico segons el que m'han dit cinc persones via whatsapp I via mail, persones que puc confiar amb elles. I menys mal que no venia jo, que si ho arribo a veure....

Que per cert, tu ho veus normal que un tio vagi aixecant roda en una sortida mensual???? Un paio que a la primera sortida fa això, quan porti més sortides què farà?

Tothom hem sigut joves I tothom hem fet el burro anant en moto, però penso que aquest tipus de conducció no esta permesa a les sortides mensuals.

Fa molts anys ja vaig tenir una baralla amb un home que va convidar a uns amics (demà obriré un fil nou sobre aixó) els quals les noies anaven amb xancletes I pantalons curts, I quan li vaig fer veure a ell em va va respondre que jo no era ningú per dir com tenien que anar els seus amics.[/quote]

Randy, estic d´acord amb tu que anar aixecant roda no es la manera de circular a Mototurisme, la meva reflexió va més per una altra banda, a veure si soc capaç d´explicar-me.
No es per generar polémica ni mals rotllos, però jo no puc criticar el que no he vist, per això et feia aquest comentari, el que em xoca es que la gent que van veure com cometia aquestes " imprudències", quan varem fer les parades de reagrupament l´hi van comentar o recriminar?
Per què pel que veig t´han passat tot una serie de dades sobre els fets, que de cara a cara son molt senzills de corregir, però per escrit es desvirtuen bastant.

No tinc cap dubte, com m´ha desmostrat més d´un cop, que si haguessis vingut a la sortida, l´hi haguessis explicat com s´ha de circular amb el grup, segurament fent una cervesa, que es com s´ha de fer les coses.

Apa, un altre totxo
Imatge Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Seguiment De Les Normes

Entrada Autor: Prony » dj. feb. 28, 2013 10:55 pm

[quote user="PEPI600" post="229475"] Després de les continues al·lusions, a aquest xicot, haig de fer una mica d'advocat del diable. Potser si que aixecava la roda a la sortida d'alguna corba, o feia molta fresa, o no sé que més, doncs es molt fàcil anar criticant sense especificar quina va ser la seva conducte tan reprovable. Vaig anar darrera seu una bona estona, després que hagués sentit algun comentari, en cap moment vaig veure cap imprudència, es més crec que més d'un hauria d'aprendre algunes coses de la seva conducció, com no avançar sense visibilitat, o en continua, o fer les traçades de les corbes per l´esquerra. Qui ho tingui tant clar que no fa res malament, llavors que critiqui el que vulgui.
Quan sàpiga que va fer tan i tan malament, llavors opinaré, el tram que vaig anar darrera d'ell, no vaig veure cap conducció anormal.
Per cert també em podeu criticar a mi, doncs vaig aixecar roda en varis avançaments :callo :callo :callo
Perdoneu pel totxo[/quote]
Doncs jo vaig anar al seu darrera (fins que li tocava fer de cruiller i "casualment" deixava avançar als que els seguíem) i puc assegurar-te que de contínues se'n va passar algunes.

Penso que aquesta polèmica que crec que jo vaig encetar ja no té perquè anar mes lluny. A tots els grups hi ha cops en els que venen gent els quals es pensaven que "era un altra cosa" i ho hem d'acceptar. Quants cops a Mototurisme ha vingut gent mes "àgil"?? Un munt. I que ha passat? Que no han repetit perquè ells tampoc s'ho han passat be, han entès que no era l'estil de colla que es pensaven.
Això ha passat en anteriors ocasions i passarà en el futur. Jo vaig ser partícip de diversos comentaris respecte aquella situació i em sembla que algú ja es va encarregar de dir-li alguna cosa.

Personalment he après la lliçó i us garanteixo que no hi cauré cap mes vegada. No ens fem mala sang (es diu així). Prou maleïda està la vida en el dia a dia com per traslladar els mals rotllos als pocs moments d'oci que encara ens resten.

Tinc por de que entre aquest tema i el desafortunat esdeveniment amb la anulació de la presentació de la nova KTM1190, el proper expulsat del grup sigui jo. I com ho passaria fatal, miraré de frenar-me una mica perquè estic quedant com un rondinaire impertinent.

Gràcies per la vostra comprensió.

Jordi "Prony"
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 28, 2013 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. març 01, 2013 12:08 am

Steelam:

Dit i fet ;)
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 01, 2013 12:05 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 01, 2013 7:47 am

Bon dia a tots/es!!!

:birracat :birracat :birracat :birracat

Anem per pams...

Crec que tots teniu part de raó i la difèrencia és com ho exposem.....
  1. El noi de la KTM ara mateix no està aqui al fòrum per que ni ell es pugui "defensar" o "apendre dels errors per corretgir". Així que , ara mateix veig que aixó és un debat molt èsteril que no ens porta a gairebé a res.
  2. En aquestes situacions de conductes reprobables i perilloses, el millor es parlar-ho cara a cara el més aviat possible amb "l'infranctor". Per evitar mals majors en la mateixa sortida i en un futur.
  3. Els responsables de cada sortida i administradors/moderadors no sóm omnipresents, així durant la ruta aquestes coses no les podem veure sempre. Aixi que en les parades que es fan , el millor és anar-ho a comentar a algun dels responsables.
  4. Recrimar una conducta a un usuari ho podem fer tots, ja que la seguretat és cosa de tots/es. Però el millor seria, per "pes moral" i per "evitar discusions" , que aixó ho deleguessim als administradors i responsables de la sortida.

Moltes gràcies!!! I
BON DIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”