AYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MIRA LO QUE MA DISHO, RANDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.josepgts ha escrit:
la veritat, a vegades si que penso que es un piano, més que res per la música que surt del seu motor :lol: , lo que si que tinc es un tallagespa molt bo, jo tinc un model bàsic, el tipic vermell, però he vist model pijo porta unes maletes enganxades i és molt més gros però fa el mateix soroll i corre igual, es un honda, i el model pijo als laterals hi posa deu... nosequé com que es de pijos li han posat un nom francés.
:b9 :b9 :b9
Quan em referia al piano Yamaha, em refería a aquells que porten els que fan ballar la cabra, no al del Claydermann, eh? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 .
Sempre desafinant, això si, la cabra, com si no hi haguès, de música. Us deu passar lo mateix als Yamahistes, oi?.
Pijo no, la enveja, que és molt dolenta. La classe no s'hereda.
I quan a les KASAGUAKI, qué he de dir....doncs que de petit tenia unes bambes que es deien així i teníen el mateix color verd fins i tot. I amb aquelles bambes passava una mica com amb les KASAGUAKI, que molta planta, però al final res de res...
:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9