Marroc 2013

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Marroc 2013

Entrada Autor: Siono1000 » dt. abr. 09, 2013 9:53 pm

[quote user="Panotxa" post="232889"]Ep, gracies a tots pels vostres comentaris!
M'alegra llegir que us ho heu passat be llegint-la, jo m´ho he passat de conya recordant situacions i anècdotes que a poc a poc amb el temps s'esvairan.
El Patex de la moto del Perarnau encara funcina i no li perd oli, deu ser la única GS que no en perd. :)
Els col.lectors xafats, no hi noto manca de potencia en la moto, de tota manera cal veure amb el temps aviam que passa.
Les maletes de la moto, ja les tinc adreçades, un parell d'enganxines i tot com nou, per cert hi ha una ratllada que no penso arreglar...es d'una puntada de peu. :)
Siono, mira que t´ho varem dir vegades, vine al Marroc que amb en Sacot tenim el divertiment assegurat, hi ha dies que anava gairebé plorant de riure sobre la moto, em sembla que l'únic moment que no l´he portat enganxat al darrere va ser el dia de la sortida de carretera, si l´hagues tingut enganxat haguessim sortit els dos, n'estic segur. :)
Salut! ;)[/quote]

Ja...ja... jo també volia venir, però ara no toca. :crys

Aprofiteu a fer dentetes que ja sabeu que "donde las dan...las toman" i potser "al cuadrado" fins hi tot. :holacat

I QUINA ENVEJAAAAAAAAAAA !!
Salut i kilómetres

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. abr. 09, 2013 10:24 pm

[quote user="Jesus GS" post="233029"]
Panotxa , la crònica t'ha quedat de luxe :bow ... un record fantàstic d'aquest viatge tant intens que no oblidaré durant molt de temps !!! :okcat

Ricard ... recordes el que ens passava pel cap en aquells moments ? :SOS ... Crec que aquesta imatge val per 1000 paraules !!! ... :callo
però vam fer pinya i ens vam ensortir ... això és el que compta i el que recordarem sempre ... :okcat

MikelRT .... :ass ... :b9 :b9 :b9 ... l'any vinent ens has de fer d'assitència ... així no anirem tant carregats !!!
:holacat

Salut !!! :Catala[/quote]

Jesus: :666

Ricard: T'entenc perfectament. Aquesta colla...... son la conya (un cop arribat al destí, je,je,je)

Veient la foto i la crònica, es necessari per l'any vinent un bon grup d'assitencia: eines per desenterrar motos, cuiner per fer sopar, massajista per recuperar-vos, centraleta de comunicacions, foc de cam, un remolc de recanvis..... etc., etc. :holacat
Imatge

Fins aviat :holacat

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. abr. 09, 2013 10:35 pm

[quote user="MikelRT" post="233231"][quote user="Jesus GS" post="233029"]
Panotxa , la crònica t'ha quedat de luxe :bow ... un record fantàstic d'aquest viatge tant intens que no oblidaré durant molt de temps !!! :okcat

Ricard ... recordes el que ens passava pel cap en aquells moments ? :SOS ... Crec que aquesta imatge val per 1000 paraules !!! ... :callo
però vam fer pinya i ens vam ensortir ... això és el que compta i el que recordarem sempre ... :okcat

MikelRT .... :ass ... :b9 :b9 :b9 ... l'any vinent ens has de fer d'assitència ... així no anirem tant carregats !!!
:holacat

Salut !!! :Catala[/quote]

Jesus: :666

Ricard: T'entenc perfectament. Aquesta colla...... son la conya (un cop arribat al destí, je,je,je)

Veient la foto i la crònica, es necessari per l'any vinent un bon grup d'assitencia: eines per desenterrar motos, cuiner per fer sopar, massajista per recuperar-vos, centraleta de comunicacions, foc de cam, un remolc de recanvis..... etc., etc. :holacat
Imatge

Fins aviat :holacat[/quote]

Mikel, l'has clavat.... :b9 :b9
Gas a la burra!!!

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. abr. 11, 2013 7:06 pm

Ep, em va quedar pendent d'arreglar aquesta panoràmica de Ba Hallou, si cliqueu la imatge la podreu veure més gran.

Panorama 360º
Imatge

Salut! ;)

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dj. abr. 11, 2013 7:09 pm

Per cert, ja tinc els col.lectors canviats...;)

Imatge

Gràcies Sacot, ets el mega-crack de la mecànica.

Salut! ;)

Jonnyb
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm

Entrada Autor: Jonnyb » dg. abr. 14, 2013 8:21 am

Genial, cada cop que me la miro em pixo de riure !
:birracat

Bertu
Presentats
Entrades: 97
Membre des de: dc. maig 23, 2012 1:28 pm
Ubicació: Baix Montseny - Vallès Oriental

Entrada Autor: Bertu » dj. abr. 18, 2013 9:50 am

Moltes felicitats a tots per aquesta aventura. M'ha envaït l'enveja, un viatge com aquest ha de ser inoblidable, com m'agradaria...
Moltíssimes gràcies per explicar-ho.
Salut :birracat

Dodo
Presentats
Entrades: 1166
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Entrada Autor: Dodo » dj. abr. 18, 2013 3:43 pm

Ja se amb qui no m'haig d'ajuntar quan tingui una trail!! :nonocat :nonocat
Molt bona crònica! :birracat

Jonnyb
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 9:56 pm

Entrada Autor: Jonnyb » dv. abr. 19, 2013 3:38 pm

[quote user="Panotxa" post="233331"]Per cert, ja tinc els col.lectors canviats...;)
[/quote]

Malaguanyats ... molt me temo que no durarà pas gaire aquesta lluentor :)

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”