Marroc 2013
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Marroc 2013
[quote user="Panotxa" post="232889"]Ep, gracies a tots pels vostres comentaris!
M'alegra llegir que us ho heu passat be llegint-la, jo m´ho he passat de conya recordant situacions i anècdotes que a poc a poc amb el temps s'esvairan.
El Patex de la moto del Perarnau encara funcina i no li perd oli, deu ser la única GS que no en perd. :)
Els col.lectors xafats, no hi noto manca de potencia en la moto, de tota manera cal veure amb el temps aviam que passa.
Les maletes de la moto, ja les tinc adreçades, un parell d'enganxines i tot com nou, per cert hi ha una ratllada que no penso arreglar...es d'una puntada de peu. :)
Siono, mira que t´ho varem dir vegades, vine al Marroc que amb en Sacot tenim el divertiment assegurat, hi ha dies que anava gairebé plorant de riure sobre la moto, em sembla que l'únic moment que no l´he portat enganxat al darrere va ser el dia de la sortida de carretera, si l´hagues tingut enganxat haguessim sortit els dos, n'estic segur. :)
Salut! ;)[/quote]
Ja...ja... jo també volia venir, però ara no toca. :crys
Aprofiteu a fer dentetes que ja sabeu que "donde las dan...las toman" i potser "al cuadrado" fins hi tot. :holacat
I QUINA ENVEJAAAAAAAAAAA !!
M'alegra llegir que us ho heu passat be llegint-la, jo m´ho he passat de conya recordant situacions i anècdotes que a poc a poc amb el temps s'esvairan.
El Patex de la moto del Perarnau encara funcina i no li perd oli, deu ser la única GS que no en perd. :)
Els col.lectors xafats, no hi noto manca de potencia en la moto, de tota manera cal veure amb el temps aviam que passa.
Les maletes de la moto, ja les tinc adreçades, un parell d'enganxines i tot com nou, per cert hi ha una ratllada que no penso arreglar...es d'una puntada de peu. :)
Siono, mira que t´ho varem dir vegades, vine al Marroc que amb en Sacot tenim el divertiment assegurat, hi ha dies que anava gairebé plorant de riure sobre la moto, em sembla que l'únic moment que no l´he portat enganxat al darrere va ser el dia de la sortida de carretera, si l´hagues tingut enganxat haguessim sortit els dos, n'estic segur. :)
Salut! ;)[/quote]
Ja...ja... jo també volia venir, però ara no toca. :crys
Aprofiteu a fer dentetes que ja sabeu que "donde las dan...las toman" i potser "al cuadrado" fins hi tot. :holacat
I QUINA ENVEJAAAAAAAAAAA !!
Salut i kilómetres
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Jesus GS" post="233029"]
Panotxa , la crònica t'ha quedat de luxe :bow ... un record fantàstic d'aquest viatge tant intens que no oblidaré durant molt de temps !!! :okcat
Ricard ... recordes el que ens passava pel cap en aquells moments ? :SOS ... Crec que aquesta imatge val per 1000 paraules !!! ... :callo
però vam fer pinya i ens vam ensortir ... això és el que compta i el que recordarem sempre ... :okcat
MikelRT .... :ass ... :b9 :b9 :b9 ... l'any vinent ens has de fer d'assitència ... així no anirem tant carregats !!! :holacat
Salut !!! :Catala[/quote]
Jesus: :666
Ricard: T'entenc perfectament. Aquesta colla...... son la conya (un cop arribat al destí, je,je,je)
Veient la foto i la crònica, es necessari per l'any vinent un bon grup d'assitencia: eines per desenterrar motos, cuiner per fer sopar, massajista per recuperar-vos, centraleta de comunicacions, foc de cam, un remolc de recanvis..... etc., etc. :holacat

Fins aviat :holacat
Panotxa , la crònica t'ha quedat de luxe :bow ... un record fantàstic d'aquest viatge tant intens que no oblidaré durant molt de temps !!! :okcat
Ricard ... recordes el que ens passava pel cap en aquells moments ? :SOS ... Crec que aquesta imatge val per 1000 paraules !!! ... :callo
però vam fer pinya i ens vam ensortir ... això és el que compta i el que recordarem sempre ... :okcat
MikelRT .... :ass ... :b9 :b9 :b9 ... l'any vinent ens has de fer d'assitència ... així no anirem tant carregats !!! :holacat
Ricard: T'entenc perfectament. Aquesta colla...... son la conya (un cop arribat al destí, je,je,je)
Veient la foto i la crònica, es necessari per l'any vinent un bon grup d'assitencia: eines per desenterrar motos, cuiner per fer sopar, massajista per recuperar-vos, centraleta de comunicacions, foc de cam, un remolc de recanvis..... etc., etc. :holacat

Fins aviat :holacat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="MikelRT" post="233231"][quote user="Jesus GS" post="233029"]

Fins aviat :holacat[/quote]
Mikel, l'has clavat.... :b9 :b9

Fins aviat :holacat[/quote]
Mikel, l'has clavat.... :b9 :b9
Gas a la burra!!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Per cert, ja tinc els col.lectors canviats...;)

Gràcies Sacot, ets el mega-crack de la mecànica.
Salut! ;)

Gràcies Sacot, ets el mega-crack de la mecànica.
Salut! ;)
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm
Genial, cada cop que me la miro em pixo de riure !
:birracat
:birracat
- Bertu
- Presentats
- Entrades: 97
- Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
- Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental
Moltes felicitats a tots per aquesta aventura. M'ha envaït l'enveja, un viatge com aquest ha de ser inoblidable, com m'agradaria...
Moltíssimes gràcies per explicar-ho.
Salut :birracat
Moltíssimes gràcies per explicar-ho.
Salut :birracat
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Ja se amb qui no m'haig d'ajuntar quan tingui una trail!! :nonocat :nonocat
Molt bona crònica! :birracat
Molt bona crònica! :birracat
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm
[quote user="Panotxa" post="233331"]Per cert, ja tinc els col.lectors canviats...;)
[/quote]
Malaguanyats ... molt me temo que no durarà pas gaire aquesta lluentor :)
[/quote]
Malaguanyats ... molt me temo que no durarà pas gaire aquesta lluentor :)