Web master

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 24, 2007 5:33 pm

josepgts ha escrit:
la veritat, a vegades si que penso que es un piano, més que res per la música que surt del seu motor :lol: , lo que si que tinc es un tallagespa molt bo, jo tinc un model bàsic, el tipic vermell, però he vist model pijo porta unes maletes enganxades i és molt més gros però fa el mateix soroll i corre igual, es un honda, i el model pijo als laterals hi posa deu... nosequé com que es de pijos li han posat un nom francés.

:b9 :b9 :b9
AYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MIRA LO QUE MA DISHO, RANDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.

Quan em referia al piano Yamaha, em refería a aquells que porten els que fan ballar la cabra, no al del Claydermann, eh? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 .

Sempre desafinant, això si, la cabra, com si no hi haguès, de música. Us deu passar lo mateix als Yamahistes, oi?.

Pijo no, la enveja, que és molt dolenta. La classe no s'hereda.

I quan a les KASAGUAKI, qué he de dir....doncs que de petit tenia unes bambes que es deien així i teníen el mateix color verd fins i tot. I amb aquelles bambes passava una mica com amb les KASAGUAKI, que molta planta, però al final res de res...
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dt. jul. 24, 2007 8:43 pm

els que tenien problemes amb la cabra no eren els de BMW?? a no!, era amb la pota de cabra... :lol:

respecte als pianos, la meva sonava més com el de la Diana Krall que es rossa com el Claydermann però "me pone más", però com que soc un home dur ara vaig de pianista heavy, més que res perqué vaig foradar l'escapament en una caiguda :cry:

que no son pijas!!! no hi ha res més pijo que un payo amb una deu, un casc convertible, amb la pantalla solar baixada, jaqueta negra i pantalons de pinces (osti, que l'estic cagant, que no fa gaire anava exactament així :oops: ) weno, tampoc son tant pijes... més aviat son de tio amb classe... això si, tio amb classe cutre, perque el que te classe de veritat en quant pot la canvia per una GTS :lol: :lol:

quanta raó tens amb lo de les KASAGUAKI... (osti, que la cago de nou, que si pogués em compraria la nova GTR aquesta... :oops: )

weno, millor que calli, que veig que l'estic cagant per tot arreu... :oops: :oops: :oops:

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. jul. 24, 2007 9:12 pm

Fins aqui podriem arribar, qui gosa ficar-se amb les YAMAHAS

Que són millors les Hondes potser !!!!!!, Una marca que té com a simbol un pollastre desplumat, de quant les adelanten.....

Potser son millors les Kawasakis ????, que varen sortir d'un defecte de fabricació de la John Deere, el primer tractor amb dues rodes.....

O BMW, que signifiquen Bellugua la Moto del Water, (no comment...)

Suzuki, que com tothom sap en japonés vol dir "Me tornat a quedar tirat aquí"

UNA COSA MES RANDY, JO HO HE VIST TOT, A COMENÇAT EL JORDI (QSC), HO VIST TOT TOT I TOT

JA EL POTS CASTIGUAR DE VALEN DE CARA A LA PARED SENSE MIRAR LA PANTALLA.

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. jul. 24, 2007 10:19 pm

Imatge

El Randy esta enfeinat!!!!!
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 24, 2007 10:33 pm

Ride ha escrit:UNA COSA MES RANDY, JO HO HE VIST TOT, A COMENÇAT EL JORDI (QSC), HO VIST TOT TOT I TOT

GUANTANAMERAAAAA......GUAJIRA, GUANTANAMERAAAAA.....!!!!!!

Imatge....................Imatge....................Imatge....................Imatge....................Imatge

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dt. jul. 24, 2007 10:53 pm

Mira mira que et farà el Randy QSC QUE HO HEM VIST!!!Imatge
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 24, 2007 11:03 pm

Ahhhhh....i d'aquesta que en dieu????...ehhhhh????

Imatge

V'sssssssss
QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2007 11:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dt. jul. 24, 2007 11:09 pm

josepgts ha escrit:
que no son pijas!!! no hi ha res més pijo que un payo amb una deu, un casc convertible, amb la pantalla solar baixada, jaqueta negra i pantalons de pinces (osti, que l'estic cagant, que no fa gaire anava exactament així :oops: ) weno, tampoc son tant pijes... més aviat son de tio amb classe... això si, tio amb classe cutre, perque el que te classe de veritat en quant pot la canvia per una GTS :lol: :lol:
O sea, m'estàs dient pijo? O sea, no m'ho puc creure, o sea. Però, o sea, com pots dir això. No puc amb la meva vida, o sea.

I com vols que comprem una GTnosequantos si ja no existeixen. Si nomès van fer 10 per enganyar algú i les que es veuen son les 250 special amb paper cartró¡¡¡¡ :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

I el símbol de l'ala de Mercuri, un pollastre despentinat? Ets un sacríleg... Vade retro, Satanàs¡¡¡¡¡¡¡¡ Morituri te salutant, etc, etc.....
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

josepgts
Presentats

Entrada Autor: josepgts » dc. jul. 25, 2007 12:45 am

em sembla que estàs mal informat, de la gts es ven el nou model, la descripció de la nova versió segons la web:
"Resulta complicado apartar los ojos de las nuevas GTS. Su aspecto noble y elegante está rematado con una doble óptica Multiconvex vertical, sobre la que se instala un parabrisas que ofrece una buena protección contra el viento. Atrás dispone de una luz de posición formada por leds, y el confort de los ocupantes se asegura con un amplio asiento de dos niveles y apoyo lumbar."

aqui et poso l'enllaç perqué et regalis la vista, http://www.sym.com.es/index.php?MODUL=M ... EL=LM12W-P

si, l'han canviat una mica, però a que es guapa??

i també t'equivoques en que en van fer 10 per enganyar a algú, ens van enganyar a 27 només a espanya.

clar que la teva i la meva son motos que no es poden comparar, la teva 8 valvules, la meva 20, lo que vol dir que jo pago més del dobre cada reglatge :cry: la meva motor exup, lo que vol dir que jo he de portar sempre una ampolla d'oli, la teva 225kg la meva 280kg lo que vol dir que jo arribo a casa molt més cansat....

osti tu!!! ara m'estic enfonsant jo sol.... :crys :crys

weno, però la meva es molt millor que la teva i que totes les demés que teniu tots els del foro i els del mon i a més no se li plega la pota de cabra i... :Disparant :Disparant :crys :crys

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 25, 2007 11:16 am

josepgts ha escrit: weno, però la meva es molt millor que la teva i que totes les demés que teniu tots els del foro i els del mon i a més no se li plega la pota de cabra i... :Disparant :Disparant :crys :crys

Ep, aqui cal treuri la Pan € eh ?

No barregis la Pan amb totes les altres motos normaletes i petitones, :twisted: :twisted: :twisted:

Suposo que no era la teva intenció :twisted: :twisted: :twisted:,´perqué si hagués estat així hauria d'avisar al moderador webmaster Randy :evil: :evil: :evil:

Vssssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

josepgts
Presentats

Entrada Autor: josepgts » dc. jul. 25, 2007 2:17 pm

NOOOO!!! Deu em guardi, evidentment la pan€ es a part, i a més que si ets d'osona segur que o li has comprat o en algún moment l'ha tocat el Ramon Serra de la Honda de Vic, gran amic i que es el que em va resucitar la gts.
:lol:

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dc. jul. 25, 2007 5:36 pm

Totes les Paneuro son totxos, tret la del 007.

He dit!!!!! :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
NI DIOS NI AMO

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dc. jul. 25, 2007 5:39 pm

josepgts ha escrit: si, l'han canviat una mica, però a que es guapa??
M'agrada més la TEVA GTS. Això no vol dir que m'agradi la teva GTS, sinò que m'agrada més la teva GTS que la GTS que m'has posat.

O sea.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dc. jul. 25, 2007 7:39 pm

marru marru......... :twisted: :twisted: :twisted:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. jul. 25, 2007 9:36 pm

Hi he estat pensant durant forces dies i ja tinc una conclusió. Se que segurament no agradarà a tothom...que hi farem.

Desde fa temps que tenía un neguit, per més que intentava descobrir de que es tractava, no hi havía manera d'aconseguir-lo visualitzar.
Però avui he vist la llum. Ja he descobert el que rondava per el meu cap i he de dir que molts es sentirant traits...tenim un impostor al Foro, si aixis com sona...UN IMPOSTOR DE DALT A BAIX.
El que m'ha fet descobrir-lo, fora la "Marsallesa" que entonava a tot drap. Si senyors, he descobert que Bond, James Bond, no es el que diu ser. S'ha deixat corrompre per el "vil metall" i ha abraçat de ple el CONTRAESPIONATGE. Ara treballa per la República en comptes de servir a la seva reina, es un cara girat...però a mi ja no me la fot més.
No os deixeu enganyar, la seva "mala copia" de Pan no es res més que una "Cadira LLuis...XV" del menjador amb rodes.
Salut i kilómetres

in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dc. jul. 25, 2007 9:53 pm

siono1000 ha escrit:he descobert que Bond, James Bond, no es el que diu ser.
UI, UI, UI
siono1000 ha escrit:Ara treballa per la República en comptes de servir a la seva reina, es un cara girat...
UI, UI, UI, UI

siono1000 ha escrit:la seva "mala copia" de Pan no es res més que una "Cadira LLuis...XV" del menjador amb rodes.
UI, UI, UI, UI, UI, UI. UI

Això portarà represàlies, digueu-me visionari, però crec que acaba d'arrencar la III guerra mundial.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 25, 2007 10:33 pm

JE,JE,JE, això vol dir que vaig fer molt bé la feina encomanada per Sa Graciosa Majestat la Reina d’Anglaterra.

Missió ultraperillosa en la que en podia haver sortit molt malparat i en greus lesions i danys en el meu honor. Tant bé ho vaig fer i tant em vaig ficar dins els meu paper que fins i tot algunes persones han arribat a tenir confusions.

La cosa no ha estat així, la missió ha estat un èxit i per això no m’empipo............

Ara ja estic en un altra missió encara més perillosa i arriscada a l’altra banda del món.

Però............................

el que passa.......

es que no .......

puc admetre......

de cap manera ........

QUE ALGÚ ES FIQUI AMB LA MEVA PAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RANDY !!!!!!!!!!!!!!!! HAS DE MODERAR !!!!!!!!!!!!!!!!!

COM A GÜEB MASTER & MAYORAL ADMINISTREIXON, UNIC MODERADOR DEL FÒRUM O WEBMASTER DE GUÀRDIA, POSA PAU, POSA MULTES, POSA CÀSTIGS, FES EL QUE CREGUIS, PERÒ IMPOSA LA TEVA GRAN AUTORITAT

AVISO, JA NO HI HA ULTIMÀTUMS !!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ES LA GUERRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Bravo
Presentats

Entrada Autor: Bravo » dc. jul. 25, 2007 10:54 pm

siono1000 ha escrit: No os deixeu enganyar, la seva "mala copia" de Pan no es res més que una "Cadira LLuis...XV" del menjador amb rodes.
Ja deia jo que feia una mica de pudor a resclosit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NI DIOS NI AMO

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. jul. 26, 2007 8:49 am

James_Bond ha escrit:
AVISO, JA NO HI HA ULTIMÀTUMS !!!!!!!!!!

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ES LA GUERRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN JAMES NO FA POR, PAM I PIPA, PAM I PIPA, EN JAMES NO FA POR PAM I PIPA........

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. jul. 26, 2007 1:51 pm

UIUIUIUIUIUIUIUIIIIIIIIII
QUIN MAL ROLLOOOOOOOOOOOOO!!!!!
FA DIES QUE NO ENTRO I EM TROBO AIXÓ.... ENTRE ELS PIJOS DE LA BMW, ELS MAMUTS DE LA VARADERO I ELS SALONS LLUIS XV DE LA PAN.......
NO HI HA COM TENIR UNA VSTROM!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Respon

Torna a “Cerveseta”