Reunio Cazorla Classicas 2v

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Reunio Cazorla Classicas 2v

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 06, 2013 12:43 pm

Reunió de clàssiques 2V Cazorla 2013 ......... vista des dels ulls d' un que si pot evitar marxar gaire llunys de cas o evita !!

PROLEG (amb una mica de conya)

el primer que he de dir és el següent, cada dia veig la meva moto a la qual anomeno afectuosament'' tieta Fums'' pel color que té, no perquè fumegi ni res per l'estil, passem moltes hores junts ja que encara que sembli mentida la puc tenir al meu costat en hores de treball, o sigui que com aquell que diu ''colze amb colze''
quan vaig veure l'anunci d'aquesta sortida, li vaig dir que teniem que anar, no va posar problema .... va preguntar, quants km'ss seran? Li vaig contestar després de mirar el Via Michelin que uns 1700 d'anada i tornada, autopista i autovia i les quatre corbes que fariem pels voltants de Cazorla ..... mirant-me amb cara de pocs amics ...... em va dir. .... fa temps que no em treus de passeig, sóc una cuarentona i necessito marxa ......... li vaig donar la raó ..... quan algú la té, la té .... se li dona i no cal parlar més.
al dia següent, després de parlar ...... amb la que realment té l'última paraula i obtenir el vistiplau i els passis ''pernocta'' corresponents ..... li vaig posar a la'' vella'' les cartes sobre la taula , i vem iniciar conversa
KP: val, tu guanyes, seran entre 2000 i 2500 ..... km s, ....... les autovies i autopistes ni de prop les veurem i prepara un hulahop per entrenar que et fare fer mes ''meneos'' que en una pista de breackdance
TF: prepara't tu i la teva esquena que no saps el que t'espera
KP no arribaras ni a Terol
TF i tu no arrivaras ni a Reus
i així vam estar una bona estona ............
Com la cosa ja estava en marxa, em vaig posar a marcar el trajecte, al maig tenim la Rider 1000 volia veure si el que tenia pensat era correcte per al primer tram fins a Arnes i així el dia que baixés ho faria, per saber exactament camins i temps .
A tot això i cada vegada il · lusionant-nos mes els dos, el temps s'acostava, el fòrum s'animava i la cosa anava prometent, fins que un dia, rebo un missatge d'un company del fòrum que em diu si baixem junts, jo li explico la situació, que vull sortir dijous i fer nit a Conca i el divendres arribar a Linares, em diu que sense problemes, per telèfon, sembla ... NORMAL, jejjeje i vam quedar en conèixer-nos un dia, abans de marxar.
La logística ens menja, com portem l'equipatge?? que portem?? en fi, coses que un casat ha oblidat amb el temps, Tieta Fums, em comenta que li agradarien unes alforges, mes que els porta maletes, demano unes i me les presten (gràcies Cristina) fem unes proves i li queden perfectes, esta contenta .... i jo mes, jajjajaa,

Imatge

un dia ens coneixem amb Lluis BCN, igual que per telèfon és NORMAL, jejejjeje, estem gairebé tota la tarda parlant, em passa la tarda depressa i penso que serà un bon company de viatge, no ens coneixem, o sigui que millor que millor, al capdavall el món de la moto té això, conèixer gent i rodar, és un objectiu comú: SORTIR JUNTS I TORNAR JUNTS!!
li ensenyo la ruta, em diu que perfecte, ell s'encarrega de l'hotel, ho veig fantàstic i així quedem, amb l'únic punt a lligar d'on quedem el dijous, al final s'apunta l'amic Vert que baixa de Girona i conseqüentment quedem a Reus els tres, al bar d'un polígon on ens saludarem i ens donarem a conèixer.
Comença el viatge.........
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 11, 2013 10:09 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats

Re: Reunio Cazorla Classicas 2v

DIJOUS,
el dijous surto a primera hora que són les 9,15 h la família ja s'ha n'anat, a l'escola ia treballar, baixo al garatge em poso el casc i els guants i surto, comença el camí, el Bages esta espectacular, els camps verds , el cel bastant clar i les vistes de la muntanya de Montserrat, on hi ha el monestir amb la Moreneta, verge patrona de Catalunya, a la qual li demano que ens protegeixi i ens doni bon viatge a tots,i així es fa en els quatre dies .

Imatge

Quan arribo al desviament de Castellfollit vaig cap Odena per anar a buscar l'A2 i després cap a Sta Coloma de Queralt, vaig passant pobles en direcció a Reus
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

les cooperatives agrícoles i els seus edificis que sempre m'han agradat i els campanars que es veuen de lluny a la carretera quan t'acostes a una població, per a mi és el que dóna vida a un viatge, pensar que sempre arribes a algun lloc habitat.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I així es va fent camí

Imatge

fins que arribem a Reus, els companys encara no han arribat, de manera que per anar agafant forces em demano un petit esmorzar, em posen unes olivetes (suposo que per anar ambientant-me , no sé com sap que el destí és la provincia de Jaen, jejjeje)

Imatge

Imatge

se sent soroll de motors, miro, ja arriben una R 90 S i una R 80 R, fem les presentacions i s'intueix que ho passarem bé.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arriba el moment de la veritat, omplir dipòsits per poder fer una bona tirada i iniciar la marxa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Sense més dificultat anem passant km'ss, paisatges i poblacions, la ruta tal com la tenia programada, és d'allò més entretinguda

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

fins que arribem a Morella, on parem a fer unes fotos, m'agrada, no havia estat mai.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

A partir d'aquí, si fins al moment havia poques rectes, passem a un territori no de poques sinó de gens .....

Imatge

aquí tenim la primera perdua en el trajecte, la culpa no és meva, és dels de darrere, jajjajaja , diuen que el que segueix al equivocat és el que perd dues vegades, teniem que anar de Forcall a Cantavieja, que són uns 30 km'ss, per sort al perdre'ns, vam passar per uns pobles, on parem a dinar fent un bucle d' 110 km s preciosos, de corbes, paisatges

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

pel que el vulgui saber és la CV 14 i es passa per Aguaviva, Mas de les Mates, Castellote i Olocau del Rei, on trobem l'indicador de Cantavieja a 18 km s i el de Forcall en sentit cantrario a 12 km 'si havíem fet mes de 100 .... les cares de felicitat que teniem, no es paguen amb diners.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguim camí, no paràvem de sorprendre'ns, abans de arribés Terol, ports de muntanya de més de 1500 m d'altitud van ser una constant, gairebé sense trànsit, amb força bon asfalt tot i haver acabat un mes que segur cru hivern que destrossa les carreteres , pel fred i la sal.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Indicadors de Terol, la carretera passa pel mitj de poblets que por em donaria passar-los amb un camió de gran tonatge.

Imatge

Finalment arribem a Terol, la veiem passant i no parem, la tarda s'acosta i comença a ennuvolar .......... el cel es torna espectacular, pensem que plourà.

Imatge

Imatge

tenia la ruta marcada de Terol a Conca passant per Albarracin-Huelamo, però en vistes de com s'estava posant, baixem per la N 420 que també és la mar de divertida i molt entretinguda en conjunt, encara que al final, els últims 60 km s es van fer bastant pesats.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Arribem a Conca, sense mes i després de connectar el GPS del mòbil de Lluís vam trobar l'hotel sense cap contratemps, l'hotel era còmode i net, ens van atendre amb correcció i ens vam canviar per anar a sopar, al baixar, estava baixant del cel el diluvi universal, realment ens havia anat de 20 minuts!!
vam anar a sopar a la plaça major i vam menjar un menú amb plats típics de Conca, tot molt bo, després a dormir (això ho poso per si el missal el llegeix la senyora, jajjajajaja)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 06, 2013 6:36 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats

Divendres.
Ens aixequem, esmorzem al mateix hotel i anem a les motos, aquí m'adono que no tinc ni idea de clàssiques, portes oli? Em pregunten, si, responc, doncs se li ha de mirar, perquè, pregunto jo, en veure les seves cares, el miro i faltava oli, li poso, la veritat és que aquest dia, Tieta Fums havia rodat més km'ss, que en tot l'any anterior i també li va donar per refrigerar-se.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al principi anàvem a fer una visita cultural per Conca però al final vam iniciar camí amb al fresc matiner i ho deixem per a una altra ocasió, millor, ara ja tenim excusa per tornar, anàvem rodant a les mil meravelles, els km'ss transcorrien i el paisatge seguia sent molt bonic, al principi molta arbreda, prop de Cuenca bosc de ribera i arbrat, més endavant camps i més camps, molt verds, tot un espectacle a la vista, la N 420 és entretinguda

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

vorejant el Xúquer vam anar fent camí i entrem a La Manxa

Imatge

Imatge

Imatge

aquí el paisatge, en un principi canvia radicalment la immensitat dels camps de conreu fan que hagis de mirar lluny per veure on acaben, les rectes espectaculars, quilòmetres i quilòmetres, però l'entorn es tan bonic amb els camps tan verds, el soroll del motor acompanyant que no es fa gens pesat

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

seguím passant pobles amb indicacions per visitar llocs pintorescos i paratges naturals com les llacunes de Ruidera però vam decidir no parar, encara que després ens penedim una mica.
Parem a menjar, una mica tard, però ens van tornar a atendre com el dia anterior amb la major de les atencions, cosa que és d'agrair i mes quan hi ha gana

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

vam tornar a la càrrega després de dinar i ja en direcció a Linares, la carretera que ens havia indicat Mr Twin que durant tot el trajecte des de Conca va ser divertidíssima sobre entorn molt curvera en entrar en Andalucia i des d'una mica abans d'Aldeaquemada fins al congost de Despeñaperros, gaudim d'una zona que si no ho veus no ho creus, corbes, corbes i mes corbes esntre arbredes de pins, alzines i Oliveres, bosc Mediterrani en la seva màxima expressió i cuidat que donava gust de veure, la sensació que donava és que tots aquests boscos que envoltaven l'A-6200 els havien posat expressament per el gaudir del viatger, per descomptat, anar per autopistes i autovies, quan un va sense pressa és una pena.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Finalment arribem al petit Nurburgring, quin asfalt mes perfecte quines corbes, hagués estat tot el dia amunt i avall, no cal córrer per gaudir, senzillament traçant ja m'ho vaig passar de conya, vam parar i una mica de relax després de tants km s no ens va anar gens malament

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

el lloc per parar es un indret agradable,amb arbrat que et tapa del sol,el parador esta ple de souvenirs i coses curioses per comprar

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

hi havia una gata miolant i al guarda del parc al que li vaig fer una petita broma dient-li que l'anava a agafar un gat Montes em va dir que era mes habitual del que la gent es pensava ¿? i que sortien gats salvatges mes xics i que la gent els criava com a mascotes encara eren mes esquerps tot que els gats ..... no et ficaras al llit sense saber alguna cosa mes ........

Imatge

una salutacio a la Verge abans de marxar

Imatge

enfilem cap al punt final del dia, Linares per trobar-nos amb Juan Carlos (organitzador excel · lent i millor persona, viscut el viscut) a la gasolinera que havia triat per a tal fi, però sense clavell a la solapa, jajajajjaa

Imatge

Imatge

presentacions i conèixer un altre participant que arribava a l'esdeveniment amb la seva Montesa Crono que va aguantar tot dissabte com una campiona.

Imatge

Vem posar benzina ja que l'endemà sortíem a les 09:00 puntuals i no era qüestió de anar parant ara un i ara un altre

Imatge

després ens dirigim a l'hotel on ens allotgarem els dos dies que vam estar a Linares, tot correcte i molt còmode en tenir el garatge en el mateix lloc.
Anaven arribant companys, se sentia el ronc dels bicilíndrics que animaven el carrer

Imatge

Imatge

després de les presentacions vam anar a sopar i després a dormir que l'endemà havia km s per davant.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 06, 2013 6:44 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 06, 2013 12:44 pm

Dissabte .... arriba el dia D,
després d'esmorzar ens dirigim a les motos, una altra vegada revisió de nivells ia tirar-li una mica ''de aceitito'' que total .... estan a Jaén poc problema hi ha amb això, jejejjee, escalfar una mica els motors

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i en marxa, el dia va començar perfecte, temperatura agradable, cel serè i ens dirigim cap a Ubeda

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

on al poc arribavem a Quesada i d'aqui ja enfilem el port de Tiscar , quina passada! vagi apaeritiu!! els entremesos vindrien mes tard però de moment la cosa ja era de 10!! aquí vaig tenir la primera i única incidència de tota la ruta, en deixar-se anara la cinta de la borsa sobrediposit i l' Eduardo me la va portar a la maleta fins a la parada que vem fer amb la càmera de fotos, un cop arribats aquí la carretera seguia serpentejant i així va ser tot el dia

Imatge

Imatge

Imatge

fins que vem fer la primera parada, no sense abans veure com sortia a una pressio brutal l'aigua del Tiscar, quina força té la naturalesa.

Imatge

Imatge

Imatge

Ja a Castril, província de Granada parem a prendre un refresc, xerrades de rigor, comentant lo xulo i lo bé que ho estem passant, fotos i mes fotos, fins que vam tornar a emprendre la marxa, seguia tot igual, semblava que el paradís no s'acabés mai, corbes, corbes i mes corbes, mes pantans, aigua per tot arreu i el verd que dominava tot, per la meva part hauriem pogut estar aixi mes dies, jajajjaja.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

altres al bar reposant forçes

Imatge

Imatge

Imatge

fins que ens diuen de continuar,alguns de xarrera

Imatge

el ''jefe'' no ens veia molta ansia per arrancar.......jajajjaja

Imatge

anavem arrancant

Imatge

Imatge

Imatge

el telelever que no deixa remar,jejejejeje.

Imatge

en marxa...ara si

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

quan paraves veies als companys que arrivaben.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Alguna paradetes per al reagrupament general i una última parada per repostar abans d'arribar a Hornos on es feia la parada per dinar.

Els companys cadascu al seu ritme van fer la ruta molt agradable,els germans bessons que ens van acompanyar tot el trajecte fent de cruillers,no es va perdre ningu ''BRAVO PER ELLS !! van ser dels pocs que es van acavar el plat sencer de ''MIGAS'' jejjejeje

Imatge

Imatge

Al poc vam emprendre la marxa fins al punt del menjar i vam veure el paisatge des de l'altre costat d'on haviem vingut

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

a Hornos,feia gràcia de veure tanta 2V junta, aquí havien quedat més companys que no havien fet la ruta des del principi.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

El menjar va estar molt bé, plats típics de la zona que jo no em vaig poder acabar per complets que eren, boníssims, això si.

Imatge

Imatge

els comensales,no estan tots els que son pero son els que estan......

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Després d'un merescut descans amb xarrameca inclossa

Imatge

ens varem posar en camí de nou, en aquest punt es va comentar que hi havia dues possibilitats: la ruta curta i la llarga com a rematada final, em vaig apuntar a la llarga i no em penedeixo en absolut, un encert.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La qüestió era acostar-se al embassament del Tranco i allà anar cap a Cazorla (la llarga) o cap a Villanueva del Arzobispo (l'oficial .... per no dir curta que de curta també tenia poc)

Imatge

a l'arribar a l'embassament del Tranco, em va sorprendre la quantitat de gent que hi havia, és un lloc molt turístic i tothom feia fotos, l'embassament, valia la pena, per creuar-lo i seguir camí, hi ha un sol carril moderat per un semàfor, amb el que vam parar uns instants observant les vistes .

Imatge

Imatge

Un cop vem emprendre la marxa i fins a la ultima parada que vam fer (en el meu cas) la carretera va seguir en el seu estil, rectes poques i corbes moltes, però ja envoltats d'arbres a banda i banda de la carretera que donaven una ombra bona a aquesta hora del vespre, trànsit en alguns punt intens però sense aclaparaments de cap tipus, algunes besties creuant la carretera feien que ens aturéssim, així les podíem immortalitzar.

Imatge

Imatge

Imatge

Després d'una bona estona, vam parar, en un lloc on hi havia un berenador tancat i un cartell que posava que era el lloc de naixement del Guadalquivir, o això em va semblar veure, vaig pensar que no se que li donen de menjar a aquest riu que en un principi és tan'' noi'' i al final de la vida, passen pel fins vaixells .......

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

aquí ens separem, vaig parar a fer unes fotos del paisatge des d'aquest punt, en arrencar no escolti que anaven a parar en un bar a prendre un refresc i ja no pari fins a l'hotel, al cap d'una estona vaig pensar ...... '' coi'' com corren que no els atrapo, al meu ritme vaig anar fins Cazorla

Imatge
la carretera es va tornar mes ampla i amb un asfalt mes que bo per traçar

Imatge

Imatge

Imatge

des d'aquest punt i fins a l'entrada de Linares els mosquits semblaven bales, no podia aixecar la visera, a partir d'aquest punt ja vaig veure que s'havia acabat el bo, passat Torreperogil cap Ubeda i d'aquí a Linares ja era carretera normal i un trosset d'autovia.
en arribar a l'hotel i no veure ningú del grup em estrany molt, els que havien fet la ruta oficial, ja havien arribat, al cap d'una estona ja van anar arribant els de la ruta llarga, després m'assabenti de la parada al bar .
Tots ja a l'hotel, el dia havia acabat de ruta a la perfecció, una copiosa dutxa per treure fins l'últim mosquitillo i després ha refrescar la gola fins a l'hora de sopar, unes rialles, unes fotos i així vam fer el que quedava de tarda ,
a l'hora de sopar Joan Carles va tenir el detall de sortejar un casc, donat per NATXO BARRAL i li toco al meu afortunada persona

Imatge

Imatge

també es va fer entrega d'uns aceititos de la zona que per cert són buenismos, al final del sopar vam anar a prendre un refresc a un bar musical de la zona, però ens vam recollir aviat ja que al dia següent havíem de llevar aviat per a la tornada, comiats de rigor i al llit,que dema tenim cami per endavant.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 07, 2013 2:53 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 06, 2013 12:44 pm

DIUMENGE

Las tornades com totes les tornades, es fan llaaaaargaaaassssss, però ben acompanyat, això si, perdent-nos una mica al principi (els costums són els costums) es van fent sense mes, la 330 tal com ens van aconsellar d'allò més entretinguda

Imatge

a la alçada de la població'' El Jardin'' que mes bé semblava una sucursal d'un circuit de carreres, m'aturo la GG.CC per a un control de documents ...... em sembla que era l'únic que podien parar ja que era dels pocs que circulava a velocitat normal en aquesta zona, jajajjajaa.

Imatge

En arribar a València vam agafar autopista on, en un àrea parem a refrescar-nos ia provar l'aerodinamica del casc que em va tocar.

Imatge

El tros final fins casa em va fer pesadisimo, tràfic intens i que no s'acabava mai ..... al final la recompensa de veritat, veure que t'estan esperant, això sí que no té preu.

Imatge

I així fins a la propera, que per poc que pugui m'apunto.
Donar les gràcies a l'organitzador Joan Carles que ha estat al costat dels seus paisans un excel · lent amfitrió!
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 06, 2013 1:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dt. maig 07, 2013 10:27 am

Últimament no pares, i aquestes converses amb la Tieta Fums, ui ui ui. :cat_vergonya
Un viatge molt maco i unes fotos molt guapes, gràcies per compartir-ho. :birracat

Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Entrada Autor: Rad » dt. maig 07, 2013 7:49 pm

Quin reportatge mare meva!!
Grans fotos, grans paisatges, grans motos i grans persones.
Salut!

Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Mixsanjuan » dc. maig 08, 2013 8:57 am

Bonic viatge, bones fotos.

Salut
Jordi (mixsanjuan)

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. maig 08, 2013 9:44 am

Maca la ruta i maques les fotos!!! :okcat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dc. maig 08, 2013 12:41 pm

Què maques aquestes àvies!

I quina satisfacció voltar entre clàssiques amb una clàssica!

(Per cert, a les fotos les motos modernes canten una mica, no?)

Gràcies per compartir-ho, Kpeps.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. maig 09, 2013 8:19 am

Moltes gracies per compartir-ho
Una passada la crònica i un apassada aquesta trobada d´aquestes "avies".

MOlt maco tot plegat .P :birracat :birracat :birracat
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 09, 2013 10:39 am

m'en alegro que us aixi agradat :birracat l'any que be si es torna a fer ja ho comenatre per si algu vol venir,que ara en surten moltes d'aquetes maquinas per aqui :picant :okcat

[quote user="Ricmel" post="234727"]
(Per cert, a les fotos les motos modernes canten una mica, no?)
[/quote]

aquests de les modernes,es veu que tambe en tenen d'aquestes,el que va passar es que per una cosa o altre las tenien en ''dique seco'' pero es van voler retrobar amb companys d'aquell foro de clasicas :okcat
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dj. maig 23, 2013 3:46 pm

Quina crònica més maca :okcat

Gràcies per compartir-ho !!

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. maig 23, 2013 4:21 pm

Collons quina marxa la tieta fums! Ara, que el nebot no es queda enrrera.

Gràcies per la crònica Josep!

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dj. maig 23, 2013 8:22 pm

Guapo el viatge i millor la cronica i fotos, moltes merces :birracat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”